4 tipus de persones tòxiques que és millor allunyar de la teva vida

| 02/01/2019 a les 15:18h
Arxivat a: CONSELLS, persona, tòxica
 
Imatge il·lustrativa
Detectar que una persona ens està fent mal no sempre és senzill, sobretot si l’apreciem. De fet, segons explica la psicoterapeuta Tina Tessina al Huffington Post “per a la majoria de gent, les persones tòxiques i les males relacions poden convertir-se una addicció: un hàbit molt difícil de trencar, ja que sol existir un vincle emocional”. Encara que costi, però, el millor que podem fer és allunyar-nos d’elles. Us deixem amb els 4 tipus de persones tòxiques definides per l’experta:


 





Des d'@AdolescentsiCat parlem amb la Suu

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Necessito consell
Anònima, 02/01/2019 a les 16:25
+44
-7
Tinc 14 anys i al abril en faig 15. Mai no m'he liat i tampoc se com es fa. I soc la única dels meus amics i amigues q no.
Em podrieu explicar com liar-me quan em toqui?
Com va ser el vostre primer lio? A mi m'han explicat que sol ser penosJAJAJJAJA
14 anys
Anònim, 02/01/2019 a les 19:12
+13
-3
el meu primer lio va ser perfecte. només has de buscar una persona que t'estimis i et sentis segura i tot anirà genial. molta sort!
X2
Anònim, 02/01/2019 a les 19:15
+13
-1
T'entenc
14 al març faig 15
Anònima, 02/01/2019 a les 19:40
+2
-0
Estic en la mateixa situacio que tu. T’entenc. El que pasa es que a mi m’agrada un noi i nose si jo a ell tambe, m’han sorgit ocasions per liarme pro vull que el meu primer lio sigui amb ell. Algun consell?
Tranquil.la
Anònima, 02/01/2019 a les 20:03
+13
-0
Jo tinc 16 i no m’he liat
Ajuda
Anònim, 02/01/2019 a les 20:39
+2
-1
Consells de com liar-se porfa
14 anys
Anònim, 02/01/2019 a les 23:53
+2
-0
tia jo estava igual que tu, sincerament penso que em vaig preocupar per res. Un cop has trobat la persona amb la que et sens comode ja esta. Es molt facil i ho saps fer per tu sol, ja veuras, es una sensacio molt guaai que no tha de fer por per res.
15 anys
Anònima, 02/01/2019 a les 23:57
+3
-0
per l'edat tu no et preocupis, i si les teves amigues et segueixen pressionant doncs ... inventatelo i ja ho faràs quan estiguis preparada.
tampoc cal que estiguis enamoradíssima ni res, és un petó tampoc és perdre la virginitat ...
T'han explicat bé, la primera vegada per a mi també va ser bastant penosa jajajjaj
I consells ... suposo que tothom t'haurà dit que surt sol i és l'únic que et puc dir ...
Sort noies 💕

