Horòscop: del 7 al 13 de gener

| 07/01/2019 a les 13:37h
Arxivat a: OCI, horòscop
 
Imatge il·lustrativa
Com cada dilluns, quan comença la setmana, us compartim l'horòscop d'Adolescents.cat perquè tots aquells que hi creieu, o els que senzillament us agrada mirar-lo per curiositat, pugueu comprovar si us esperen uns dies de sort o no.

 





Des d'@AdolescentsiCat Parlem amb la Laura Brunet @laurabrunet—. Comentarem la seva evolució al llarg dels últims anys que l'han portat a tenir més de 250k seguidors. I també li preguntarem com veu el seu futur professional, com porta el tema de l'amor o què mira a Netflix.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Horoscop
Anònim, 07/01/2019 a les 14:52
+35
-0
Ultimament el meu horoscop esta sent una mica “merda” per dir-ho aixi, soc sagitari.
Estan sent molt curts i diu molt poca cosa, no gaire interessants la veritat.
Milloreu aixo siusplau! Merci
Resposta a Horoscop
Anònimaa, 07/01/2019 a les 15:38
+5
-0
Jo tmb soc sagitari i estic completament d'acord amb tu☹️❤️
igual tmb soc sagitaria
Anònima., 07/01/2019 a les 16:21
+3
-0
si tiooo q els fagin mes xulos q sagitari sempre es el pitjor.
Aligual
Anònim, 07/01/2019 a les 18:15
+3
-0
Hem pasa el mateix! Vaia caca ultimament es super curt i no tajuda res al contrari.
Hu sento pero cada vegada magrada menys arreugleu aixo siusplau
Sagitari
Anònima, 07/01/2019 a les 18:41
+3
-0
Molt real, últimament l'horoscup dels sanitaris es molt curt i no explica res que ajudi. No se d'on ho treieu però si ho arregleu molt millor.
peixos
Anònim, 07/01/2019 a les 14:55
+9
-0
el de peixos m'identifica molt, mai ho havia sentit tant, es com si veiés me vida😂
Com ho fan això?
Anònim, 07/01/2019 a les 14:57
+3
-0
Qui s'inventa tot això? Que real tot.
Peixos
Anònim, 07/01/2019 a les 15:09
+4
-1
Es molt heavy, el de peixos es clavatt😂
Lleò i Taure
Anònim, 07/01/2019 a les 16:05
+5
-0
No és que no m'agradi el meu horòscop, però és k ultimament sempre diu k haig d'estar sol/a.
Algú Taure i Lleò???
...
Anònim, 07/01/2019 a les 21:12
+0
-0
Ulltimament el horóscopo es una merda
Dibuixos
Anònima, 07/01/2019 a les 21:27
+3
-0
Es pot saber quan canviareu els dibuixos de cada signe??😂 son horrorosos
Els de abans eren millor
Sé que és molt llarg però llegiu-ho
Anònima, 07/01/2019 a les 22:28
+2
-0
Hola, vinc a dir-vos que estic fins el cony de cada dia veure notícies (no a la tele, perquè no ens mostren ni la meitat) de dones assasinades, violades, maltractades o agredides. Estic fins el cony d’anar amb por pel carrer, sigui de dia, o sigui de nit (+ de nit perquè hi ha menys gent pel carrer que em pugui veure) per si ve algun subnormal a dir-me/fer-me algo. Estic fins el cony que cada cop que surti de festa no pugui dormir fins que totes les meves amigues arriben a casa. Estic fins el cony que cada cop que veig un tio de nit pel carrer m’hagi de canviar d’acera i/o trucar a una amiga per si em passa algo. Estic fins el cony de que cada cop que vagi sola de nit o de dia per carrer on no hi ha gaire gent hagi d’enviar la ubicació en directe per Whatsapp a les meves amigues per si em passa algo que sapiguen on sóc. Estic fins el cony d’aguantar mirades, comentaris o ‘tocaments’ de tios quan intento caminar tranquil·la pel puto carrer. Estic fins el cony del puto masclisme. I també estic fins el cony dels tios que després de veure aquest comentari em contestareu “#NotAllMen” o “No tots els tios som iguals” o “No ens podeu posar a tots dins del mateix sac”. A veure, ja sabem que (per sort) no tots sou iguals però com que això és una informació que ja sabem tots i totes, podeu no dir-ho i ajudar-nos a crear un futur feminista on les ties no haguem d’anar amb por i hi hagi igualtat en temes polítics, socials i econòmics. Podeu ajudar fent callar els vostres amics o qualsevol tio que veieu quan fan comentaris masclistes, criden/xiulen/ens hi diuen i/o fan qualsevol puta merda a les ties que passem pel carrer. Podeu ajudar preocupant-vos més si ens posen a totes al mateix sac (sac de noies violades i/o maltractades i/o abusades i/o oprimides i/o assassinades i/o agredides) en comptes de preocupar-vos tant per si us posem a tots dins del mateix sac.

Espero que el vostre pensament hagi canviat una mica ni que sigui i ens ajudeu més a crear un puto futur feminista en comptes de limitar-vos a dir 6 paraules: No tots els tios som iguals.
T'aplaudeixo
Anònima fins al cony, 08/01/2019 a les 22:56
+0
-0
Sincerament, l'has clavat tia, m'he sentit super identidicada, moltisimes gracies per fer que la societat d'avui en dia estant a la merda per dir-ho així sigui una mica millor, m'ha arribat a la patata❤
estic d'acord, però
Anònim, 13/01/2019 a les 13:17
+0
-0
Deixa de dir que estas fins al cony, perquè això també és micromasclisme; estas dient que l'aparell sexual femini està relacionat amb una cosa dolenta. No creus que hauriem de caviar també la nostre manera de parlar perquè aixi també demostres que no nomes estas es contra de les situacions que passen diariament en llocs publics sino també en converses que tenim al nostre dia a dia. I perquè sempre utilitzem estar fins al cony per una connotación dolenta i en canvi quan diem es cojonudo ens referim que està tope de guai i tope de semat?