Així és la col·lecció de moda sense gènere d'aquesta famosa marca

| 07/01/2019 a les 08:56h
Arxivat a: TENDÈNCIES, moda, inclusió, unisex, H&M
 
Imatge il·lustrativa
H&M s'ha unit amb una altra marca sueca, Eytys, per crear la seva primera col·lecció de roba unisex en la que hi trobarem roba, sabates i altres accessoris sense gènere.

Aquesta col·lecció sortirà a la venda el 24 de gener i pretén marcar un abans i un després no només dins d'H&M, sinó també en el panorama global de la moda, fent-la molt més inclusiva.

Què us sembla?

 
 





Des d'@AdolescentsiCat Parlem amb la Laura Brunet @laurabrunet—. Comentarem la seva evolució al llarg dels últims anys que l'han portat a tenir més de 250k seguidors. I també li preguntarem com veu el seu futur professional, com porta el tema de l'amor o què mira a Netflix.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

MHMMMM....
Anònima, 07/01/2019 a les 10:53
+17
-12
I l'horòscop pa' cuando?
lo mateix jajaj
Anònim, 07/01/2019 a les 11:49
+3
-4
Fa 2 hores que l'estic esperant... Siusplau, una millora, poseu l'Horòscop aviat...
Quedius
Anònim, 07/01/2019 a les 20:21
+14
-2
Ya esta penjat fa hores
Mmmm
Anònima, 19,, 07/01/2019 a les 10:59
+68
-48
Sóc jo o sembla més aviat roba "de noi"? Sempre que es fa roba "neutra" sembla més aviat "de noi", casualitat?
No dic que no ho puguin portar noies, per això poso les cometes, ja m'enteneu (espero).
...
Anònim, 07/01/2019 a les 14:36
Interessant
+69
-3
El terme correcte no es més de noi, sino roba més masculina o viril. Pero coincideixo amb tu. S'haurien d'haver atrevit a fer peces més afeminades.
Mm no
Anònim, 07/01/2019 a les 20:09
+23
-5
A mí síncerament em sembla més de "noia" que de "noi" (ho fico amb " perquè jo crec que és molt neutre )
Mmm..
Anònima, 07/01/2019 a les 20:13
+15
-4
Ua doncs jo lhe trobat més per noia/femenina com vulgueu dir-li😆😂
Totalment d’acord
Anònim, 07/01/2019 a les 21:11
+1
-2
Crec aue no sóc la única noia que porta roba per el malic o una mica apretada i aquesta roba per gent baixeta i prima no te futur (es la meva opinió), pero esta molt bé per tota la gent que li pot agradar, molt bona idea.
JODEERR
Anònimaa♀, 07/01/2019 a les 21:46
+8
-0
de veritat tant costa entrndre q (en aquest cas) "LA ROBA NO TE GENERE" joder de veritat que cadascú compri i es posi el que vulgui que no x ser noi o noia hagis d portar roba diferent JODEER
Al contrari
Anònim, 07/01/2019 a les 22:34
+1
-1
A mi la roba unisex que han fet em sembla mes "de noia"
ROBA FEMENINA O MASCULINA
Anònimaa, 07/01/2019 a les 22:48
+8
-0
Hola, jo soc noia i a l'armari tinc roba de noi q em poso molt sobint, i q no semble ni de noi ni de noia i si semble de noi m'es ven igual, la questio es vestirse com voleu, si sou noies i us agrada la roba de noi, PORTEUNE i si sou nois i preferiu la roba de noia PORTEULA TAMBE i no dic q per portar roba q no es del vostre sexe natal sigueu o gays o lesbianas o el q sigui. Jo soc noia i tinc roba de noi i no soc geens lesbiana creieume😏
Aixi q porteu la roba q us doni la real gana💙
JaJja😂😅
Anònim, 07/01/2019 a les 11:01
Interessant
+80
-4
Bua no m'agradaa cap i soc una noia ahajaaj😂😂😁
.
anonima, 07/01/2019 a les 13:49
Interessant
+70
-4
trobo que és una molt bona iniciativa. et pot agradar més o menys, però del que es tracta és que ajudi a crear un món sense estreotips ni "prejuicios"

