8 peces de moda sostenible que pots comprar aquestes rebaixes

| 08/01/2019 a les 11:30h
Arxivat a: TENDÈNCIES, moda, rebaixes, moda sostenible
 
Imatge il·lustrativa
Poques vegades parlem de moda sostenible, però alguns i algunes de vosaltres ens ho heu demanat (i amb raó). Encara que siguem fans de la moda ràpida o "fast fashion" i de botigues d'Inditex, és important prendre consciència de la nostra forma de consumir.

Hi ha cada vegada més persones que s'uneixen al consum conscient i a la moda sostenible o "slow fashion". És roba fabricada al mateix país i que prové de materials sostenibles, reciclats i "ecofriendly". A més s'asseguren que també es tracten bé als treballadors i als consumidors.

Això sí, sol ser moda molt més cara i sovint ho deixem córrer perquè no ho podem pagar. És per això que si tens ganes de començar a ajudar a botigues sostenibles, les rebaixes són un bon moment per comprar-te alguna peça de roba o calçat! Aquestes són algunes de les botigues sostenibles que fan rebaixes actualment:

 
 




Des d'@AdolescentsiCat Parlem amb la Laura Brunet @laurabrunet—. Comentarem la seva evolució al llarg dels últims anys que l'han portat a tenir més de 250k seguidors. I també li preguntarem com veu el seu futur professional, com porta el tema de l'amor o què mira a Netflix.

I com tots els convidats, passarà per l'«Interrogatori Íntim».
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Sandalies???
Anònimaa, 08/01/2019 a les 16:24
Interessant
+79
-1
La veritat es que no em venen gaires ganes de comprar-me sandalies a l'hivern...
....
Anònim, 09/01/2019 a les 13:42
+1
-0
Aver la gent que va de rebaixes normalment es per comprar roba que volen acabar-la, al estiu les rebaixes son de roba d hiver i aixi al reves...
a veure
Anònim, 08/01/2019 a les 19:32
+25
-4
les persones que no tenen tants diners no es gastaran 50 pavos, bueno 30 d rebaixes per un jersei només perq sigui sostenible, si tanta sostenibilitat volem, es més fàcil pujar el preu dels no sostenibles i no fer els sostenibles tant cars

no se si ho enteneu perq m’explico fatal.
Yas
Anònim, 08/01/2019 a les 21:21
+1
-0
Totalment d'acord
Roba sostenible
Anònim, 08/01/2019 a les 21:45
+1
-0
A veure, crec q tens raó. La roba sostenible és massa cara si el que volen és aconseguir que la gent la compri.
Et referies a això no ?
.
Anònim, 09/01/2019 a les 10:52
+6
-0
La roba sostenible és "cara" perquè no exploten gent per aconseguir-la, i aquesta gent ha de cobrar, els teixits són de millor qualitat, per lo tant més car, etc
Son diversos factors que fan que no sigui com inditex
I aixo es tot?
Anònim, 08/01/2019 a les 19:32
+22
-0
Realment quina merda de recerca de moda sostenible... Hi ha mil botigues i marques, aquí només en mostreu 3 i molt cares i n'hi ha de més barates.
A més a més no heu nombrat en cap moment la roba de segona mà, la qual també és "ecofriendly" com dieu.
Informeu-vos abans de fer un article!
em fa rabia
Anònim, 08/01/2019 a les 19:39
+8
-1
la veritat es que m'agradaria comprar-me roba aqui pero 1és molt cara ( i amb raó) i 2de moment no he trobat res que m'agradi, tot es de el mateix estil i no es del meu gust
CAR
Anònim, 08/01/2019 a les 20:06
+6
-1
Si fos més barato potser no compraríem roba a les grans empreses...
...
Anònima, 08/01/2019 a les 23:56
+1
-0
Gràcies per començar a publicar aquest tipus d'articles, però no ens conformem amb això! Alabar la fast fashion les 3 primeres línies d'un article sobre moda sostenible..? Comentar la necessitat de canviar els hàbits de consum de passada i ja..? Entenc que rebeu pressió dels vostres patrocinadors i que no ha de ser fàcil, però aquí s'ha vist força descaradament...

Comentari de CAR: Pregunta't com s'ho fan les grans empreses (com Inditex) per disminuir tant els preus... Després de veure-ho se m'han passat les ganes de tornar-hi a comprar res... Però bé, és això, darrere una samarreta de 3 euros hi ha 2 explotats, el que la fabrica i el que la compra, i entremig algú que en treu benefici... ¯_(ツ)_/¯
GRÀCIES
Anònim, 08/01/2019 a les 21:44
+1
-0
Tenia una llarga llista de prendes per comprar a rebaixes pero aquest nadal m’han regalat el llibre simplemente consciente (ally viamalama)... i després de llegir-lo no em sento cómode comprant a marques com inditex, i trobar alternatives no és fàcil. Això sí, crec que els governs han de facilitar el preu perq sigui assequible a totes les butxaques.
Necessitem realment comprar-nos 3 jerseis a les rebaixes?
Anònim, 08/01/2019 a les 23:20
+1
-0
Moltíssimes gràcies per aquest article, ja era hora!
A vegades ens pot semblar molt cara aquesta roba, però la veritat és que comprant menys i sent més conscients del que necessitem, no ens en fa falta tanta com comprem ara.
De tota manera, es pot fer més recerca perquè de botigues sostenibles i comerç just n'hi ha moltes i amb un gran ventall de preus.
Una abraçada molt forta adolescents!