Pd: quan us lieis expliqueu com ha estat que m'encanten aquestes coses
Mes felis que una perdis
Anònim, 03/01/2019 a les 13:33
+8
-0
Fare 17 i no me liat
20 y re
Anònima aconsejera, 04/01/2019 a les 18:33
+2
-0
tio, si ets moklt jove, jo tinc mes que tu y re i no emb proecupa pas, tu has de gaudir de la vida home
La d'abans
Anònima, 02/01/2019 a les 16:30
+14
-3
També em menjo molt el coco per saber quan em liaré. Em fa molta vergonya dir q no me liat i si em pregunten dic q si.
Em podeu ajudar?
Gracies adolescents❤️
alto alto, alto altooo
Anònima aconsejera, 02/01/2019 a les 17:57
+28
-0
a veure, no tinguis presa, vale? tot arribara a mes que els teus amics s' agin liat no significa que hagis de tenir pressa per fer-ho, tranquila, cuan t' enamoris i arribi el moment ja ho faras, noia que tens 14 anys, no hi ha cap pressa, tens una vida endavant i el que has de fer es viurr la vida i gaudir, no pensar en aqueste scoses de '' cuan emb liare'' '' cuan arribara el moment'' '' emb vull liar'' liar-se no es fer-ho amb cualsevol, es fer-ho amb qui estimes, aixi que relaxa't que ja arribara, si? BONA TARDA i no et desesperis
La del missatge
Anònima, 02/01/2019 a les 19:29
+5
-0
Bua moltes gracies❤️
Un kiss
14 anys
Anònim, 02/01/2019 a les 23:56
+4
-1
mira, jo estava igual que tu, em feia vergonya no haverme liat amb ningu. Per culpa daixo em.vaig acavar liant amb un tio que no.volia i va ser fastigos. No tinguis presses enserio tooot te el seu temps
de res
Anònima de la resposta, 03/01/2019 a les 08:29
+4
-0
de res espero que et serveixi, pero es veritat, no haber-se liat no es una cosa greu ni que hagis de fer-ho ja, de ara mateix, gaudeix de la vida, gaudeix de la juventut que ja arribara el moment. BON DIA
No se que fer
Anònim, 02/01/2019 a les 18:48
+5
-3
Hi ha un noi super guapo i simpatic del que crec que m'he colat una mica, que nomes el veure dos dies. Ell te 14 anys acabats de fer i jo en tinc 12 casi 13. Total que no hem parlat gaire pero sentia que ens llençavem miradetes fins que s'ha enterat de que jo soc mes petita que ell. No se si es per aquest motiu o perque pero ja no em mirava igual. Que creieu que es?
parla amb ell
Anònimaaconsejera, 02/01/2019 a les 19:03
+7
-0
l' edat no importa, sou menors i gairebe de la mateixa edad, a mescrec que arieu ed parlar sobre el tema i sirli que estas coladetaa per ell
Necessito concell
Anònim, 02/01/2019 a les 19:55
+6
-1
Tinc un grup d'amigues de insti i dintre d'aquest grup esta la amiga que critica,nomes pensa amb ella etc...Nse com allunyarme de ella ja que a la resta del grup li cau molt be.I a mi la resta del grup tambe em cau be menys ella.
Enxufes dels seus
ieeeep aamiicss, 02/01/2019 a les 22:36
+2
-0
estic igual que tu amb les meves amigues tenim una que es creu que està dintre del.noste grup però no, primer no sabíem ben bé com dir-li perquè no sofengues però va arribar un punt que a totes ens la sudava que s'enfadés i li vam dir tal cual i crec que s'ho va prendre en conya però Bueno, ara ja no va tant amb nosaltres però l'altre dia parlàvem amb les que si som.del grup com aniriem per el carnaval i comensar a desidir ho tot i ja teniem clar que ella no venia i va ella a l'hora del pati amb una i li diu quan anem al comprar disfresses ja mavisareu. ens vam posar a riure totes perquè encara es pensa que està a dintre quin riure déu meu
Enxufes seus
Anònim, 02/01/2019 a les 22:45
+0
-0
ami m'ha passat lo mateix es pesada a fondu es creu que està a dintre el grup i no. i per carnaval ens hem comprat una disfressa i ella ens va dir quan vulgueu anar a comprar-la ja m'ho direu ehh osigui es pensa que volem anar amb ella. eske mipixo taan😂
×2
Anònima, 03/01/2019 a les 00:04
+1
-0
buaaa, acabes de descriure la meva situació, em passa exactament el mateix que a tu i no sé què fer, a més es enuig per qualsevol cosa i quan ens hemso enuig ha començat a ficar merda sobre mi
parla amb ella
Anònimaaconsejera, 03/01/2019 a les 08:32
+0
-1
o amb la resta d' el grup i digalsi que et sembla molt be que els hi caigui be la noia pero que nomes pensa en ella i es una egoista que critica, si les critiquues a elles, els hi caurien tan be? no ho creus ni ho crec, si no et fan cas i segueixen millor busca amigues que no critiquin i que pensin en els demes, a vegades millor sola que amb un grup d' idiotes
Bualoko
La ralladaa, 02/01/2019 a les 19:58
+3
-0
Necessito conexer-te enserioo
Com Ho podem fewer?
🙄
Anònima, 03/01/2019 a les 00:09
+0
-0
A qui?
Bones
Alguu, 02/01/2019 a les 20:10
+2
-5
Hola passeu instes i us segueixo i parlem
Ajuda siusplau
Anònim, 02/01/2019 a les 20:38
+10
-0
