​6 moments que totes les persones que tenen la regla han viscut

| 06/01/2019 a les 11:10h
Arxivat a: RÀNQUINGS, 6, regla, mesllegit
 
Imatge il·lustrativa
Hem escollit algunes de les situacions més habituals dels dies que dura la regla. Totes formen part de l'article de Crystal Ro que pots llegir sencer aquí.

 





Des d'@AdolescentsiCat Parlem amb la Laura Brunet @laurabrunet—. Comentarem la seva evolució al llarg dels últims anys que l'han portat a tenir més de 250k seguidors. I també li preguntarem com veu el seu futur professional, com porta el tema de l'amor o què mira a Netflix.

I com tots els convidats, passarà per l'«Interrogatori Íntim».
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Real
Anònim, 06/01/2019 a les 11:39
Molt interessant
+165
-3
Son totes molt reals ajjaja
Tan real
Anònima, 06/01/2019 a les 11:41
Interessant
+70
-4
Bua es que totes son 100% real😂
Més com aquest
Anònim, 06/01/2019 a les 11:44
Interessant
+99
-4
Brutal, es tot veritat jajaja i moltes mes coses.
Mes articles d’aquests, es molt curt!
A mi no
Anònima, 06/01/2019 a les 11:53
+24
-66
Jo sóc noia i la veritat és que mai l'he preocupat per una d'aquestes coses😅
Vols dir?
Anònim, 06/01/2019 a les 19:50
+14
-25
I vols dir que ets noia????
Noentenc
Anònim, 06/01/2019 a les 20:48
+6
-6
Pots ser noia i tenir aparell reproductor masculi especifica quan parlis porfa
thi acostumes
Anònim, 06/01/2019 a les 23:08
+2
-1
a mi em va venir als 8 anys, ara en tinc 20 o sigui que porto 12 anys amb la brometa aquesta de la regla, jo en un principibal ser tant petita i que ningu mes de la classe la tingues, sempre em preocupava tot pero ja despres a la eso me la suava tot i ara anant amb la copa menstrual i unes claces k van de putis anomenades cocoro (no em paguen per lspam mes m'agradaria pero) aquestes preocupacions ja no les tinc

vinga va k nomes ens qieden unes h x a tornar a la rutina 😫😫
Per les 2
AnònimA, 06/01/2019 a les 23:08
+4
-5
Hi ha noies amb cony i regla i noies sense cony i noies amb cony sense regla i noies amb genitals intersex, etc
SIUSPLAU DEIXEU DE DIR (sobretot la 2a) QUE SER NOIA ES TENIR LA REGLA GRÀCIES
wtf us passa
Anònima, 18/01/2019 a les 20:23
+1
-0
Gent ha dit que és noia. Té la regla. Enserio us heu de llençar a sobre perquè ha dit que és noia? Cadascú s'identifica com li surt del cony, de la punta del prepuci o del putu peu. Ale
Que real
Anònim, 06/01/2019 a les 11:54
+23
-2
100% real 😂
consell
Anònima, 06/01/2019 a les 11:58
+52
-12
Tin 15 anys i encara no m'ha vingut la regla es normal????
Lo fort es k no soc verge.....
És normal
Anònima:), 06/01/2019 a les 12:19
+6
-0
Hi ha gent que li ve als 12 anys i altres als 15, tranquil·la.

