12 abrics i sabates per menys de 30 euros que us podeu comprar aquestes rebaixes

| 07/01/2019 a les 12:23h
Arxivat a: TENDÈNCIES, sabates, abrics, roba
 
Imatge il·lustrativa
Com cada any, després de Reis arriben les rebaixes d'hivern, una molt bona època per comprar-nos peces que durant l'any solen ser força cares, com les jaquetes o el calçat. Us deixem amb una selecció d'algunes d'elles:

 


 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

*
anonima , 07/01/2019 a les 13:39
Interessant
+63
-2
les bambes negres Nike amb el velcro aquell són bastant per no dir molt horroroses, almenys per mi la. veritat

i que unes gazelle estiguin a 30€..IN CRE Ï BLE
Gazelle
Anònim, 07/01/2019 a les 15:17
+10
-0
Son tan barates perque són de nen arriben fins la 35
Ya
Anònim, 07/01/2019 a les 15:22
+9
-0
Eque las gazelle son de nens, les bones d'adult costen 95€
Lo de gazelle es veritat
Anònim, 07/01/2019 a les 16:26
+3
-0
Les bambes de gazelle si que estan a 29.95 jo avui me les he comprat a la màquinista. Super bé de preu
Mmm
Anònim, 07/01/2019 a les 15:19
+14
-0
Acabo de mirar les Gazelle i estan rebaixades les de nen al 45%, les dadult estan al 35% i costen 48 o així....
Apart aquest artícle està molt bé llàstima q no poseu més coses(vambes sobretot🙏🏼)
Poooorfa
Anònim, 07/01/2019 a les 15:37
+14
-0
Se desean mas posts com aquest de roba. No magrada la majoria de roba i la trobo molt tiiipica pero m'agrada veure roba igualment jajajaj.
Per què?
Anònim, 07/01/2019 a les 15:51
+14
-7
Perque totes les models són primes i guapes?
mm
Anònim, 07/01/2019 a les 16:25
+3
-1
aquest article esta molt be, però estaria millor q posesiu mes productes. les bambes gazelle son de nen a sobre.... i el número 11, les bambes nike, son HORROROSES.
Xatet
Anònim, 07/01/2019 a les 17:05
+4
-2
[email protected], la roba no te genere
El de xatet
Anònim, 07/01/2019 a les 23:19
+0
-0
En quan a nen es refereix a persona petita, no del sexe masculí
Victoria
Anònim, 07/01/2019 a les 16:38
+5
-4
Sóc la única q troba q les victòria de plataforma són super incòmodes?
Un comentari mes
Anònim, 07/01/2019 a les 19:27
+2
-0
No compro sabates per menú de 60 €
??
Anònim, 07/01/2019 a les 20:07
+1
-0
Bambes s’ escribí amb “v” (vambes) o “b” (bambes)?????? WTH?!
DIEC
Anònim, 07/01/2019 a les 23:00
+1
-0
Les dos estan acceptades per la DIEC
Comerç just
Anònim, 07/01/2019 a les 20:57
+2
-0
Adolescents.cat, ja que teniu influència en els joves podrieu fomentar el comerç just, hem de ser conscients del mal que fem compran a aquestes marques, si tenen un preu tan reduit es perquè els empleats d'aquestes marques són explotats.
Podem comprar a botigues de comerç just o de segona mà que es més econòmic, reutilitzant reduim la contaminació i no enriquim a aquestes grans empreses explotadores.

P.D: Jo també he comprat hi segueixo tenint productes d'aquestes empreses però poc a poc podem anar reduimt. Ser conscient, mirar on s'ha elaborat la peça de roba per exemple, es el primer pas.
Molt poca cosa de noi
Anònim, 07/01/2019 a les 21:04
+1
-1
Sempre molta cosa de noies i poca de nois. No són les noies les uniques que compren eh!
La caçadora bomber val noranta nou
Anònim, 07/01/2019 a les 21:33
+0
-0
La caçadora bomber val noranta-nou com pot ser si el article es de roba per menys de 30 euros
Sé que és molt llarg però llegiu-ho
Anònima, 07/01/2019 a les 22:30
+2
-0
Hola, vinc a dir-vos que estic fins el cony de cada dia veure notícies (no a la tele, perquè no ens mostren ni la meitat) de dones assasinades, violades, maltractades o agredides. Estic fins el cony d’anar amb por pel carrer, sigui de dia, o sigui de nit (+ de nit perquè hi ha menys gent pel carrer que em pugui veure) per si ve algun subnormal a dir-me/fer-me algo. Estic fins el cony que cada cop que surti de festa no pugui dormir fins que totes les meves amigues arriben a casa. Estic fins el cony que cada cop que veig un tio de nit pel carrer m’hagi de canviar d’acera i/o trucar a una amiga per si em passa algo. Estic fins el cony de que cada cop que vagi sola de nit o de dia per carrer on no hi ha gaire gent hagi d’enviar la ubicació en directe per Whatsapp a les meves amigues per si em passa algo que sapiguen on sóc. Estic fins el cony d’aguantar mirades, comentaris o ‘tocaments’ de tios quan intento caminar tranquil·la pel puto carrer. Estic fins el cony del puto masclisme. I també estic fins el cony dels tios que després de veure aquest comentari em contestareu “#NotAllMen” o “No tots els tios som iguals” o “No ens podeu posar a tots dins del mateix sac”. A veure, ja sabem que (per sort) no tots sou iguals però com que això és una informació que ja sabem tots i totes, podeu no dir-ho i ajudar-nos a crear un futur feminista on les ties no haguem d’anar amb por i hi hagi igualtat en temes polítics, socials i econòmics. Podeu ajudar fent callar els vostres amics o qualsevol tio que veieu quan fan comentaris masclistes, criden/xiulen/ens hi diuen i/o fan qualsevol puta merda a les ties que passem pel carrer. Podeu ajudar preocupant-vos més si ens posen a totes al mateix sac (sac de noies violades i/o maltractades i/o abusades i/o oprimides i/o assassinades i/o agredides) en comptes de preocupar-vos tant per si us posem a tots dins del mateix sac.

Espero que el vostre pensament hagi canviat una mica ni que sigui i ens ajudeu més a crear un puto futur feminista en comptes de limitar-vos a dir 6 paraules: No tots els tios som iguals.