12 coses que passen quan ets la feminista oficial del grup

per Adolescents.cat, 3 de gener de 2019 a les 10:46 |
És probable que a la teva colla hi hagi la feminista oficial del grup, aquella que sembla saber-ho tot sobre el tema i que ho defensa amb cos i ànima. També pot ser que aquesta persona siguis tu. Sigui com sigui, la feminista oficial del grup hi ha algunes coses que sempre s'ha de menjar amb patates li agradi o no. Però eh, val la pena! Sort en tenim de les persones que lluiten pels seus ideals i pel bé comú!

 
 




Des d'@AdolescentsiCat parlem amb la Suu
Participació
Jo soc la feminista jeje i orgullosa collons
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 21:30
0   1
"ets una exagerada" "Podries deixar el feminisme urant un dia" "A cas has patit maslisme, tu? "Tens por pq vols" etc FARTA DAQUESTS COMENTARIS, TANT DE BO ALGUN DIA TOTHOM FOS FEMIMISTA I ES VEGI EL MASCLIAM COM UN HORROR

Queixes
Per Anònima el 3 de gener de 2019 a les 21:23
1   0
Per algunes que s'han queixat de qud no s'incloia el genere masculi en aquest article: Adolescents, cat ha ho ha redactat dirigit a totes les persones (paraula femenina) i per aixo utilitza "la" (arficle femeni). "És probable que a la teva colla hi hagi la feminista oficial del grup, aquella que sembla saber-ho tot sobre el tema i que ho defensa amb cos i ànima. També pot ser que aquesta persona siguis tu." Faig referencia al principi de l'article, que no crea cap confusio de que va dirigit a totes les persones pq just despres d'utilitzar" la" fa referencia a "persona". PD: aquest recurs s'anomena catafora (aixi aprenem coses)

No acabaré violant noiea pel carrer
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 18:31
2   9
Jo trobo que no respecteu gents a ningú, jo sincerament trobo que les feministes radicals aqueates o com cony es digui que aneu per arreu recordant que hi ha d’haver igualtat, fent discursos i molestantvos cada vegada que algu fa una minima accio “masclista”(com una broma) sou bastant pesadetes. A mi aquest tema ni em va ni em bé. Sóc un noi i com ha dit alguna feminista per aquí dalt no és la meva lluita... Jo no crec que pugui fer res per millorar la situació, nomes deixar de ser masclista( i no ho sóc). Així que deixeu d’estar parlant d’aixo tota lestona, que aqui la majoria dels nois no som masclistes i si penses com jo no vol dir que acabaràs matant noirs i violantles pel carrer...

El masclisme no és una broma
Per Anònim el 4 de gener de 2019 a les 00:43
1   0
Si no es va recordant a la gent que no n'és conscient que ha d'haver-hi igualtat, i si s'ignoren els comentaris masclistes que segons algunes persones com tu son "bromes" , tot i que em sembla que no es pot considerar una broma un comentari que pot ofendre a moltes persones i no només s'ofèn sinó que és menysprea a les dones pel simple fet de serho, no crec que s'hagi d'anomenar "pesadetes" a les persones que lluiten i que intentan conscienciar a la gent que no se n'adona del que passa o que ho ignora. I potser no és la teva lluita però no crec que l'hagis de boicotejar i si dius que no ets masclista penso que l'hauries de recolzar i evitar que es diguessin aquests comentaris o "bromes" segons tu que fomenten masclisme.
Hola
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 18:23
0   0
No se perquè heu fet un top12 si com mínim les 4 últimes són relleno😂

Una bona
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 15:59
2   0
Hi un noi a la meva classe que quan hi ha nois fa comentaris masclistes, però MOLT masclistes i després quan està amb mi diu que no li agrada el masclisme, que la gent que ho és és incompetent, i és en plan: ets gilipolles? Esq no soc sorda

.
Per Anònima el 3 de gener de 2019 a les 15:54
0   1
Em passen totes. MASSA REAL

?¿
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 15:32
4   0
Que algú m'expliqui per què els homes no poden ser feministes perfavor.

Jo tho explico
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 21:28
1   0
Desde el segle 18 les dons hem estat lluitant pel feminisme Obviament, pkdeu recolzarnos, pero mai entendreu q es senirse inferior, no sabeu q es el swntir per la tele una alrra dona violada saben q podies ser tu, MAI. Els homes sou aliats feministes. Es igual q el tema LGBT, tu pots recolzarlos, enendrels, pero mai sbras q es sentirse discriminat. Espero havervos ajudat
Feminisme radical
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 15:27
3   5
El feminisme radical està embrutant la imatge del feminisme. El feminisme busca la igualtat en canvi el feminisme radical buscar una societat amb la dona per damunt de l'home. És així ho mireu que on ho mireu.

Radical
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 18:49
4   0
Feminisme radical: creu que el problema és a la arrel (patriarcat) a veure si ens informem abans de parlar nens ;)
.
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 17:04
3   1
Estàs equivocat, EL HEMBRISME és el que la dona vol ser superior a l'home, no el FEMENISME RADICAL. Informa't abans de dir res.
Gracies!
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 15:18
2   0
Ojala algun dia la societat entengui tot aixo i deixi d'existir el putu masclisme joder!!