Els meus amics ja casi no em parlen, i fan moltes coses sense mi i no m'ho diuen i m'entero l'endemà a l'institut, creieu que hauria de canviar d'amics??
.
Anònim, 02/01/2019 a les 23:58
+0
-0
primer de tot has de saber el motiu per el qual no volen quedar amb tu i si tu realment vols, solucionarho. I si ja ho saps doncs si, hi ha miiiiil persones que segur quee stan disposades a ser amigues teves nomes cal trobarles
.
Anònima, 03/01/2019 a les 00:10
+1
-0
Si 🙄
urgentment
Anònima aconsejera, 03/01/2019 a les 08:33
+2
-0
urgentment si suen de tu millor cambia d' amics i dagal-si que si ja no volen ser els teus amics que t' ho diguin a la cara i no que suin de tu sense importar com et sentiras, millor [email protected] que amb idiotes
ABANS😄, Ja No! Per sort😁
Anònimus personus , 03/01/2019 a les 11:20
+1
-0
Hi ha una persona (que m'agrada) que ABANS em feia tot això (era super tòxica) i ara em tornat a ser super amics. Hi va haver un temps que vam deixar de ser amics (i jo em volia morir) plorava cada dia quan arribava a casa estava en una depressió i bam tornar a ser amics però encara era tòxica. I després va deixar de ser tòxica (no se com) i ara som super amics.
La de Abans
Anònim562, 03/01/2019 a les 13:12
+3
-0
Crec que aquest tipus no et convé, primer súper tòxica
I después no i després ho torna a ser.
Estic perduda
Anònim, 02/01/2019 a les 20:50
+4
-0
Necesito ajuda m'he colat d'un fill de uns amics de tota la vida i estic molt penjada
.
Anònim, 02/01/2019 a les 23:59
+0
-0
no entenc pq no podeu estar junts, el amor es el amor, tu no tries daqui tenamores
Parla amb ell
Anònim, 03/01/2019 a les 00:11
+0
-0
Que viva el amor!!!
nosé que fer
Anònim, 02/01/2019 a les 20:50
+9
-0
es normal que amb 16 anys no m'hagi liat amb ningú, tinc por i em fa vergonya
.
Anònim, 03/01/2019 a les 00:00
+3
-0
totalment normal, que hi ha una edat marcada per lamor? tu viu i disfruta, que quan menys tho esperis passara
no tinguis por, només és un petó, i oblida't de la vergonya
Anònim, 03/01/2019 a les 00:21
+3
-0
Sort💕
no tinguis por, només és un petó, i oblida't de la vergonya
Anònim, 03/01/2019 a les 00:22
+0
-0
Sort💕
noia
Anònima aconsejera, 03/01/2019 a les 08:35
+0
-0
jo tampoc m' he liat i soc mes gran que tu, es mes normal que ja fuman als 12 anys, aix ique no pateixis, no ets l' unica que n os' ha liat mai a mes, tot arriba al seu moment, per que teniu p ressa per liar-vos?
si et puc ajudar...
Anònim, 03/01/2019 a les 11:37
+3
-0
Jo tinc 17 anys i mai m'he liat amb algú, sí que m'he fet algun pico o aixó però a tant no he arribat. No passa res, encara som molt joves i tenim la vida per davant. No et lies amb algú que no t'atraiga, tens que liar-te quan tu veges que estàs preparada i amb la persona que TUUU vulguis, no et presiones.
sense preses
Anònima aconsejera, 05/01/2019 a les 08:37
+1
-0
l' ultima resposta, exacte, sense presses, oes fer-ho amb el primer que vegis, es amb qui tu estimis pero vamos, no es res preocupant, tampoc es una cosa que es obligatoria, ossigui, pensa en altres coses, en divertirte, surtir amb amics, tot arribara al moment que hagi d' arribar, emb pregunto, per que teniu pressa o penseu si es normal o no no haber-se liat mai?
Sola
Anònim, 02/01/2019 a les 21:54
+14
-0
Doncs jo actualment estic més sola que la una. Només m'estima el meu gos i ni això. Les meves "amigues" es van posar d'acord per fer-me mal d'un dia per l'altre.
Estic pasant per una depressió bèstia per culpa de això.
Tu pots
Anònim, 02/01/2019 a les 22:36
+2
-0
Tia animat! Canvia de grup d'amigues
i passa més temps amb la família per sentir-te estimada! Ànims ja diràs si vas millor❤❤
.
Anònim, 03/01/2019 a les 00:02
+1
-0
tia quin greu, no testanquis pensant que estas sola, segur que hi ha mil persones disposades a ferte companyia, nones thas dacostar a elles. anims♥
Te entenc
Anònima, 03/01/2019 a les 07:19
+0
-0
Te explico el que me pasa .Jo en el insti no tinc amics i tota la classe me veuen imvisible (cuan ho dic ningú s'ho creu però es el que realment pasa ) parlo amb alguna de la meva classe i me deixa en visto cara a cara i després aquesta noia explica que me pasa algú ,...L'any passat tmb me passava i vaig tindré deprecio .En gimnàs (que encara Odio )ho vaig pasa molt malament ,entre que tinc problemes en el cos,alguns nois/noies que me fèien bulling,el Profe que cuan deia que hem deia mal alguna cosa no me deixava seure i ja li vaig dir molts cops el que tinc ,...
En crear grups sempre la ultima o no me elegian i després se queixaven de mi a la meva cara i no aguantava mes i encara passa .Millor que alguns ja no van amb mi a classe .

