TEST Se't donen bé les primeres cites?

| 04/01/2019 a les 10:26h
Arxivat a: TESTS, primera cita, cites, amor, relacions
 
Imatge il·lustrativa
Les primeres cites sempre són moments de nervis i hi ha persones a qui se'ls dóna molt millor que altres. En molts casos és un "talent" natural de cadascú, però tranqui perquè sempre es pot millorar!

Descobreix si se't donen bé les primeres cites ;)

 
 




Des d'@AdolescentsiCat parlem amb la Suu  

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Existe
Anònim, 04/01/2019 a les 11:05
Molt interessant
+113
-2
Per fer aquest test has d’haver tingut parella i cites a monton no?? Jajajaja
L’he intentat fer i clar, clar com que mai he tingut parella ni cites jajajaj
Perdo Per les faltes
Samee
Anònim, 05/01/2019 a les 06:41
+1
-1
M'ha pasat exactament el mateix...
Ajuda
Anònim, 04/01/2019 a les 11:33
+12
-13
En poc m'hauré de liar i necessito consells de com es lia porfa
Més fàcil...
Anònima, 04/01/2019 a les 11:57
+8
-1
Deixa’t emportar
Creu-me que ho disfrutaràs més d’aquesta manera en comptes de guiar-te per consells pq en el moment ni hi pensaràs, et sortirà sol
Sooort❤️
Lio
Anònim, 04/01/2019 a les 12:19
+3
-1
Per liar-se no hi ha cap tècnica en especial no és com si t’haguessis de transformar en superguerrer, només deixa que flueixi i te sortirà tot sol.
Lio
Anònim, 04/01/2019 a les 13:07
+3
-1
Jo em vaig liar pef primer cop fa poc i la vritat tas de deixar portar i surt sol sobretot relacat pk si no la cosa no surt
Primer cop
Anònim, 04/01/2019 a les 15:23
+4
-0
Lo pitjor que pots fer es ficar-te nerviosa i pensar les típiques coses, en plan de que si ho faras malament o que pensarà l’altra persona, etc.
Ho dic per experiència pròpia, deixat portar pel moment i ja veuras com et sortirà sol i serà millor del que pensaves!!
Per la de que es liarà
Anònim, 04/01/2019 a les 21:19
+0
-0
1. Agafes una poma li fas un forat i poses la llengua, és el mateix que liar-se.
2. No et posis [email protected] i aigües tu [email protected], deixa’t anar.
😂
Anònim, 04/01/2019 a les 12:10
Interessant
+66
-1
Realment se't dóna molt i molt bé! Tens molt clar què has de fer en cada moment per triomfar. Ara bé, que no et pugin els fums! A vegades un excés de seguretat et pot fer semblar massa prepotent.
El millor es que mai he anat a una cita😊
Igual
Anònim, 04/01/2019 a les 12:42
+5
-0
Tres quarts del mateix XD😂😂😂
Xd
Anònim, 04/01/2019 a les 16:47
+1
-0
Exactament igual😂
??
Anònima, 04/01/2019 a les 13:52
+20
-0
I si mai has tingut cap cita ni parella?? 😂😂
¿?
Anònim, 04/01/2019 a les 18:15
+2
-7
Quants anys tens?
Tio k trist
Anònim, 04/01/2019 a les 14:15
+41
-0
Anava a fer el test i quan he vist que posava :"Ets tu qui proposa les cites"?, m'he dit:"Merda, jo mai he tingut una cita".
Que trist tot
Sad :')
Anònima, 04/01/2019 a les 21:34
+4
-0
Jo també, he posat depèn xdxd
Parlar
Anònima, 04/01/2019 a les 16:00
+8
-0
Algún noi o noia vol parlar per insta?
Joo
Anònima, 04/01/2019 a les 21:35
+0
-0
Pasaaaal
.