5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 376]

| 12/01/2019 a les 12:00h
Arxivat a: SEXUALITAT, rànquing, hot
 
Imatge il·lustrativa
Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.

 





 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

I el playbuzz escrit pa' cuando?
Anònima, 12/01/2019 a les 13:10
Molt interessant
+197
-10
Vosaltres no enyoreu una miqueta el playbuzz escrit que hi havia abans? Jo sempre baixava super ràpid per a llegir-lo ja que sempre càrregava abans, però ja fa temps que no el fiqueu☹ Sé q potser costava més fer els articles pq ho tenieu que escriuré però és algo que a mi personalment sempre m'ha agradat❤
Era una mica més còmode
Anònima, 12/01/2019 a les 23:03
+14
-0
Jo sempre llegia aquests perquè el color tant viu que posen em fan mal els ulls, ja que també hi tinc uns problemes... Però vaja, la qüestiò és que era una mica més còmode
Preliminars
Anònim, 12/01/2019 a les 13:27
+22
-6
Que són preliminars???
...
Anònimaa, 12/01/2019 a les 15:04
+5
-4
Ni pta idea tu
preliminars
Anònim, 12/01/2019 a les 15:55
+9
-1
son petons, carícies, etc...
Mai he donat ni un petó. Tinc 17.
Anònima, 12/01/2019 a les 16:22
+39
-0
El sexe no només és penetració sinó que abans es donen petons carícies y tal.
Preliminars
Anònim, 12/01/2019 a les 17:29
+21
-0
Masturbació, sexe oral... tot allò que precedeix a la penetració. (Això és el q tinc entès vaja).
...
Anònim, 12/01/2019 a les 17:41
+26
-0
és el que es fa abans de chuscar per posar-se cachondo
Forever alone
Anònima, 12/01/2019 a les 15:14
Molt interessant
+272
-3
I jo aqui forever alone Xd
Ajuda siusplau
Adolescents, 12/01/2019 a les 15:31
+12
-1
Com puc fer bé uns preliminars? Si em podeu aconsellar us ho agrairia molt
al de com fer bons preliminars
Anònim, 12/01/2019 a les 23:17
+1
-0
pel q tinc entes , els preliminars es el q es fa abans d'arribar a la penetracio a l'hora de f***** , tant si ets noi com noia començali a tocar per sobre de les seves parts mentre li fas petons o us lieu i es començara a posar molt cachondx, ves tocantli per dins (fent dits o pajas) i ja si esteu mol hots menjali hahha i bno despres ja el q tu volguis
preliminars
Anònima, 12/01/2019 a les 23:33
+9
-1
la relació sexual està basada només en la penetració, gràcies al puto patriarcat. els preliminars representa que són l'abans del coit. basant-nos en aquesta idea, les lesbianes no poden tenir mai una relació sexual completa ja que no hi ha penetració, només si hi ha joguines pel mig. una relació sexual ha de ser tots els preliminars, tant petons com masturbacions o fins i tot el coit, ja que no s'hauria de centralitzar.
Puta ama
Anònima, 12/01/2019 a les 16:06
Interessant
+90
-14
Q diva secreta, ara no tens res per comentar? No tes cap experiència millor q aquestes q han publicat? Jo crec q no Pq deus estar més sola q la una. A veure si tens ous de contestar.
Atentament la puta ama
Diva Secreta
Diva Secreta, 12/01/2019 a les 19:19
+19
-104
No ho has entès bé, jo no estic nessecitada no com vosaltres oooaaaaaaaoooo en tota la jeta.
Bessitus
Diva Secreta
per la diva secreta
Anònim, 12/01/2019 a les 22:45
+14
-3
necessitada*
A la diva secreta aquesta
Anònima, 12/01/2019 a les 22:59
+22
-0
La que es creu de gossip girl JAJAJAJA m'has fet el dia
t'estimo
Anònim, 12/01/2019 a les 23:04
+14
-3
puta ama ets la resistència
Penosa
PERSONA NORMAL Q NO ET SOPORTA, 12/01/2019 a les 23:24
+14
-1
No vas dir en ns quin comentari q no follaries fins a casarte??
A q ve q no estas necessitada?
Vinga aprèn a mentir primer, nena d papà

