Aquest 2019 WhatsApp deixarà de funcionar en aquests mòbils!

per Redacció, 2 de gener de 2019 a les 10:18 |
Com passa cada any, aquest 2019 també hi haurà alguns models de mòbils en què WhatsApp deixarà de funcionar.

I és que el ritme de les actualitzacions provoca que diversos dispositius quedin obsolets i no siguin disponibles amb la popular app de missatgeria.


En concret, a partir d’aquest any, WhatsApp ja no es podrà fer servir en els models: Nokia S40, Windows Phone 8.0, iPhone 3GS, Nokia Symbian S60; BlackBerry OS i BlackBerry 10.

A banda d’aquests dispositius, l’app també ha anunciat que entre 2019 i 2020 deixarà d’estar disponible en els sistemes operatius Android 2.3.7 i iOS 7.





Des d'@AdolescentsiCat parlem amb la Suu. 
Arxivat a:
ACTUALITAT, mòbil, WhatsApp
Participació
Pur marketing
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 22:49
0   0
Tot per fer mes diners...

Pf
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 15:48
2   6
No us queixeu tant i compreu el iPhone XS Max com jo Ja veureu que no tindreu cap problema

Si no?
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 23:06
2   0
Com que tots tenim pasta 🙄
Capitalisme de merda
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 14:12
3   1
En sembla super injust que facin els mobils perque deixin fe funcionar al cap de X anys quan podrien funcionar per sempre. Al igual que hi hagin apps que ja no es puguin fer servir amb diversos mobils. El capitalisme carda fastic.

Veina
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 14:05
2   4
Em posa moltissim la meva veina... Crec que és verge. És que és tan mona i guai. I no sé què fer perquè mai ens veiem. Ajuda, crec que m'estic enamorant Com puc parlar amb ella? consells 🙏🏻

Consell per la veina
Per Anònima el 2 de gener de 2019 a les 17:43
3   0
Demana-li sucre, digali que estas fent un pastis de xocolata, i aprofita per convidarla a prendre el postre a casa teva o li portes un tros com agraiment 🤷‍♀️. XD no ho facis si tens algun colmado a prop, pero nose, treuli algun tema aixi. A mes, que un noi et porti un tros de pastis de xocolata fet per ell enamora. Si no t'agrada la cuina o directament ets un desastre amb aquests temes, sempre pots recorrer el pla a alguna cosa semblant mes del teu estil. Si res d'aixo funciona, pots fer el més tipic: topar-te amb ella "accidentalment" i li treus conversa. Pero crec que el millor consell que et pot donar qualsevol es que siguis tu mateix. Primer has d'aconseguir trobar-te en algun moment amb ella, ja que dius que no la veus gaire. Pero si t'interessa acosta't a ella, i mostra't tal com ets, que a vegades els nois us feu els mes guais del poble, o us poseu una mascara que realment no es el que us defineix, has de ser tu, el real.
La veina
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 15:47
0   0
Aveure si vols q et digui un consell digues a quina ciutat vius o a quin barri pq la veina mona et contesti.
Doncs a mi m afecta
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 13:54
26   0
Nosaltres som una família sense gaires diners i ara no puc utilitzar el whats. Vosaltres rieu, però no sabeu la sort q teniu

😂
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 12:46
12   5
La gent que te aquest teléfonos no crec ni que lleigexin aquesta noticia...

quins c*llons
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 14:46
9   5
mira molta gent te la sort debpoder tenir mobils bons pero tambe ni ha nolta que no aixi que comença a 🤐 la 👄
Ajudaaaaa
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 12:39
3   15
iOs 7 vol dir q es a partir del Iphone 7????? Pq si es aixi estic fotuda

