Per què aquest gener t'hauries de deixar de depilar?

| 08/01/2019 a les 16:40h
Arxivat a: TENDÈNCIES, depilació, bellesa
 
Imatge il·lustrativa
Aquests dies les xarxes socials s'han omplert del hashtag #januhairy, un nou moviment nascut al Regne Unit que anima les dones a no depilar-se durant tot el mes de gener. L'objectiu de la campanya és trencar els tabús socials i prejudicis que malauradament encara són presents a la nostra societat.

Així ho assegura Laura Jackson, l'estudiant de 21 anys que ha impulsat aquest moviment. "A les dones, se'ns mostra segures amb les cames llises, les celles arreglades....com si els pèls del nostre cos fossin lletjos i desagradables. Estem tan acostumades a depilar-nos que ens sentim estranyes amb el nostre verdader jo", argumenta la noia.


És per això que la Laura Jackson va deixar d'eliminar-se el pèl corporal fa setmanes i anima a altres noies a fer el mateix. I és que, a part de contribuir a trencar barreres socials, fer-ho et fa sentir "alliberada", assegura. Us hi sumareu?

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Que cadascú faci el que vulgui
Anònim, 08/01/2019 a les 14:18
Molt interessant
+429
-3
Personalment em depilo les aixelles perquè al ser una zona més hermètica del cos, si hi ha pèl, sua més i a mi em fa sentir incòmode. Les celles també me les arreglo perquè m'agrado més, però les cames no me les depilo perquè no em dóna la gana. Així que cadascú faci el que vulgui mentre no li imposin.
El mateeeeix
Anònima😎, 08/01/2019 a les 15:43
Interessant
+62
-0
Faig el mateix, però les cames me les deixo sense depilar
haberr
anonimaa, 08/01/2019 a les 21:48
+17
-15
jo em depilo i ho faig per mi xk em sento mes neta si algu no es vol depilar ho trobo genial xo oy que la gent k es depila no penja fotos de la seca aixella sns pels donç si si k tens pels no ho penjis tmp se k la gent ho fa x dir "mira k quanta empatia k tinc..." pero si ho trobes normal no ho penjis estas fent k sigui raro estas fet k la gent k no es depila es senti diferent
nms dic la meva opinio no vull causar cap mal ni res per l'estil
la que opina que esta be pero no cal penjar-ho
Anònima, 09/01/2019 a les 18:52
+6
-0
per una part tens raó pero jo crec que la gent ho penja per donar visibilització i que la gent se'n adoni de que hi ha noies que no es depilen i que es completament natural. Com lo altra ja esta socialment acceptat no cal revinidicar-ho (pedó per les faltes)
Clar!!!
Anònim, 08/01/2019 a les 14:33
Molt interessant
+221
-4
Jo ho porto complint des de setembre!!!