PERSONA Q NO ET SOPORTA
Per la diva secreta
Anònim, 13/01/2019 a les 00:33
+10
-0
Porto tot el putu dia mirant-me tots els articles de adolescent.cat nomes per veure com vaciles amb els teus estúpids comentaris. Mira, si ningú està amb tu serà per ser més infantil que una nena de 3anys.
Diva secreta
Anònim, 13/01/2019 a les 00:38
+4
-12
Osea, per si no ho has entès, tu vens aquí perque estàs sola i busques algo Hot en la teva vida patètica i trista, jo en canvi, una reina com jo, ve aquí a riures de la pleve com tu
Besets guapaaas❤️

Diva secreta
Uff q pesades q pesades
Anònim, 13/01/2019 a les 00:56
+16
-3
Que pesades que sou les dues tio sembleu nenes petotas posant aquests compentaris. Que ningú us ha preguntat la vostra opinio calleu ja collons ajjajaja
Atentament m’hi importa una merda🤷🏼‍♀️
Per a la Diva Secreta
Anònima, 13/01/2019 a les 03:00
+8
-1
El teu comportament és de cria de 13 i estic convencuda que hi han nenes de 13 anys amb més seny que tu. Apa bona nit!
Per la gossip girl aquesta
Anònim, 13/01/2019 a les 09:22
+6
-0
Aveure jaajja no sé perquè us enfadeu amb la diva aquesta, des del meu punt de vista, està claríssim que s’inventa les parides que diu perquè realment no son veritat. A mi, sincerament, em fas riure, diva nsque, així que pots continuar amb els teus comentaris de merda
Puta ama
Anònim, 13/01/2019 a les 11:08
+2
-2
Ja sé q possiblement no ho llegiràs però és pel q ha dit : t estimo, puta ama ets la resistencia. Moltes gràcies pel teu comentari enserio.
Atentament puta ama
Diva secreta.
Anònima, 12/01/2019 a les 21:51
+4
-69
Pel noi del número 3, o sigui, el de 18 anys, fas ASCO, a part de fer-ho en un parc on juguen nen, ets una aberració, perquè ets un trasvestit. Mare meva, hi hauria d’haver una neteja, si vols et passo el contacte d’un psicòleg reconegut d’Espanya perquè et curi.

Gent rara NO si us plau!!!

O sea, gent norma i descent, societat tradicional ja de ja, l’únic que ho permet és VOX. ELECCIONS JA, i que es retalli les llibertats a aberracions com aquesta.

Diva secreta.
.
Anònim, 13/01/2019 a les 10:22
+12
-0
Tots som diferents, no entenc la teua preocupació. Que cadascú faci el que li ixca d'ahí baix no? Xdd
A veure
Anònim, 13/01/2019 a les 19:05
+3
-0
Ja se que no hauria de donar-li bombo a aquesta persona perquè no es mereix "l'atenció" que se li ha estar donant peró és que aquí ja t'has passat. És que ni en conya ni que ho pensis de veritat, jo accepto que pensis així encara que no ho comparteixo de cap de les maneres pero hi ha més maneres de dir-ho. Repeteixo, encara que sigui de broma i vulguis fer-te la puta ama, hi ha maneres de dir les coses.

Apa ja està.
La merda secreta
Anònim, 14/01/2019 a les 16:06
+1
-0
Tu loko ets una puta homòfoba de merda enserio! L'unic que fa ASCO aqui ets tu pringada. I potser t'hauries de plantejar tu anar al millor psicòleg despanya. Que tal si deixes de comentar coses que a la gent li importen una puta merda i vas a dibuixar com la nena de 3 anys que ets !!?
🥺🥺
Reality with me 😌, 12/01/2019 a les 22:44
+2
-0
No crec que us interessi, però bueno.