Normal
Anònim, 06/01/2019 a les 12:33
+6
-0
És totalment normal, a cada noia li ve en anys diferents. Hi ha qui li ve als 10 anys, 13, 15...
A mi em va venir als 15, en el meu cas és hereditari (encara que pot venir tard sense ser hereditari també). Pregunta a la teva mare/àvia quan li va venir.
Resposta
Anònim, 06/01/2019 a les 12:49
+22
-17
Noia, estas prenyada
Normal
Anonimíssssima , 06/01/2019 a les 12:55
+12
-4
Tranquila, hi ha dones que no la tenen fins passats els 18!! A més, quina sort jajaj
Nsnsj
Anònim, 06/01/2019 a les 12:59
+7
-0
Soposo que si que es normal i sino sempre pots anar al metge a ferte una revisio o algo
A mi em va pasar
Anònim, 06/01/2019 a les 14:34
+5
-0
Tranqui que no pasa res. Lo dolent es que mai saps si et pots quedar embaraçada ves en compte i disfruta mentre no la tinguis
.
Anònim, 06/01/2019 a les 14:34
+8
-0
Tranquila es super normal, a mi em va venir als 17. Si arribes als 16 i no t'ha vingut jo aniria al ginecòleg, però és normal tranki ♥️
L'edat normal és entre 12 o 14
Anònima, 06/01/2019 a les 17:23
+7
-1
Normalment és entre els 12 o 14. Coneixo a algunes poces persones que els hagi vingut a partir dels 15, pero també pot ser i no és cap problema de salut. Ser verge no té res a veure amb la regla i tampoc és que sigui estrany que ho siguis als 15 JAJAJAJAJJA si estàs preocupada millor vés al metge
Copa menstrual
Anònim, 06/01/2019 a les 12:10
+3
-0
q es exactament i pq serveix?
jaj
Anònima, 06/01/2019 a les 19:24
+6
-0
es el que diu literalment: una copa menstrual que et posaràs els maravellosos dies de regla. te la poses i "almacena" la sang i quan te la treus la rentes amb aigua i sabo
com que et pot arribar a durar +de 10 anys, es molt més econòmica (val uns 13 euros i dura molt) i es molt més ecològica q tampons o compreses

jo no la utilitzo pq em fa una mica de miedete
espero a t'hagi servitt
Tranquila
Anònima, 06/01/2019 a les 12:18
+7
-0
Tranquila que a mi me va vindrà molt aviat (als 10 anys )tu tranquila i no sabia que era Pq no ens ho van explicar gaire i me vaig donat un susto el primer cop i ara estic tant acostumbrada .Tu tranqui que ja te vindrà
Mhn
Anònima, 06/01/2019 a les 12:27
+12
-1
Trobo necessari que es faci un emboltori per llençar els tampons utilitzats que no sigui el paper....
Per la dels embolcalls
Anònim, 06/01/2019 a les 19:36
+7
-3
I si directament et passes a la copa menstrual i deixes d'utilitzar tampons i compreses? Llavors no necessites buscar un embolcall especial perquè la copa és completament reutilitzable. Sincerament, un dels millors canvis de la leva vida.
tens rao pero...
Anònima, 06/01/2019 a les 21:03
+4
-0
tens rao pero no has pensat que potser no li dona la gana comprar-se una copa menstrual? xd
AVera nena
Anònim, 07/01/2019 a les 02:14
+4
-1
Amb lemboltori q ja et ve amb el mateix tampax i o copres va b ames al ser d plastic no taca res
Reaaal com la vida
Gurrlll, 06/01/2019 a les 12:31
+4
-0
Tot es 100% representatiu😂
Copa
Anònim, 06/01/2019 a les 12:58
+2
-1
Que es la copa menstrual? Fa mal??
Tu tranqui
Anònim, 07/01/2019 a les 00:31
+1
-0
Al principi em pensava que feia mal i tenia molta por. Jo mai m'havia posat un tampo però la copa és el millor canvi de la meva vida.
LaHello copa la introdueixes a la vagina quan tens la regla, recull la sang, al cap d'unes hores la treus i llençes la sang (informat pq m'explico una mica malament)
És molt bona per el medi ambient, per la teva salut, dura 10 anys, en resum és fantàstica.
La 2
Anònim, 06/01/2019 a les 13:03
+4
-0
Uau totes son super reals pero amb la 2 e flipat pq pensava q era la unica que ho feia...😂
Us n hei deixat una
Anònim, 06/01/2019 a les 13:31
+9
-1
Quan tens una tovallola que va a TOT arreu de casa teva i on t has d assentar poses abans la tovallola per por a tacar-ho tot
Gràcies redactors
Anònima, 06/01/2019 a les 13:53
+12
-1
Realment gràcies per tenir en compte a les persones trans a l'hora d'escriure l'article💜
Soc l única?
Anònim, 06/01/2019 a les 14:47
+10
-0
Doncs a mi en va venir als 10 anys
Igual
Anònima, 06/01/2019 a les 20:15
+4
-0
A mi tmb hem va venir als 10 anys i tenia por Pq no sabia que era ja que a l'escola no ho explicaven gairebé que era .Pensava que era la única 😂😂
als 12 anys
Anònima, 06/01/2019 a les 21:01
+3
-0
a mi els 12 anys, va coincidir amb l' atemptat 11 M per aixo m' enrecordo exactament de la meva primera regla.

