Et sentiràs vell quan sàpigues que aquest 2019 ja fa 20 anys d'aquestes coses!

| 12/01/2019 a les 09:10h
Arxivat a: ACTUALITAT, curiositats, notícies
 
Imatge il·lustrativa
El temps passa volant i sovint ens n'adonem quan mirem enrere i veiem que ja fa anys de coses que creiem recents. Us portem algunes pel·lícules, sèries, cançons i invents que aquest 2019 celebren 20 anys!


 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina. 




Des d'@AdolescentsiCat Parlem amb la Laura Brunet @laurabrunet—. Comentarem la seva evolució al llarg dels últims anys que l'han portat a tenir més de 250k seguidors. I també li preguntarem com veu el seu futur professional, com porta el tema de l'amor o què mira a Netflix.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

🦋🐻
Anònima, 12/01/2019 a les 09:46
Molt interessant
+114
-0
Perquè ultimament hi ha gent que comenta creient-se gossip girl? Jajajjaaj
Jo he vist la sèrie però aquest/a s’ha flipat
Anònimaaaaaaa, 12/01/2019 a les 10:26
+25
-3
Molta Pena la de gossip girl jajjajs








🥴
Diva secreta.
Anònima, 12/01/2019 a les 11:15
+12
-105
Perdona, però t’equivoques, no intento semblar a GG, o sea, sóc millor, tot i que no us agradi us aguanteu plebe.

Bon cap de setmana, i la pijeta se’n va a Baqueira.

Diva secreta.
Soc fan!
JAJAJAJAJAJA, 12/01/2019 a les 20:36
+2
-0
Aixó de el lío de la Diva Secreta m'encanta! Vull una novela de Wattpad ja!
una pila d' anys
Anònima, 12/01/2019 a les 10:28
+16
-2
woow som vells ja jejeje
Diva secreta
Anònim, 12/01/2019 a les 11:45
+18
-109
Osea, perdonaaaaa, aquest article em diu que sóc viejaaa?
Tinc 15 anys i estic hermosa, petoneeeets

Diva secreta
Patetica cariño
Fuck haters, 12/01/2019 a les 13:33
+34
-5
No et dones compte k dient aquestes cosas lu unic k fas es semblar una puta cria k s’intenta fer algú?
Esk emm hola?! Millor k qui et creus? Pk no ets millor ni k una merda, bueno cariño esperu k s’et baixin els fums de sobrada i baixis a la vida real i et donis compte k no soc jo qui t’ho diu només, sino k mira els dislikes k tens i donat compte tu soleta
Ale, dit aixo kisses i chao
.
Anònimaa, 12/01/2019 a les 14:00
+26
-1
No li doneu ni like ni dislike perque es el que busca així que paseu d'aquesta tía
Els unics
KARAN, 12/01/2019 a les 16:03
+5
-15
Els unics que a qui sobreu o neu de sobrats sou els que critiqueu a tota aquella gent que dona la seva opinió osea! Per exemple la gent que crtica i insulta a la Diva secreta
No fa falta
Anònim, 12/01/2019 a les 21:05
+0
-0
Tu que tampoc fa falta no la conec de re i ni puta idea de qui es pero esq arriba un punt que fagis el que fagis o diguis el que diguis tothom et critica saps. Viu i deixa viure gracies
Per a la persona qu’a dit que no li fem cas, té raó
Anònima , 13/01/2019 a les 00:13
+0
-0
Sudeu d'ell/ella, no veieu que l'únic que vol és cridar l’atenció. Mireu, jo sincerament crec que la Diva Secreta ens esta prenen el pèl (cosa que és molt intel·ligent, ja que tothom li donem importància) i si no doncs és molt patètic que darrere d'un pseudònim vagi dient a la gent plebeu com si fos millor ella sas.
Estic seguríssima que darrere d'aquest pseudònim s amaga algú que ens fa una broma o algú que és insegur d'ell/ella mateix/a.
.
Anònim, 12/01/2019 a les 12:21
+7
-0
+13haha
mes d'aquets
Anònima, 12/01/2019 a les 12:34
+14
-0
mes d' aquesta secci osiusplau, hbhi ha ,moltes coses per sentir-nos vells, per exemple, cuan passaben series bones al super 3 i que ja no les hem tornat a veure, bueno, ara fan la magica do re mi, ostres quina nostalgia tu! la pila d' anys que fa que no veig aquesta serie que a mim' encantaba de petita
La Tumblr Feminista
Anònima, 12/01/2019 a les 12:58
+9
-12
1. no intento semblar GG, simplement m'he posat un saudònim.
2. Ostres doncs si que fa temps d'aquestes coses! Bé, tinc 17, però wow😂
Pfff
Anònim, 13/01/2019 a les 01:26
+2
-1
Es diu pseudònim crack
diva secreta de PACOTILLA
Anònim, 12/01/2019 a les 13:22
+27
-6
la diva secreta aquesta, es com la Jenny a Gossip Girl, a ningú li cau be ni agrada el que fa, i tothom vol q desapareixi hahah, no serveix per res
Gossip Girl
Anònim, 12/01/2019 a les 15:20
+2
-0
On puc veure aquesta sèrie??
Netflix
Anònim, 12/01/2019 a les 18:05
+1
-0
netflix
jelouu
Anònim, 12/01/2019 a les 20:46
+0
-0
plusdede
del 97
Anònim, 12/01/2019 a les 15:36
+5
-0
Sóc del 97 i no sóc tant vell 🖕
podeu
KARAN, 12/01/2019 a les 16:04
+4
-0
podeu posar aquest article pero amb mes articles i més llarg?

B., 12/01/2019 a les 21:43
+1
-0
L’únix comentari que serveix per a algo.
Tot- la raó!
Al 2019
FtF, 12/01/2019 a les 21:29
+0
-0
Al 2019 les del 2001 es desbloquejan UwU
Una altra cosa...
Anònim, 12/01/2019 a les 22:33
+0
-0
També fa vint anys del meu naixement. Això és bo o dolent?😂
Netflix
Anònim, 12/01/2019 a les 22:41
+0
-0
Mercii❤️
Jdr
Caputxeta vermella, 12/01/2019 a les 23:39
+0
-0
K pesats k es la gent de veritat esje ostia puta de veritat no entenc oi son tant ccreguts/es. I algú amb pot explicar que es la merda akests d gossos girl? K es akesta porcaria?
...🤷‍♀️
Anònima, 12/01/2019 a les 23:49
+0
-0
Doncs a mi em dóna igual si em fa vella o no, ja que aquestes coses han marcat la meva infància...😂🤷‍