Besus : )
hahahaha
Anònim, 08/01/2019 a les 20:22
+49
-0
El mateeix! Nomes de tant en tant em depilo les aixelless!😊
heh
Anònim, 08/01/2019 a les 21:19
+10
-0
jo desde l'estiuu q no em depilo, al juny hu vaig fer per primer cop i no hu he tornat a fer (i no es pq no tingui pel)
Només gener?
Anònima, 08/01/2019 a les 15:29
Molt interessant
+278
-6
He de dir que porto sense depilar desde començaments de Setembre i només em depilo quan em ve de gust. Per q depilar-se al hivern? Si esq fa fred i els pelitos ens donen calor i amor. Visquen els pels a tot el nostre estimat cos, au va!
No depilarse
Anònim, 08/01/2019 a les 20:53
+3
-0
Yo igual desde el començament de l'institut que vaig deixar de depilar-me pero les aixes si que me les depilo per educacio fisica.
Tota la raó
Anònima, 08/01/2019 a les 21:31
+8
-0
Jo també fa des del septembre i no em penso depilar si no em ve de gust, perqué sufrir per res?
.
Anònim, 08/01/2019 a les 16:11
Molt interessant
+143
-8
i pq no millor fer-ho a l'estiu que es quan la gent més es depila?
AVEURE
Anònim, 08/01/2019 a les 16:16
Molt interessant
+114
-4
Fa temps que s'estan normalitzant els pels, i sincerament, jo porto desde l'agost sense depilarme, campanyes com aquestes em fan sentir sola, veient que tothom es depila sempre i quan no ho fan es per modes d'insta. Sincerament, no ho veig una cosa molt positiva...
tota la raoo
Anònim, 08/01/2019 a les 21:51
+1
-0
tens tota la rao 👏👍
.
Anònim, 08/01/2019 a les 16:26
+28
-21
Jo aquest any em comensare a depilar les cames perquè no em sento gens còmode quan porto pantalons curts em sento molt lletja i insegura... em semble que m’afecten molt les opinions dels altres...
.
Anònima, 08/01/2019 a les 17:19
+34
-0
A mi sincerament tenir pels a les cames mes igual. El qui si que faig es depilarme les aixelles per un tema de suor. Pero el que opinen els altres de mi si que mimporta per mala sort. Aixi que basicament a lestiu porto pantalons llargs fins que sacaba linstitut i despres amb la meva familia ja soc lliure xd. Com a molt em depilo fins el genoll i em tenyeixo els cabells de les cuixes. Es un rollo depilarse i despres em queden les cames vermelles faci com o faci i fa mal😆. La vida seria millor si ningu et mires malament per deixar que et creixin els cabells.