Aixins es la meva vida
jo no tinc gaires amics
Anònima aconsejera, 03/01/2019 a les 08:38
+2
-0
pero no t' amoinis si suen de tu no son amics, ja trobaras amics millors que els hi agradi estar amb tu, a vegades com dic sempre, millor esta sola que amb idiotes, total, sempre poden venir amics nous i millors,anims, els gossos son els millors amics d' els humans i no et fallen mai
Whoa
Anònim, 03/01/2019 a les 19:07
+0
-0
Sou els millors! Gràcies per dirme aquestes coses, tu juru que m'han animat molt!!
Persona
Anònim, 02/01/2019 a les 22:26
+0
-0
Una cosa hi ha una noia k sempre lliga (per dir-ho de una manera) amb el noi k m'agrada que faig???
.
Anònim, 03/01/2019 a les 12:52
+2
-0
parla-ho amb ella, aquest cap d'any la meua amiga i el meu crush se'n van anar de festa i crec que s'han liat. Tenim bones amigues eh, sabent que ens agraden van a per ells.
.
Anònima, 03/01/2019 a les 00:19
+1
-0
si necessites parlar o una amiga o alguna cosa

meva insta és @_elvim, abreme si us plau, jo he estat igual i no saps el que ajuda que algú que t'escolti
No estas sola
Anònima, 03/01/2019 a les 01:43
+3
-0
Fent això ja no són amigues. Canvia d’aires. Relacionat amb gent diferent. Coneix gent nova.
Canviat d’institut si fa falta.
Sentir-te bé i estar agust és el més important.
Amigues
Anònim, 03/01/2019 a les 13:33
+1
-0
En plan que amb el meu grup d'amigues em sento com si m'estiguessin amagant algo. Però no ho sé segur i hi ha una altra nena que també es del meu grupet i algun dia diu que es sent sola, es posa al plorar, que no li caiem bé (a mi mig mig em cau bé però és una mica flipada) i li diguem que no, que ens cau bé... Però a les esquenes comencen s dir que és una crida d'atenció... I pues si jo els hi dic si en l'any si n'amaguen algo... Però jo no vull que em diguin lo que li diuen en aquella nena... Necessito ajuda plisss!! Fa 2 anys que estic igual. Merciii
Persones Narcisisites