Doncs bueno, resulta que jo he anat per un nen des-de fa un temps. Total que em va demanar lio i jo li vaig dir que si. Resulta que mhe enamorat i el 26 de febrer se’n va a Múrcia però temes personals. Com que estàvem de lio hi em parlat i em deçidit deixar-ho.
Estic fatal, estic plorant. Ns que fer amb me vida.
Per la de reality with me
Anònima, 13/01/2019 a les 16:05
+2
-0
Hi haurà més gent i millor tranquila. I tal com diuen el temps ho cura tot❤
Holaa....
Anònim, 12/01/2019 a les 23:00
+2
-0
Que es un orgasme?

Havera ja se q pot semblar una pregunta molt estupida però estic segur q molta gent s ho pregunta
Xd
Orgasme, 13/01/2019 a les 10:59
+0
-0
Es basicament la sensacio mes uau quan et masturbes o ho fas amb x persona
Diva secreta
Diva secreta, 13/01/2019 a les 01:10
+1
-17
Soc la puta ama i vosaltres sou uns pringats
Diva secreta.
Anònima, 13/01/2019 a les 10:34
+1
-5
Ets una còpia barata, no saps el que escric. Penosa.

Diva secreta.
Puta Ama
Anònim, 13/01/2019 a les 11:55
+4
-2
em fa molta puta pena qui s'ha fet passar x diva secreta i digui q es la puta ama com x fotrem a mi tmb wtf això és mool raroooo
Què collons esta passant aquí?
Diva del peix puta ama de carn, 13/01/2019 a les 15:33
+2
-0
És la primera vegada q veig comentaris amb el nom de Diva secreta i es veu que una tal Puta ama fa la justícia. Osigui, per aquí tothom es pot fer passar per tothom, és molt fàcil que algú posi el nom penós q m'he posat jo, i faci qualsevol tipus de comentari. Si vols criticar fes-ho però basat en el respecte, és clar que sense Diva secreta no hi ha una Puta ama, no?
Aver
Ubitch, 13/01/2019 a les 16:43
+0
-0
Ahir vaig contestar a la pesadeta esa de la diva osigui nena ralles lo que no està escrit i et penso deixar pel puto terra dones pena. No tens vida social o que, sempre responent per aquí. Buscat uns amics, ens faries un gran favor.
Petons diva, i adolescents de Catalunya sóc ubitch (com aquí tothom té un nom de usuari xd)
HELP ME PLEASE
Anònimaa, 13/01/2019 a les 01:33
+2
-0
Necessito ajuda!!
No se com fer-me per primer cop dits...
Sempre que m’he masturbat ho he fet tocant-me el clitoris, i casi sempre he tingit orgasme.
Pro a l’hora de posar-me els dits dins de la vagina... em fa por de fer-me mal o no fer-ho com toca i tocar a altres llocs.
Algun consell?? Ho agrairia moltiissim
Gent urgent!
Anonima, 13/01/2019 a les 16:56
+0
-0
Soc noia i normalment em masturbo amb els dits, pero m’agradaria probar alguna altre cosa... algu em pot dir ideas??
Coixi
Anònima, 13/01/2019 a les 18:29
+1
-0
Jo ho faig estimulantme el clitoris refregantme amb un coixi, se que sona patètic però dona molt de plaer 😳
A veure
Anònim, 13/01/2019 a les 19:08
+0
-0
Ja se que no hauria de donar-li bombo a aquesta persona perquè no es mereix "l'atenció" que se li ha estar donant peró és que aquí ja t'has passat. És que ni en conya ni que ho pensis de veritat, jo accepto que pensis així encara que no ho comparteixo de cap de les maneres pero hi ha més maneres de dir-ho. Repeteixo, encara que sigui de broma i vulguis fer-te la puta ama, hi ha maneres de dir les coses.

Apa ja està.
ola sisplau feu cas Vol.376
Anònim, 14/01/2019 a les 11:02
+1
-0
ola siusplau baixeu una mica el volumen que bui dormir i a 376 desibells esta massa alt