aixi que bravo
Kk
Anònim, 07/01/2019 a les 22:52
+2
-0
T hanava a ficar like i he ficat dislike ara me sento mal puajaja.
😂😂😂
Estic totalment dacord amb tú...
No m'agrada
Anònim, 07/01/2019 a les 16:18
+35
-1
No ni ha cap que m'agradi 😂 Osigui la idea és bona però la roba no m'agrada gens
.
Anònim, 07/01/2019 a les 19:16
+31
-4
Això només reforça els estereotips. “Roba sense genera”? Només perquè una persona ha dit que un tipo de coses son per nenes i un altre es per nens hem de crear roba negra i blanca per continuar amb els estereotips?
L‘únic que sembla tenir seny
Anònim, 07/01/2019 a les 19:23
+4
-63
Això és una altra aberració, s‘ha de repetir la típica frase? Els nens tenen penis i les nenes vulva, a partir d‘aquí cadascú que penso el que vulgui, hi han casos especials, si, que s‘ha de dir que no és així, però si Déu ens va crear així, així és.
Fas fàstic
AnònimA, 07/01/2019 a les 20:04
+15
-2
EWWWWWWW
EWWWWWW
EWWWWWWWW
EEWWWWWW
EWWWW
EWWWWW
MARE MEVA, COM POTS DIR AQUESTES ABERRACIONS?
FLIPO.
DESPRÉS ENS MATEN I NO PASSA RES, NO M'ESTRANYA
D‘acord totalment
Anònim, 07/01/2019 a les 20:09
+2
-26
Estic d‘acord, i la roba té gènere, perquè un tio porti faldilla pues ns, però que tens raó, amb tu estaríen d‘acord varis partits polítics, com C‘s o PP.
Estic d'acord
Anònim, 07/01/2019 a les 21:25
+4
-3
Totalment d'acord, les noies tenen vulva i els nois penis. Portar faldilla i maquillatge no et fa mes dona ni anar de blau i que t'agradi el futbol et fas més home el genere sha de destruir.
I aquesta roba trobo q per ser unisex no l'han de fer blanca i negre, sino q també pot ser rosa blava o negra. I tota la roba hauria de ser unisex, no crear un apartat diferent per fer-ho.
Mare meva
Anònim, 08/01/2019 a les 00:54
+1
-5
Em dirigeixo al o la que diu que faig fàstic, llegeix primer i entén:
En cap moment he dit que estic a favor que es mati, ni molt menys, protecció con la violència de gènere en total acord, però t’estic dient els meus principis i si no hi estàs d’acord pues no em jutjis, penso així i punt, a cas jo et dic algo? Educació, i torno a dir: si existeix aquest tipus de esteriotips serà per algo, tu perquè no ets un home que porta faldilla però en tinguessis un a prop, te’n moriries de vergonya. Sóc de dretes amb 13 anys algun problema? Almenys escric i parlo més bé que tu, analfabet/eda, per no ofendre’t.