PD: vale vale no li interesa a ningu pero ja que estem
Copa menstrual
Anònimt, 06/01/2019 a les 17:34
+7
-0
Jo la vaig començar fa dos mesos i es una joia caiguda del cel realment t'estalvies molts diners i es súper comode, posarsela no es cap problema tampoc perque es com un tampó, pero millors.
L'heu de probar.
Passo
Anònim, 06/01/2019 a les 18:30
+7
-0
Jo fins fa poc amagava el tampó/compressa però ara passo a qui món li agradi que no miri. Jajaja
Molt real
Anònim, 06/01/2019 a les 19:33
+1
-0
Molt real totes hahahahaha
Bon dia
Anònima, 06/01/2019 a les 20:11
+6
-4
A mi em va venir amb 15 i us semblarà extrany pero noto que a partir d’aquest moment és quan he començat a madurar.
No m’agrada que ho estigui fent tan tard però és el que hi ha.
Alguna més ha notat que a partir de la regla és quan ha començat a madurar?
Por
Anònima, 06/01/2019 a les 20:15
+12
-0
Tinc por de ficar-me un tampó

Algun consell?
Trank
Anònima, 07/01/2019 a les 00:52
+1
-0
Lo primer de tot dir k trankila, a mi em va venir als 10 anys, feia sincronizada y al principi em feia por anar o tal quan la tenía. i el primer cop va ser un any mes tard, per posaro si fa cosa digali a alguna amiga,ta mare... has de estar trankila pk sino no enttarà, no fa mal,es más la por de vtt k no pasa res,casi ni hola notarás al menys jo.
Perdo pero les faltes y el tochaco😂😅
Tranquii es molt normal
Anònim, 07/01/2019 a les 01:09
+0
-0
El primer cop sera una mica raro posar-t’ho pero a la k ho hagis fet t’encantara jajaja. Tu nomes prente el teu temps, ves amb calma, experimenta.. tot sortira be. Anims!
copa menstrual
Anònima, 06/01/2019 a les 21:00
+0
-0
no l' he fet servir mai, emb pregunto si sera facil de posar
MASCLISMEE!!
Anònim, 06/01/2019 a les 21:20
+3
-4
PERSONES QUE TENEN LA REGLA = DONES!!!!