Pd: ja se que hi ha faltes perdoneu😆
Si ho fessin a lestiu...
Anònim, 08/01/2019 a les 17:53
+25
-0
Si ho, fessin, a lestiu crec que poca gent ho faria. No em malinterpreteu, si fos per mi no em depilaria el k passa es k a la k et deixes una moca de pels a laixella has de sentir com gent et critica a les teves esquenes i com et miren malament. Llavors si k ens sentim lletges i insegures.
Observació
Anònim, 08/01/2019 a les 20:29
+3
-2
Perquè diuen q no es depilen ni res però porten les celles ven arreglades, preguntu??🧐
tens rao
Anònimafeminista, 09/01/2019 a les 12:13
+8
-0
tens rao la gent et mira malament i et tracta de guarra i antihigienica pero i un tio? que passa' es mes higienic i estan mes nets o que?
Clar que si!!
Anònim, 08/01/2019 a les 19:41
+4
-0
Jo desde l'estiu que no em depilo i a l.estiu que be m'agradarie anar sense depilar. Les cames es mes facil pero les aixelles ja em fa una mica de cosa portarles amb pel. La societat ha de fer un gran canvi. Ningu obliga ni a depilar ni a deixar-se pel pero si que quan alguna dona es deixa pel ja hi ha algu que parla
Vaya
Anònim, 08/01/2019 a les 19:42
+5
-0
I nosaltres, els nois, perdent el temps amb el No nut november
Vamos a ver
Anònim, 08/01/2019 a les 19:49
+10
-1
Jo des del agost no em depilo les cames, basicament perquè m'és igual, no em veig menys guapa per portar les cames no depilades, tot i que hi ha dies que m'aburreixo i em dedico q depilar-me. Les aixelles sempre les porto depilades però per higiene, ja que suo molt. Tot això és igual, el que vull dir és que cada dona es depili el que vulgui i quan vulgui, no cal fer hastags per no depilar-nos en tot un mes.
Els pels a les persones
Anònim, 08/01/2019 a les 20:18
+13
-2
Sincerament jo crec que els pels (en homes o dones) no son atractius, hi ha excepcions com per exemple els braços.
Vale...
Anònim, 08/01/2019 a les 21:00
+4
-2
No es atractiu veure un cos amb pel per tu, per altre gent si.
I això que acabes de dir es una bestiesa i només amb recorda que en aquesta societat nomes ens preocupem pel que dira la gent.
Si tu en vols depilar perqué et veus mes [email protected] pues vale pero hi ha gent que ll fa molt mal al depilar-se i se sent incómoda a la hora de depilar-se així que JO CREC que no es un tema de ser mes [email protected] es un tema de volver fer el que vols
🖤🖤
Q vols que et digui nen
Anònim, 08/01/2019 a les 20:18
+1
-2
Fa pal
Tinc 13 per 14 jajaj
Anònim, 08/01/2019 a les 22:12
+1
-1
Jo soc una noia la veritat esque a l’estiu no soporto tenir ningún pel ni a les ingles ni a les aixelles, basicament pq tothom em veu i em fa vergonya pq queda lleig.
Les cames no me les feia pq soc rossa i no es veien gaire pero ara tinc mes negres i mes quantitat de moment me esperare aquest estiu per ferme les cames ara al hivern no es veuen i me la suda, pero tot l’any em depilo a baix i aixelles pq em fa fastic tenir molts, fa de marranx i quan fem educación física al hivern veus a totes les del vestuari amb una selva i jo no. Em sentó cómode encara q em fa pal i cada escu pot fer el que vulgui pero la meva opinio es que queda lleig tanto en noies com en nois🤷🏼‍♀️
Heey
Anònim, 08/01/2019 a les 20:19
+6
-1
Em sembla FANTAAASTIIIIC!!! jo no em depilu i no ho pensu fer. Visca lu NATURAL🤘
Pff
Anònim, 08/01/2019 a les 20:47
+2
-0
Qque casdascu faci el que vulgui, Ami personalment no magraden els meus pels i mels depilu pq em ve de gust, ningu te dret a dirme de fer aquest reto per aconseguir que es desfacin aquests tabus.
Ara no em vingueu a dir que no magraden pq la societat m’ho ha inculcat o algo , sóc grande ya i se el que m’agrada i el que no
.
Anònim, 08/01/2019 a les 20:20
+4
-1
Porto des de novembre sense depilarme les cames i la veritat es q em fa molt pal demanar hora a l'esteticient i l'únic que si em depilo son les aixelles ja que acostumo a suar molt fàcilment i es uma zona que a la minima ja fa olor i al menys depilada no es nota tant, pero les cames m'és bastant igual ara mateix anar depilada o no 😂
.
Anònim, 08/01/2019 a les 20:26
+9
-1
Jo fins fa poc me la sudava bastant si em depilava o no. Jo la veritat eske penso k pk els tius poden anar sense depilar i nos sempre em de anar depilades per tot. Ara em depilo però si tinc pel mes bastant la igual. Jo em depilare quan vulgui ( si es k ho faig) . El k em molesta una mica és k fins i tot amigues meves em diuen quan tinc un xic de pel k, que faig anat aixis i que m'hauria de depilar. Trovo bastant estúpid això de noies depilació si i els nois fasin el k fasin serà ben vist. Algú més pensa el mateix???
Sincerament
Anònim, 08/01/2019 a les 20:31
+7
-1
Es molt trist hacer de fer campanyes perq les noies ens deixem de depilar.. No ho malinterpreteu, se que esta per normalitzar el pel a les noies. Pero alguna vegada he sentit el comentari de “et depiles per culpa de la societat” .. No es dolent deixar-se pèls siguis del sexe que siguis, pero tampoc esta malament depilar-se! A mi m’agrada més no tenir pèls a l’estiu, em sento més comoda i suau.
Sóc noi
Anònim, 08/01/2019 a les 20:34
+8
-0
Jo sóc noi un em depilo les canes i les aixelles a l'estiu en canvi a l'hivern no. Així mantenes la calor.
A veure
Anònim, 08/01/2019 a les 20:36
+1
-0
Jo les cames no me les acostumo a depilar gaire a l'hivern però el bigoti, les aixelles, entre les celles... Ho faig sincerament. No perquè pensi que les noies haguem d'anar depilades, el contrari, es per la simple raó de que jo estic més còmoda amb el meu cos i ja tinc l'autoestima suficient baixa per a sobre voler fer aquest canvi tan brusc. Ara ja he dit que si a mi m'apareix a l'estiu una de les meves amigues sense depilar li diré ole tu perquè haurà tingut els sants ovaris que jo no he tingut 😂🙋🏼‍♀️
AJUDA
Anonimaaa, 08/01/2019 a les 20:38
+0
-0
Vale doncs aver crec que mestic pillant dun tio del meu curs pero nose si ell voldria el mateix. Vaig començar nova aquest curs i hem parlat per whats i tal pero poc. Lunic que menvia cors i eso i nose que vol dirme amb aixo. Ell mobra i sempre acaba responent algu. Asgdushaj nose que fer pero mestic pillant cada cop mes crec
Bf
Anònim, 08/01/2019 a les 21:07
+0
-0
Jo pensava que els comentaris eren X el tema que es parla en aquest article, no per aquests assumptes, però bé... Jo no et puc donar Consell pq no en tinc ni idea, però bona sort!
Uiui
Anònimaa, 08/01/2019 a les 21:14
+0
-0
Jo li tiraria indirectes avera com reacciona... Quan et sentis malament per aquest tema pensa amb mi que estic pillada de un de 2n de batx que no sap ni qui soc casi jajaja si tens algun consell per mi....
Wtf?
Anònim, 08/01/2019 a les 20:40
+1
-0
No només és aquest loco, madremia adolescents.cat està en decadència, ho pots fer perquè et dona igual tenir pels o perquè simplement et dona pal depilarte. M’agradaven molt més com eren els posts d’avans.
Mai m’he depilat
Anònim, 08/01/2019 a les 21:01
+3
-0
Aquest any faig 15 i mai m’he depilat però i què, no hauria de posar aquest comentari perquè es una cosa completament normal
.
Anònima, 08/01/2019 a les 21:16
+0
-0
Jo no em depilo desde l’estiu. I soc completament lliure de fer el que vulgui, la veritat. Em sembla bé aquest movimement.
Opinió personal
Anònim, 08/01/2019 a les 21:18
+0
-0
Jo personalment, penso que cadascú pot fer el que vulgui ja que és el seu cos però també (igual hem mateu) és una qüestió de respecte per als altres només ho dic per la part de les aixelles ja que si una persona té l’aixella sense depilar i sua,el seu cos alliverarà olor i no és agradable,perque ami no m’agradaría estar al costat d’una persona i que no pugui estar-hi simplement perque trobo l’olor massa fort, o amb la zona intima,trobo que és més higienic si et depiles ja que amb la menstruació pos et taques etc pero això com cada cos és un món que cadascú faigui amb el seu món el que vulgui,jo tampoc em depilo les capes a ivern, i si em dona la gana m’hi fare fins hi tot trenentes,au, bonanit guapus ❤️
Depilar-se
Anònima, 08/01/2019 a les 21:23
+1
-0
Jo em depilo pk m’agrada anar depilada pero em fot molta rabia que la gent no respecti a la gent que no es depila.