Em nop
Anònima, 07/01/2019 a les 19:23
+28
-1
Doncs a mi em sembla que crear una col·lecció de roba "sense gènere" és dir que totes les altres col·leccions sí que en tenen i no crec que això sigui cert. La roba no té gènere i el que porta a pensar que sí que en té són els estereotips sexistes de la societat i les botigues de roba que per aquests estereotips han estat tota la vida creant col·leccions i catalogat-les de "nois" o "noia" seguint aquests estereotips. De totes maneres crec que la intenció de voler desvincular el gènere de la roba està bé (ara només falta eliminar-lo del tot, si us plau i gràcies)
Tota la rao!
Anonima, 07/01/2019 a les 20:16
+8
-1
Anava a comentar exactament el mateix! Cap peça de roba te gènere, un home pot vestir de color rosa i portar faldilla i això no el fa menys home!!! Cadascú hauria de poder portar la roba que li agradi portar sense haver de païr pels estereotips i coses d'aquestes...
Wow
Anònim, 07/01/2019 a les 19:24
+7
-0
La majoria son xulissimes. I les sabates n 8 m encanten
Roba
Anònim, 07/01/2019 a les 19:26
+19
-0
Jo crec que la roba en general no te genere. Tothom hauria de portar el que vilgui i ja.
Q de gènere?
Anònim, 07/01/2019 a les 19:28
+9
-0
Penso q la roba és roba, els colors són colors... Penso q això no ha de tindre gènere...
M'encanta aquesta marca
Capitalisme
AnònimA, 07/01/2019 a les 20:08
+6
-2
Em sembla (i crec q nk vaig gaire equivocada) que això simplement es un moviment x fan les empreses "progre" x continuar guanyant beneficis. Evidentment està bé però no oblidem que aquestes empreses emploten a les treballadores que tenen (i no jo em refereixo només a qui produeix la roba), però ara posen roba sense gènere i vinga, tothom feliç. Estan fent-se un rentat de cara (el que amb el col·lectiu lgtbi s'anomena pinkwashing, capitalisme rosa).
Està bé que la roba no tingui gènere però millor seria un país no capitalista, i això no volen q ho recordem
:)
?!
Anònim, 07/01/2019 a les 20:15
+3
-0
Mencanta la iniciativa pero la roba la trobo horrible...
Emm...
Anònim, 07/01/2019 a les 20:17
+5
-0
Em sembla molt bé aquesta iniciativa, però crec que si realment volem trencar estereotips, més que canviar la roba hauríem de canviar les botigues, és a dir, que les botigues no tinguin secció d'home ni de dona. Trobo que amb aquesta roba que han creat volen trencar estereotips però només utilitzen els colors blanc, negre i gris, i penso que si el que volem és trencar aquests estereotips, la roba hauria de ser de tots els colors i per a tothom
M’encanta la iniciativa
Anònim, 07/01/2019 a les 20:30
+3
-0
A mi la iniciativa em sembla molt be , ja que la roba des de el meu punt de vista no ha de tenir genere i tu t’has de posar el que et vingui de gust. Una cosa que em fa molta rabia son els perfums o colonies, perque han de ser o de noi o de noia?O sigui des de quant una olor te genere? Em sembla molt malament aixo dels perfums. L’olor és unisex per a mi

Anònim, 07/01/2019 a les 20:32
+7
-0
Quanta pasta creieu que ens faran pagar per aquella semarreta groga bàsica?
EM FLIPA TOT HO NECESITO JA
Anònim, 07/01/2019 a les 20:39
+1
-1
H&M t’has lluit 🤤
La roba no te gènere
Anònim, 07/01/2019 a les 21:20
+0
-0
Vaya merda de tot, sembla que si no dius que és roba "neutre" els dos gèneres se la poden posar. És que enserio quien merda si a tutagrada una camisa que esta a la secció de "nois" y tu ets una "noia" doncs te la compres i ja i al revés també però és que sembla que si ho fas pel teu conte ets una marimacho o un maricon no tio, la roba ni te gèneres ficat el que et surti del prepuci o del clitoris tio.
Pateticw
Anònim, 07/01/2019 a les 22:17
+1
-0
En si la roba no te Genere , cadascu que porto el que li surti dels ovarís/collons , ningu es ningu per dierte que portes roba de “‘Noi” o de “Noia “
Ok?
..., 07/01/2019 a les 22:31
+0
-0
Jo pense que la roba no té gènere, és a dir, que aquesta col·lecció no té res especial.
Sé que és llarg però llegiu-ho
Anònima, 07/01/2019 a les 22:32
+3
-0
Hola, vinc a dir-vos que estic fins el cony de cada dia veure notícies (no a la tele, perquè no ens mostren ni la meitat) de dones assasinades, violades, maltractades o agredides. Estic fins el cony d’anar amb por pel carrer, sigui de dia, o sigui de nit (+ de nit perquè hi ha menys gent pel carrer que em pugui veure) per si ve algun subnormal a dir-me/fer-me algo. Estic fins el cony que cada cop que surti de festa no pugui dormir fins que totes les meves amigues arriben a casa. Estic fins el cony que cada cop que veig un tio de nit pel carrer m’hagi de canviar d’acera i/o trucar a una amiga per si em passa algo. Estic fins el cony de que cada cop que vagi sola de nit o de dia per carrer on no hi ha gaire gent hagi d’enviar la ubicació en directe per Whatsapp a les meves amigues per si em passa algo que sapiguen on sóc. Estic fins el cony d’aguantar mirades, comentaris o ‘tocaments’ de tios quan intento caminar tranquil·la pel puto carrer. Estic fins el cony del puto masclisme. I també estic fins el cony dels tios que després de veure aquest comentari em contestareu “#NotAllMen” o “No tots els tios som iguals” o “No ens podeu posar a tots dins del mateix sac”. A veure, ja sabem que (per sort) no tots sou iguals però com que això és una informació que ja sabem tots i totes, podeu no dir-ho i ajudar-nos a crear un futur feminista on les ties no haguem d’anar amb por i hi hagi igualtat en temes polítics, socials i econòmics. Podeu ajudar fent callar els vostres amics o qualsevol tio que veieu quan fan comentaris masclistes, criden/xiulen/ens hi diuen i/o fan qualsevol puta merda a les ties que passem pel carrer. Podeu ajudar preocupant-vos més si ens posen a totes al mateix sac (sac de noies violades i/o maltractades i/o abusades i/o oprimides i/o assassinades i/o agredides) en comptes de preocupar-vos tant per si us posem a tots dins del mateix sac.