Sisplau
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 15:07
10   5
Que només poden ser feministes les noies? Soc noi i ho soc, o no puc? Aquestes son les vostres paraules textuals: “La feminista oficial” ...

flipes
Per Anònima el 9 de gener de 2019 a les 20:42
0   0
Aquests treballs son fets per homes, bàsicament perquè és més dificil trobar dones en coses i oficis etiquetades per nois. El que volem fer és treure aquestes etiquetes.. I així no ajudes. Ah! I, igual que a tu et diuen noi i a mi noia, a tu et diuen aliat i a mi feminista.. Tens algún problema?
Per el/la dels aliats
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 18:57
5   10
Dius q els homes no senten el. Mateix q les dones... Jo crec q als homes tambe sels hi fiquen estereotips, sels exclueix del feminisme per nomes ser homes... Per cert el 75% de suicidis son homes, els homes son els que han d'anar a la guerra i tenir una mort quasi segura, el 95% dels treballs perillosos son fets per homes, son els homes (majoritariament) paguen quan hi ha una cita entre home/dona... aixi que no tot pels homes son privilegis ( tampoc vull dir q les dones siguem privilegiades)
Aliats
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 16:51
4   5
Els nois no poden ser feministes perque ells mai sentiran el q viuen les dones, i aquesta lluita es de las dones, en tot cas podeu ser aliats.
LA EL
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 14:18
3   2
aveure que he llegit el titol mha fer una rabia que flipes perque diu LA feminista. Soc noia i conec un pilo de noia feministes, alguns potser mes que jo i tot

Feministess
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 22:44
2   0
Els nois no son feministes, son *aliats del feminisme* nose perque pero es aixi
Feminista del grup
Per Anònima el 3 de gener de 2019 a les 14:08
5   0
Jo sóc la feminista del grup i tot aixó es real que passa. Però per exemple que la família passa a veuret com una feminista a mi no m'ha passat. Es veritat que moltes vegades quan un amic meu (noi) diu algún comentari masclista etc jo p li paro els peus i intento que aprenguin que les dones també som persones i que ens han de respectar per això (perquè som persones) Pd1: es veritat que davant meu no fan comentaris rotllo les dones a fregar. Però si m'entreno que han dit alguna cosa axí vaig a la persona i li dic tot el que penso del seu comentari Pd2: perdo per les faltes i feliç any nou!

la mininoria😂
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 14:03
3   6
aveure i la llibertat d'expressió?? feminazi be de la poca capacitat d'acceptació d'altres punts de vista , fet que passa massa😂

Nose perque
Per Anònim el 4 de gener de 2019 a les 00:49
0   0
He posar like sense llegirho, nomes PER informar
.
Per Anònima el 3 de gener de 2019 a les 15:50
1   1
🖕puja aqui que veuras cantona😘
Tinc sort
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 13:50
24   1
Al meu grup tots i totes som feministes

Us estranya?
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 13:42
12   75
A vegades les feministes sou molt pesades i normal que ho sembleu (no totes). Sembla que estigueu esperant que algu fagi algun comentari fora de lloc per poder dir el vostre discurset. Relexeuvos 😘😘

Ehh
Per Anònimaaaa el 4 de gener de 2019 a les 00:02
0   0
Primer... què collons?? Segon: no entenc per què la gent s'empenya en ser masclista: la igualtat ens beneficia a tots. I per cert, no cal que sigui un discurset, és bàsicament una paraula: IGUALTAT Relaxa't😘
Aquest tio és imbècil
Per Igualtat, ja!!!! el 3 de gener de 2019 a les 15:44
6   2
Tu nen no penses... dius que les feministes són unes pesades, però el que fan és lluitar per l’igualtat, ja que només pel fet de ser dones cada vegada que surten al carrer estiguin exposades a violacions. Per tu és molt fàcil ja que tu no tens aquest problema... quin idiota!! Són persones com tu les que fan que encara segueixi existint el masclisme!! Quin fàstic!!!
.
Per Anònima el 3 de gener de 2019 a les 14:48
12   2
Mira, ara fare el discurset per fotre🤗. Per començar, no hauries de pensar aixi, pero be ho deixarem estar. Despres, tu saps el que es sentirte amenaçada? Si creus que ho saps em sembla genial i si (almenys) reconeixes que no ho saps, llegeix siusplau. Personalment, la meva experiencia en violencia masclista no ha passat dels piropos pel carrer, que et toquin el cul en una festa... I per sort mai mhan violat i/o agredit. Pero hi ha noies, germanes, companyes que han estat assessinades, violades o les dos coses a vegades. No crec que arribi molta gent fons aqui pk he escrit una parrafada, pero su has arribat fins aqui, siusplau llegeix les conclusions: EL MASCLISME FA FASTIC i el feminisme es una causa que tothom hauria de tenir inculcada des de petit/a i no hauria dexistir el masclisme. Potser hi ha gent qye pensara que soc una feminazi i que soc un corco, pero aquesta gent, aquesta gent es la que viola, mata, fa comentaris masclistes, o simplement ignora els casos DIARIS de masclisme. Mhe quedat ben descansada😂😊
Ignorant
Per AnònimA el 3 de gener de 2019 a les 14:29
19   1
El problema, esque encara hem de fer aquest "discurset" que dius tu. Si la gent parés de fer comentaris masclistes i ignorants no hauriem de saltar i no et sembleriem "pesades". Estic seguríssima que no ets concient del que vivim, si ho sàpiguessis, llavors no creuries que som unes "pesades" i que fem "discursets". Crec que la majoria de nosaltres estem més relaxades quan feu aquests comentaris que vosaltres quan us contestem. Ale, un petonet bonic/a😘
A veure
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 13:29
6   1
Estic super identificada amb totes les coses que diu. Penso però que son molt forts els comportaments que satribueixen a una persona feminista en aquest post i es una cosa completament normal...