VISCA EL PÈL CONY!!!!
Ajuda
Anònim, 08/01/2019 a les 21:23
+0
-0
Eeeii soc noia i tinc molt pel al cony. Comes fa per depilarse??? Besiiiis
Loki
Anònim, 08/01/2019 a les 21:41
+2
-0
Jo no m'he depilat en tot l'hivern i no ho faré fins que arribi l'estiu 😂
Pelicus
Anònim, 08/01/2019 a les 21:41
+1
-0
A mi m'agrada però com a molt un cop cada 3 mesos perquè em faig la làser a més Tinc molta sort i el meu novio li agrada que tingui pels allà a baix i a les cames no li ha molestat mai que en tingues, em depilo pq m'agrada a mi no Ho Faria ni per ell
Estic de acord pero que cadascú faci el que vulgui
Anònim, 08/01/2019 a les 21:49
+0
-0
Jo sincerament em depilo sempre les cames, les aixelles, les ingles, TOT. Pero no es perquè la societat ho digui, sinó perquè jo m'agrado més així.
Do whqt you want when you want
Anònim, 08/01/2019 a les 22:09
+0
-0
Jo sincerament fa que no em depilo que ja ni me'n recordo, bàsicament perquè em fa mandra i perquè me la sua el que em digui la gent, però a vivir la vida chicas que cadascú faci el que vulgui, deixem-nos d'històries i comencem a fer el que ens surti de la patata que per això estem amigues. Apa, bon any.
...
Anònim, 08/01/2019 a les 22:21
+0
-0
Per mi que cadascú fagi el que vulgui, si et vols depilar et depiles i si no no...
Però la noia aquesta no se perquè ha de convèncer a la gent perquè fagi el mateix que ella...
Depilar-se
Anònim, 08/01/2019 a les 23:49
+0
-0
Doncs jo crec que depilar-se o no (cap a la meva experiència personal) és bàsicament si jo em sento còmode o no. A l’hivern no em depilo les cames perquè igualment tampoc me les veig amb els pantalons llargs, i a l’estiu me les depilo perquè vaig més còmode. No em depilo pas per l’opinió dels altres. Si ells/es es volen depilar és la seva decisió, i a mi em sembla perfecte si es depilen com si no. Les celles me les faig perquè jo em veig més atractiva, ami els altres més igual si els hi sembla bé o no...
Era nomès això. :)
emm
Anònimaaa, 09/01/2019 a les 07:16
+4
-0
Sóc la única que durant l'hivern, no es depila???
X1
Anònim, 09/01/2019 a les 09:23
+1
-0
no ens fa gaire falta jejeje
jaja
Anònima, 09/01/2019 a les 20:35
+0
-0
Jo tampoc, no és necessari fer-ho
Hola caracola
Anònim, 09/01/2019 a les 10:33
+4
-0
Sóc un noi i trobo horrible el pèl tant a les aixelles com a les cames. (A més a més, a les aixelles fa que sigui una mica antihigienic). Ja no és un tema de sexes, sinó del que cadascú vulgui pel seu cos.
Enfí, per gustos, colors, i jo em seguiré depilant les cames i les aixelles!
Clar!!!
Anònim, 09/01/2019 a les 11:05
+0
-0
Jo ho porto complint des de setembre!!!