Espero que el vostre pensament hagi canviat una mica ni que sigui i ens ajudeu més a crear un puto futur feminista en comptes de limitar-vos a dir 6 paraules: No tots els tios som iguals.
La meva opinio
Anònim, 07/01/2019 a les 22:50
+1
-0
Soc la unica q m’he comprat roba de “l’ altre genere”???
Jo me comprat sudaderes de la seccio de nois (soc noia) ja q no crec q sigui de noi . Si q la iniciativa es guai pero jo crec q no cal, més q res pq la roba ja es unisex, potser aixi la gent ho entendra millor pero jo crec q no cal
és una bona idea, però...
Anònim, 08/01/2019 a les 00:02
+0
-0
Està molt ben pensat, peró crec que són lletjes, i que ni una noia ni un noi es posarien. A més a més, per molt que en la nostra societat falti igualtat, és veritat que els nois i les noies tenen mides diferents de cos, ja que les noies tenen més cadera i els nois no tanta. I la figura del cos és diferent.
Roba femenina
Anònim, 08/01/2019 a les 00:48
+1
-0
Tan de bo algun dia els nois i les noies poguem portar la mateixa roba, sense haver de fer res unisex, ja que totz podrien portar tot. La roba desde el meu punt de vista hauria de ser exactament igual per tothom i nomes variar el tallatge. Un noi pot anar amb vestit i talons i una noia amb traje i corbata, a veure si es normalitza ja i podem portar quamsevol peça de roba. Soc un noi i pels que diguin, aniries amb vestit o faldilla noseque, doncs si i amb uns talons ben alts i deixar clar que no soc trans ni res de aixo (amb tot el respcte cap a la comunitat LGBT). Algun cop aprofitant carnaval o aixi he sortit amb roba femenina, pero hauriem de poder fer cada dia.
No estic d'acord
Anònim, 08/01/2019 a les 02:18
+0
-0
Si fas roba "sense gènere" que només és blanca, negra i poc més estàs donant a entendre que per exemple el rosa està destinat només a un, llavors tu ets el primer que determina colors per gèneres.
VIGILEM!
Tres voltes rebel, 08/01/2019 a les 03:31
+1
-0
No existeix el terme "roba neutre", això ens reafirma que els nois vesteixen d'una manera inles noies d'una altra. Només crea diferències. Un noi no pot portar tacons? I una noia una sudsdera ampla? Entenc que el tallatge sigui diferent, però res més. Quan entrés a una tenda i hi ha secció de dones i secció d'homes és vomitiu. Prou etiquetes, la roba és roba i punt, ni neutre ni femenina ni res!
La roba per tothom
Anònim, 08/01/2019 a les 12:39
+0
-0
La roba no té gènere! Ens hauriem de començar a vestir independenment del que ens ha imposat la societat! Vestir-nos sense barreres ni etiquetes! Vestir-nos amb llibertat!