11 consells per fer els millors petons

| 05/01/2019 a les 11:04h
Arxivat a: CONSELLS, petons, consells, petó
 
Imatge il·lustrativa
Si ja t'has fet petons amb algú, sabràs que no és res de l'altre món i no és complicat. Ara bé, hi ha algunes coses que val la pena tenir en compte perquè els petons siguin millors! 

Si encara no t'has fet petons amb ningú, llegeix atentament perquè t'anirà bé saber aquestes 11 coses:

 
 




Des d'@AdolescentsiCat parlem amb la Suu

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Alone
Anònim, 05/01/2019 a les 22:05
Interessant
+81
-0
16 de camí als 17 i aquí segueixo, el més aprop que he estat d'un petó és aquest article
res de res jajaj
Anònim, 06/01/2019 a les 19:28
+7
-0
JAJAJA 17 i estic igual que tu
Rt
Anònima, 06/01/2019 a les 20:12
+4
-0
Jo igual.
Tinc 16 i estic a dos veles.
Amb aquests comentaris em sento identificada i millor
Experiencies hot
Anònima, 05/01/2019 a les 22:15
+15
-0
Redactors quan vindran més experiencies hot???? Fa molt temps que no en penjeu
SISPLAU
Anonimaa ♀, 05/01/2019 a les 22:16
+31
-1
podríeu fer un test de "com dones els petons" (resumint si et lies bé)
us u agrairien

petonss😘
Ajuda
Anònim 15, 05/01/2019 a les 22:37
+3
-0
Dintre de poc quedaré amb una amiga i ja hem dit de liarnos I tal però estic bastabt nervios I a mi els consells de deixar te anar no em funciones si algú sap algun que em digui
Mercii adolescents
Consell
14 añs, noia, 11/01/2019 a les 16:54
+0
-0
A verr, el meu peto va ser un pic de 3 segons sense res, pero al menys he rozat els llabis amb algú, per tant, t'explicaré com estaba:

Estaba super nerviosa i tenia molta por, però cada cop ens apropabem més i més i sense ni pensar vaig tancar els ulls automàticament i en el moment del petò va ser màgic. Es maravellós, i si ella t'agrada no siguis burro. Jo encara no ser morrejarme, només em deixo portar i ja estar, si ho faig malament no passa res perque el meu exnovio ja sabia que era torpe besant, així que et recomano que no pensis en res, que siguis sincer amb ella explicant-li això que et passa i que sobretot ho disfrutis!!!

espero haber ajudat :)
Gifs
Anònim, 05/01/2019 a les 22:44
+4
-0
D'on són els gifs utilitzats per descriure els petons?
propostaa
Anònima, 05/01/2019 a les 23:02
+10
-0
podeu fer un test "com dones petonts"
(vamos que com et lies) crec que estaria guay saber-ho

mercii petonss

-_-
AnònimaDe16, 05/01/2019 a les 23:41
+1
-4
Torno a preguntar. El emogi de -_- para cuando?

La majoria de coses com tenir els ulls tancats es sap desde que neixes👌😃💁‍♂️🤦‍♂️😂👾
Amargada
Anònima, 06/01/2019 a les 00:23
+49
-2
Like si heu d’estudiar i no heu fet res al nadal
Like
Anònima, 06/01/2019 a les 00:24
+34
-13
Like si no has follat aquest 2019
.
Anonimeetaa , 06/01/2019 a les 11:20
+26
-2
Saps q només portem 6 dies d'aquest any, oi?
Si no he follat en 15 anys q tinc, com vols q folli en 6 dies?
Like
Anònima, 06/01/2019 a les 00:25
+15
-32
Like si t’agraden les mates
Like
Anònima, 06/01/2019 a les 00:26
+19
-12
Like si us tocarà la loteria
I les indirectes?
Anònim, 06/01/2019 a les 00:45
+11
-0
Quan tornareu a fer les indirectes?
GAUDIR
Anònima, 06/01/2019 a les 01:21
+11
-0
El mes important es gaudir el petó i no obssesionarse amb com es don!. (no us ralleu per si no sabeu donar-los) (pero aquests consells van perfectes).
Braquets
Anònim, 06/01/2019 a les 02:46
+6
-2
Porto braquets I al liam en algú me fa molta vergonya mossega el llavi o fer un xupeton pk tinc por de fer-li mal en los braquets
Tiraaa