Besus : )
15 anys
Anònima, 09/01/2019 a les 14:34
+0
-0
Jo només les aixellees, mai m'he depilat les cames (i sí que tinc pèls). A l'estiu em trec una mica els de les ingles, pro només perquè no m'agrada que surti pels costats. Pro de les cames mai ningú m'ha dit res i és millor no depilar-se perquè no t'has de preocupar per res. A més, no et punxen les cames com quan necessites redepilar-te
15 anys
Anònim, 09/01/2019 a les 15:03
+1
-0
Tinc 15 anys mai me depilat les cames els meus lates son jns pesats dirnme que quan hem depilare i sempre responc que quan em vknguo degust pk si els nens no es depilen pk les nenes l tenim que fer aixi que quan en tingui hanes hem deilare i ja es
Es a dir jo ho he fet desde tota la vida
Ironia
Lukako, 09/01/2019 a les 15:18
+2
-0
L'unic que s'aconsegueix penjant fotos de la teva aixella amb pels dient que no te la depiles es fer que sembli una situación encara mes extranya. Si es vol normalitzar no s'ha de fer aixo.
AJAJAJJAJ
Anònima, 09/01/2019 a les 17:05
+3
-0
Porto segles sense depilar e per pal.
PD: Això és el segon cop k ho escric xk avans sense pensar he posat 2018 en lloc de 2019 a lo d'assota. AHAJAJAJAJ
Lol
Anònim, 09/01/2019 a les 19:43
+3
-0
Qui collons ds depila a lhivern?😂
A veure
Anònima, 09/01/2019 a les 19:49
+0
-0
A mi em sembla genial q facin això. De veritat. Pero a mi, per exemple, em molesten els pèls de les aixelles. Em sento incòmode perque trobo com si s'acumules la suor i això. Pero com que sóc rossa i això tampoc es noten els pèls (exepte els de les aixelles i el pubis) i llavors bastanta gent diu que no m'hauria de depilar i coses que jo no faig. També em diuen que estic molt centrada al meu físic... Jo no ho veig eh?😂 Pero chavxls.... No digueu coses que no sabeu si és veritat. GRACIESS❤️🌈🎀🔮💜💙💚🖤💞💗💖💝🧡💛💕💓💘❣️
...