Si
Per Anònima el 2 de gener de 2019 a les 14:10
0   2
Si
no te perq
Per Anònimaaaaaaa el 2 de gener de 2019 a les 13:57
1   1
has de mirar quin es el software del teu mbl, segurament t'ho posa a la configuració
Iphone 7= IOS 10
Per AnònimA el 2 de gener de 2019 a les 13:41
5   0
Per tenir un iPhone no tens molta idea eeeeh
noo
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 13:39
1   0
noo, vol dir amb l'actualització de l'IOS 7.0 o inferior.
No dona no
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 13:37
1   1
No pateixis, és solsament per la versió del software del mòbil! Mirate-la a veure quina tens, però vamos, no tindràs cap problema
Per qui pregunta per l’iOS 7
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 13:35
2   1
Nono tranquii q l’ios 7 es lactualitzacio q va sortir al 2013 crec. Ara estan amb el ios12. Si tens un iPhone 7 com jo segurament ja tindràs la nova actualitzacio q es el ios12. Es normal q als mobils antics no funcioni whatsapp per les actualitzacions q fan cada any, pero jo crec q es una app q tothom hauria de tenir, encara q quasi ningu utilitzi els mobils q han dit.
Hulaa
Per Anònimaah el 2 de gener de 2019 a les 13:32
1   0
Pero si ja no hi ha Ios7, ja passem per el ios 12.1.2😂perfavor
Noo!!
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 13:29
1   0
Significa l’actualitzacio q tens instalada al teu iphone, els movil amb jna actualitzacio d iOs7 o inferior son els afectats. Desde Ajustes pots mirar quina tens pero deus tenir la 12.1 minim tenin un iphone 7☺️
Nooo
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 13:29
0   0
Suposo que es refereix a l'actualitzacio
Nooo
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 13:26
1   0
No te a veure amb el model, ara IOS 7 es molt vell, tranquila que no t'afecta
IOs 7
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 13:24
1   0
Nooo. Ves a Ajustaments del teu iPhone i a general i actualitzacio de software hi surt quin iOs tens. El 7 es molt vell.
K va
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 13:20
1   2
ios 7 es una actualitzacio, jo tinc l’iphone 6 i tot i que es vell encara el puc actualitzar, ves a configuracio i mira quin ios tens
Mare meva
Per Anònima el 2 de gener de 2019 a les 13:20
6   0
Si filla si es aixo🤦🏻‍♀️ Com vols k sigui aixooo!! N te res a veure
No,está parlant del iOS
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 13:15
1   0
No, vol dir el iOS i el ios d’ara es el 12.1.2
hello from the other saaaaaaid
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 12:38
26   2
encara existeixen blackberrys tu quina surprais

A veure
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 12:30
10   18
Son mòbils vells ni que fossin aquí... Qui te un BlackBerry al 2019 ? Ns preguntu 🤷🏻‍♀️

que dius?
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 18:55
9   3
xata, jo fa menys d’un any tenia l’iPhone 3GS i ara tinc l’iPhone X. Me’l van canviar perquè la camara es veu fatal, perquè si no, ja et dic jo que encara el tindria. Així que tranquileta que véns molt de rica.
no hi ha dret
Per Anònima el 2 de gener de 2019 a les 11:06
53   3
aixo per que? bueno a mi no m' afecta gaire, tinc samsung pero vamos, per que han de deixar de funiconar watsapp a aquets mobils?

si teniu rao
Per Anònima del comentari el 2 de gener de 2019 a les 14:38
1   1
aixi les empreses es forren, el black berry per exemple o nokia ja hanppassat de moda i gairebe no els compra ningu, la gent els compra mes LG, Samsung o hawei
A la de no hi ha drets
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 12:58
3   1
Pot ser tant injust com vulguis, pero així les empreses venen més mòbils i guanyen més diners, i a ells els importa bastant poc qua a tu o a mi o a tothom que no hi guanya benefici li sembli una injustícia.
Capitalisme
Per Anònima:) el 2 de gener de 2019 a les 12:35
11   2
Si no et funciona whatsapp al mòbil necessites un de nou, tot és un tema de diners
Has llegit l'article?
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 12:32
13   1
Si llegeixes l'article, veuràs que la raó són les actualitzacions, com que tot va evolucionant, els aparells més antics es queden obsolets i això fa que no es poguin fer servir algunes app's.
🤦‍♀️🤷‍♀️
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 12:27
9   16
per favor però qui té aquests mòbils??
Obvi
Per Anònim el 2 de gener de 2019 a les 12:24
20   6
Evidentment és perquè la gent compri nous telèfons mòbils i així s’afavoreix a les empreses🤷‍♂️ Encara que, per exemple, jo canviï de telèfon cada any, hi ha molta gent que no pot fer-ho i penso que això no ho hauria de fer Whatsapp🤷‍♂️