NO ENS INVISIBILITZEU, QUE ÉS MASCLISME!!!
Transfobia
Anònim, 07/01/2019 a les 10:08
+7
-0
Transfobia cuki no masclisme
...
Anònima, 06/01/2019 a les 22:55
+3
-0
A quina edat us vau venir i quan us vau començar a posar tampó?? ( Si és que us el podeu jajajajaja).
A mi m'ha vingut fa 2 mesos i la meva mare el primer dia ja em va dir: benvinguda al club, espero que al posar-te el tampó no siguis tant tonta com les teves germanes
tampons
Anònima, 06/01/2019 a les 23:28
+1
-0
porto tampons a la motxilla i no se com possarme un, algun consell que algu em pugui donar?
amb molt de looooveeeee
Anònima, 08/01/2019 a les 22:52
+3
-0
primer de tot treulos d la motxilla
Copa menstrual
Anònim, 07/01/2019 a les 00:34
+0
-0
Tinc la copa desde fa 4 mesos i es lo millor del món
?
Anònima, 07/01/2019 a les 00:54
+0
-0
La copa aquesta menstrual no fa molt de bulto? Ns jo crec q deu ser incómode portar-la
Tengo mieo
Anònima, 07/01/2019 a les 03:00
+2
-0
A mi encara no ma vingut i la veritat esq no vull q vingui, el q em fa mes por esq em vingui al carrer o cuan no stic a casa pq ns di taca molt o si es veu molt, tinc por d q marrivi a linti i em veigi totom tacada la veritat em fa por siusplau consells 😊😔😓
NO PASSA ABSOLUTAMENT RES
A mi hem va venir amb 11-12 (tinc 14), 07/01/2019 a les 10:32
+2
-0
Tothom sap que es la regla, i no passa res, es nota quan et baixa, i si ho notes vas corrent al lavabo, si tens alguna sensacio li demanes a les teves amigues que si has tacat i ja esta!! Per tranquilitzarte, jo un dia al mig de classe de mates vaig notar la sensacio, i m’havia de venir, bueno, el cas es que vaig aixecar el braç i el professor va trigar 10 min i jo cagant-me en tot x no tacar la cadira jajajajaj, i hem va dir i li vaig dir, puc anar al lavabo (cosa que a la meva escola es impensable!) i li dic, es urgent, i hem mira en plan.. li dic siusplau, i hem diu vaaaaale, i vaig haver d’agafar la motxilla x el tampax (sempre s’ha de portar 2-3), vamos que era obvi que tothom sabia que passava, i el profe hem diu, no et fuguis! I yo en plan JAJAJAJAJ. Amb aixo el que vull dir es que es super natural i no passa res!
Taca poc
Anònimaàaaaaaaaaa, 07/01/2019 a les 11:57
+0
-0
No et preocupis per si taca els pantalons, perquè a mi el primer cop em va tacar només les calces i molt poc (no se si es perquè em va venir molt d'hora). Però jo et recomano portar sempre unes quantes compreses a la motxilla per si de cas.
ei tranquila relaja
Anònima, 07/01/2019 a les 16:38
+0
-0
estas nerviosa pero no t' has d' amoinar, si et be a casa millor, et pots posar compresa o tampo., no crec que pel carer et taquis molt la veritat pero tu tranquila
Heelp
Anònim, 07/01/2019 a les 09:21
+1
-2
Tinc la vulva com sortida cap enfora lo de dintre, algú més?
M'agrada la regla
Anònima, 10/01/2019 a les 22:42
+5
-0
Hola, a mi ns m'agrada tenir la regla i tenia moltes ganes de que em vingues (em va venir als 14), ja que aixo vol dir que soc capaç de crear vidaaa . El poder de fer que una persona es "desenvolupi" al meu interior!!!!. ns se que a algunes persones no els agrada pero a mi si.
No se si soc l'unica
nena, deus ser la nena maca ab mes sort del mon
Anònima alucinada, 11/01/2019 a les 17:37
+1
-0
t' ho juro, no deus tenir cap molestia ni mal ed cap, ni mal d' ovaris... vamos, per tu la regl deu ser re, una setmaneta normal gaudint de la vida sense molesties ni re, hi ha gent que ho passa fatal tu
M'agrada la regla
Anònima, 10/01/2019 a les 22:52
+1
-2
Hola, a mi ns m'agrada tenir la regla i tenia moltes ganes de que em vingues (em va venir als 14), ja que aixo vol dir que soc capaç de crear vidaaa . El poder de fer que una persona es "desenvolupi" al meu interior!!!!. ns se que a algunes persones no els agrada pero a mi si.
No se si soc l'unica