5 mites de bellesa que són falsos

| 08/01/2019 a les 11:31h
Arxivat a: CONSELLS, falsos mites, bellesa
 
Imatge il·lustrativa
Cada dia hi ha més comptes de Youtube i Instagram dedicats a l'àmbit de la bellesa i el benestar. Si bé molts d'ells ens aporten consells útils i verídics, altres mostren trucs poc eficients i que fins i tot poden arribar a ser perillosos. Aquests són alguns dels falsos mites sobre bellesa que no us heu de creure.

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Cabell
Anònim, 08/01/2019 a les 17:19
Interessant
+57
-4
El del cabell es fals, diversos perruquers em van prohibir rentar els cabells com ho feia anteriorment, a causa d'això em va caure molt i a mes si algun dia no me'l rentava em quedava fatal.
Per sort ja m'he acostumat a rentar-lo dia si i dia no i ja no em cau tant
Cabell
Anònim, 08/01/2019 a les 18:02
+26
-3
N'estic totalment d'acord amb el que dius. A més és dolent rentar-se el cabell cada dia ja que perd la capa protectora que té, i llavors si per alguna cosa algun dia no te'l rentes sembla que el portis molt brut quan no és veritat.
En conclusió, no és bo rentar-se el cabell cada dia.
.
Anònima, 08/01/2019 a les 18:12
+6
-1
Ven cert. Jo abans mel rentava cada dia pero em queien molt i la meva mare em ca recomanar no rentarmels cada dia. Mes tard, el meu perruquer em va dir el mateix😂
Mentida
Experta*, 08/01/2019 a les 18:23
+7
-3
El del cabell te part de raò ja que a ull nu, quan ens el rentem, tarda a secar-se x temps (depen del tipus de grusor, quantitat, i longitud). Però realment les arrels tarden en assecar-se 24h per tant Hauríem de deixar unes 24h abans de dutxar-nos... Això no impedeix que jo em pugui dutxar a les 17 i a l'endema a les 17'30....
depen
Anònim, 08/01/2019 a les 18:54
+13
-3
bueno a l'article diu que depen del tipus de cabell, jo m'el rento cada dia i el tinc molt bee
Cabell
Anònim, 08/01/2019 a les 19:15
+11
-5
No sé si us ha fet pal llegir o que però diu: depenent de cada tipus de cabell es necessitarà rentar-lo a diàriament (en un cabell greixós), fer-ho cada dos dies o fins i tot més (en un cabell sec), i totes aquestes opcions són bones si s'ajusten al teu tipus de cabell.
Aquí teniu la resposta 😉
Per la que diu que se'l renta cada dia i el te molt be
Anònim, 08/01/2019 a les 20:59
+1
-0
Si jo també cuan me'l rentava el tenia molt bé, no va ser fins uns quants anys després que vaig començar a notar-ho. No sé jo et recomanaria no fer-ho cada dia
Skins
Anònima, 08/01/2019 a les 18:02
+8
-0
La primera imatge era la Cassie de Skins!
EL CABELL
Anònim, 08/01/2019 a les 18:39
+4
-1
Lo del cabell es fals, jo he vist videos i m'ho han dit moltissimes perruquerres que no s'ha de rentar el cabell cada dia. No dic que si tens el cabell grasos te'l hagis de rentar mes dies i si et dura mes dies net pos esperas mes a rentarte'l pero es fals, li va molt malament al cabell pero bno aixo cada un...
Cabell grassos
Anònim, 08/01/2019 a les 18:43
+9
-0
Es mentira, els/les q tenim cabell grassos si t'el rentes cada día s'et va posant mes grassos cada cop i al seguent día ja te l'has de tornar a rentar, find Hi tot s'et por arribar a caure una mica de cabell
Mmm
Anònim, 08/01/2019 a les 19:35
+3
-1
Lo de cabell és veritat que no es pot rentar-lo cada dia pq després n’hi haurà més de greix I etc. O sigui no digueu allò que no és cert aviam. -_-
Ostias!
Anònim, 08/01/2019 a les 21:31
+1
-0
Varam, algu em podria dia perquè han fet la aplicació només d'Iphone?