5 maneres de relaxar els nervis abans d'un examen

| 12/01/2019 a les 09:20h
Arxivat a: CONSELLS, relaxació, nervis, angoixa, exàmens
 
Imatge il·lustrativa
És normal posar-se nerviós/a quan tenim un examen important. Ara bé, sabent que igualment no ens n'escaparem, hem d'intentar no estressar-nos més del compte. Aquí teniu una llista de 5 coses que us ajudaran a estar més tranquils i tranquil·les (i fins i tot a treure millor nota!)

 
 




Des d'@AdolescentsiCat Parlem amb la Laura Brunet @laurabrunet—. Comentarem la seva evolució al llarg dels últims anys que l'han portat a tenir més de 250k seguidors. I també li preguntarem com veu el seu futur professional, com porta el tema de l'amor o què mira a Netflix.

I com tots els convidats, passarà per l'«Interrogatori Íntim».
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Futbol femení
Anònima, 12/01/2019 a les 11:08
Interessant
+98
-0
M'ha encantat que hagueu posat un GIF de futbol femení
Diva secreta.
Anònima, 12/01/2019 a les 11:18
+11
-149
No sé perquè comenteu tonteries com aquesta, la gent estúpida continuarà sent-ho, d’altra banda, jo tinc mitjà de matrícula, si es que sóc super.

El meu objectiu, estudiar a la URJC a Madrid, amb el grupet de pijes.

Plebe que sou, patètics.

Diva secreta.
1 de 2
Anònim, 12/01/2019 a les 13:35
+49
-0
O aqsta nena es imbecil o ens esta vacilant a tots😂
NO ENS IMPORTA LA TEVA OPINIO
Anònim, 12/01/2019 a les 13:41
+22
-1
Potser ho fas aposta pero testic agafant un hate
Per la "diva secreta"
Anònima, 12/01/2019 a les 13:43
+21
-1
Perquè vens a aquesta pàgina i et poses a criticar??
Si no t'agrada aquest contingut, doncs no entris a adolescents.cat...
Esque...😂😂
Per la diva secreta
Anonima , 12/01/2019 a les 13:46
+19
-1
Tia fots pena😂
a ver diva secreta dels ovaris
Anònimaa💜, 12/01/2019 a les 13:48
+16
-1
ENS TENS FINS EL CONY JA AMB ELS TEUS COMENTARIS
CHAPA LA PUTA BOCA JODEERRR!
Subidita
Anònim, 12/01/2019 a les 13:51
+11
-0
Estás una mica pujadeta dic jo, eh
.
Anònima, 12/01/2019 a les 14:02
+12
-0
Hay chica me cansas. Para ja d'escriure merdes que a ningú l'interesa la teva vida de merda. Gracies.
Sembla una broma
Anònim, 12/01/2019 a les 14:14
+29
-1
De veritat no veus q els teus comentaris son penosos, vull dir q no ens importen, posa like si estas farta daquesta tia
🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Anònim, 12/01/2019 a les 14:43
+15
-2
Ai aqui ja esta aquesta pesada insoportable...
q tens mitja matricula... doncs ns com t’ho fas xq amb la mentalitat q tens... ves a saber si compres les notes com la cifuentes🤔🤔
per la de diva secreta
Anònim, 12/01/2019 a les 14:52
+11
-1
Pots deixar de fer veure que ets la gossip girl?
Diva secreta idiota
Anònim, 12/01/2019 a les 15:18
+5
-0
Mare meva fas pena comentes a cada punto article i comentes coses k a ningú li interessa no veus k fas pena dient coses així i no t'ho dic pq et tingui enveja sinó pq et donis conte k ets patética i és el k pensen tots.
Venga adeu🖤
Canses
Anònim, 12/01/2019 a les 15:21
+6
-0
Enserio canses molt. Per fer aquests comentaris no comentis
Enfi
Anònima, 12/01/2019 a les 16:32
+8
-0
No veieu que si li doneu mes joc a la diva aquesta shi creura mes? Feuli el vacio i ja sta, contra mes joc li doneu mes comentaris publicara🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Jajajajjaja
Anònim, 12/01/2019 a les 18:36
+3
-0
Es nota molt que és tot broma. Molt rucs sou els qui penseu que ho diu seriament JAJAJAJA
Pesada
Anònima, 12/01/2019 a les 18:59
+5
-0
Tu tia q pesada ets eh. Fas penita ya osigui calla un rato i ves a dormir q ens faras un favor q tu. Pero els q tambe feu pena sou els que li seguiu el joc osigui vaia idotas tots els q li contesteu, no li digueu res i parara, perque lunic q vol es cridar latencio. Es deu avorrir q flipes tio
QUE PLASTA QUE ETS!!
La noia normal i corrent 💜, 12/01/2019 a les 19:37
+3
-1
Mira tiaaa no sé si tú fas...però ets molt PLASTA!!! Pots parar ja siusplau!!!
Si et creus tan superior, i tot això et sembla mediocre (que no ho és!) Deixa de veure-ho i ja està!! Ens faràs molt felices a totes nosaltres!!

Hi ha gente com jo que tenim me dificultat per estudiar (dislèxia,TDH...) així que potser la estúpida et tu, ja que no està gaire informada del las diferentes dificultats que afecte als estudis/ vida cotidiana! Informat siusplau!

PD: Per cert ens importa una merda la nota que tinguis i el que facis amb la teva vida!!

Tot això amb recpecte!

La noia normal i corrent 💜 petonets!
creguda o t' ho fas?
Anònima, 13/01/2019 a les 10:23
+0
-0
a veure nena, tu ets creguda o algu? si no t' agrdada el que es publica es una cosa basica, ni entris a l' article, molt be es la teva opinio pero d' aquesta menera crec que es falta d' educacio
Urjc, enserio?
Anònim, 13/01/2019 a les 11:48
+0
-0
Nomes amb el nom de la universitat ja sabem que acabaras sent politica i del pp....
Aveure si almenys intentes que no et pillim que tens la carrera i 4 masters falcificats! Ale jo com que m'ho haure de treure pel meu propi merit, segueixo estudiant! Adeu i salu2
tila
Anònima, 12/01/2019 a les 11:19
+14
-0
us eu deixat una, una tileta avans d' un examen i relaxats
pei
Anònim, 12/01/2019 a les 13:36
+3
-0
un pei també va bé per relaxar-se abans d’un examen
Esport
Anònima, 12/01/2019 a les 13:42
+1
-0
A mi l'únic que amb va bé és fer esport i m'oblido de tot. Perquè en el meu cas sóc una persona molt pessimista i encara que pensi en positiu no servirà de res.
.
Anònim, 12/01/2019 a les 13:49
+1
-0
Ens la sua molt la teva vida, anònima repelent
Chuletas
Anònima chuleatas, 12/01/2019 a les 13:56
+0
-0
Chuletas porfa osigui si no te recorres de algo ya tens la solució
Opinio sobre Diva secreta.
Gent corrents, 12/01/2019 a les 15:01
+4
-3
Crec que la gent es com es i pot pujar o baixar el seu nivell de cap que pot ser mes llest o mes ruc tot depèn de les ganes que li poses es molt metòdic si ho penses es lògic si tu portes un examen preparat es sortirà bè i si no el portes preparat malament. I si volen posar aquest article que el posin es la seva web. Ja està.
FALTA UNA
Anònim, 13/01/2019 a les 23:45
+0
-0
un bon porro de marihuana ajuda molt, relax 100% assegurat