Jo encantada
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 13:24
20   3
Algún dia ens agrairan tot el que fem i s'arrepentiran d'aquests comentaris 💪♀️

“La feminista del grup”
Per Anònima el 3 de gener de 2019 a les 13:16
51   7
Ja està bé que cada vegada hi hagi més gent conscient, però no hauria d ser la “feminista del gup” perquè ho pinteu com algo dolent, hauria de ser les noies del grup, les feministes. No una, sino totes. Desprès, la feminista radical, vol dir que vol eliminar el masclisme desde l’ARREL, no com algo extremista. Que quedi clar, i per cert, SORORIDAD HERMANAS.

-.-
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 16:05
12   4
estic fins als ovaris de sentir feministes que diuen q els homes no ppden ser feministes. la lluita es de totes. no es una secta on hagis daccedir. sinplement ho ets o no ho ets. tambe es la lluita dels homes. la cosa es q el feminisme ha de fer contrapartida i donar paper a la dona, se la dempoderar, pero ni molt menys no deixar q els homes siguin feministes. no pots excloure en una lluita per la igualtat a la meitat de la poblacio. formo part de col.lectius feministes i just per aixo crec q segons quins discursos es fan, nomes fem q tirarnos pedres al sostre. buenuu, ja esta. llepeu molts conyss😌
Feminisme radical
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 15:16
6   1
Hi ha dos tipus de feminisme el liberal i el radical. El radical el que vol es eliminar el masclisme des de l'arrel, des de la base de la societat, a més de que està a favor de l'abolició del gènere i d'altres temes com la prostitució. La gent li dona a la paraula el significat erroni, associant-lo amb la violencia i l'extremisme, creient que el feminisme radical busca imposar la dona sobre el home, cosa que no es veritat. Busca la definició de radical al diccionari hi ho veurás.
per 😇
Per Anònima el 3 de gener de 2019 a les 14:39
18   4
bonic, informet primer, una feminista radical no es una que vol que les dones estiguin per sobre els homes, es una dona que vol tallar el masclisme des de larrel, le gent utliltza termes que no saben ni el que volen dir Segona cosa, en cap moment em excluit els nois del feminisme, siemplement que els nois no podeu ser feministes perque no es la vostra lluita, si que podeu ser aliats feministes, i aixo u aurien de ser tots, pero feministes no.
😇
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 13:48
18   20
A veure noies, hi ha nois que estem completament a favor del feminisme. Pero siusplau, radicals tothom considerem que son aquelles dones que busquen que desaparegui la desigualdad on l'home esta damunt de la dona amb més desigualtat (on la dona es superior). El que busca el femenisme es la "igualtat" i per aixo no fa cap falta de radicalitat opino. PD: Recomano que no excluiu els nois del colectiu feminista, es un consell 😊 ho dic pq molt cop passa i es dolent si el que es vol es reivindicar el moviment. Si un noi vol anar a una manifestacio feminista pot fins i tot agafar un cartell, ole ell 👏💪✌️
FEMINISTA♀️
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 13:15
8   19
clm es fa per serho? jo men considero pero no se..... que faig jo per serho?

mira es ven facil
Per Anònima feminista el 3 de gener de 2019 a les 19:14
4   4
penses en la igualdad i ale hola buenas,estoy a favor de la igualdad de genero
.
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 16:59
9   5
Si vols informar-te sobre el femenisme et recomane @srtabebioficial Té moltes històries destacades en el insta amb moltes dades interessants (i alguna burrada com el sorteig d'"estropajos").
No et depilis
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 14:49
7   97
Tota feminista d'avui en dia, com acció rebel i desafiant, decideixen no depilar-se. Això és semblant com quan ets petit i t'enfades i com a acció rebel i desafiant dius: doncs m'enfado i no respiro.
no magraden les etiquetes
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 14:22
6   5
has de estar a favor de la igualtat y lluitar en contra del masclisme. Sí tu et consideres ser una feminista doncs ho ets, no n'has de fer res. :)
per la que diu com ser feminista
Per Anònim el 3 de gener de 2019 a les 13:34
24   1
Ni t"has de fer feminista , es simplement estar d'acord amb els ideals feministes , o ho ets o no ho ets jajajsj