Coses que hem escoltat sobre les lesbianes i hauríem de deixar de dir

| 08/01/2019 a les 14:03h
Arxivat a: SEXUALITAT, Leopolda Olda, educació sexual
 

"Les lesbianes què feu al llit? Teniu un trauma amb el vostre pare? A quina edat us vau fer lesbianes?".
Sí, tot i que sembli mentida, aquestes preguntes encara es continuen fent en ple segle XXI.


I és que el tabú que, malauradament, envolta l'àmbit de la sexualitat fa que segueixin circulant falses creences i mites sobre les persones homosexuals.

Així ho reflecteix el vídeo "Heterocuriosa", la cinquena entrega de "Coses que passen", una sèrie de 10 curtmetratges que la Leopolda Olda publica cada mes al seu canal. Mireu-vos-el, val molt la pena!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Orgullosa
Anònimaa 17, 08/01/2019 a les 14:35
Molt interessant
+156
-7
Crec que per culpa d'aquest tipus de comentari ens costa més acceptar el q som , després de temps he après a acceptar el q soc i sudar dels comentaris.
Diva secreta
Anònima, 09/01/2019 a les 20:22
+4
-57
No n’hauries d’estar orgullosa, esque estàs malamta, ho sento de veritat, et donaré el contacte d’un metge especial per curar aquest trastorn. Tot i això, espero que trobis el teu futur com a ama de casa, com totes, i que el marit porti el pa.

Gràcies.
diva secreta
Anònim, 10/01/2019 a les 15:23
+1
-3
fes el. et surti del cony pero respecta les decisions dels demes si vols q tescoltin a tu
Bondia
Anònim, 10/01/2019 a les 18:59
+3
-1
Si penses aixins es perque penses que les dones som inferiors que els homes. I no es aixins. Avui dia, hem lluitat per se qui som, dones fortes, lluitadores💪, i volem menja-nos el món. I persones com tu no haurien de existir.
VISCA LA DIVERSITAT
Anònima, 10/01/2019 a les 20:01
+3
-0
malalt/a el/la que pensi que els malalts/les malaltes son els gays i les lesbianes fora d’aquest món

si, escric malament però penso com un ésser humà del segle xxi i no de la prehistòria

animals
Oooo gran Leopolda
Anònima, 08/01/2019 a les 16:04
+42
-0
Aquesta dona cada com hem sorprèn més! Segueix així ;>
No entenc
Anònim, 08/01/2019 a les 18:48
+4
-8
Ni pillo el final 😅😅
Soc noia
Anònim, 08/01/2019 a les 19:50
+30
-7
Mira feia temps que penso que molarie fer-ho amb una tia per provar i tal pero nose jo em sento hetero i ere com: pero llavors que ets bi? I em rallava bastant pel fet de q vui provar-ho pero no me molen i gracies a aquest video se que soc heterocuriosa
...
Anònim, 08/01/2019 a les 20:47
+25
-2
Exacte. No et té pk agradat el temps mateix gènere per voler provar!
Tot i que no cal que et posis etiquetes. Tu simplement busca allò que vols i que et fa feliç
Ets bi
Anònim, 10/01/2019 a les 07:56
+0
-5
Si estas oberta a mantenir relacions o que t'agradi una persona de diferent sexe que tu ja, per definició es considera bi. L'altra cosa és que et sentis identificada com a tal o no, això ja és cosa teva.
Igual
Anònima, 11/01/2019 a les 20:38
+0
-0
Soc hetero pero sempre e volgut probar a ferho amb una noia
Rabia
Anònima, 08/01/2019 a les 21:47
Interessant
+55
-3
La meva cosina es lesbiana I quan parlo de la meva cosina que te una novia la gent es queda WTF
I Haig d'alclarir que es lesbiana
Bondiaa estem al segle XXI no s'hauria ni de preguntar I que sigues una cosa de la mes normal.
Diva secreta
Anònim, 09/01/2019 a les 20:15
+2
-17
Per mala sort succeixen coses així, i tinc amigues desorbitades, i les accepto, i també amics perduts per la vida, ja que sóc bastant popular, però se’ls hauria de buscar algun tractament pobrets, esque em sap tan greu, nosaltres som normals i ells no.. em sap tan greu, però que me’ls estimo igual, tot i que a vegades els i mostro la cara bona, però pel radere no tan, perquè em fan com asquet i la resta del grupet de les pijes que som no suporta la gent així..
Diva secreta, 15 anys.
🦅☬
Anònim, 10/01/2019 a les 14:33
+5
-5
Ey! Diva secreta, et voldria comentar que el que dius és tant estúpid com el teu comportament.
Et penses que per ser normal ets la millor doncs no, no és així es millor ser diferents i tindre personalitat propia, que ens agradi les coses que ens agraden i no com les pijes que totes aneu iguals...i ademes qualsevol potser el que vulgui tant si es lesbiana o gay o heterosexual dona igual, i tu no has de dir que tenen un problema perquè el problema el tens tu al cap.
I si no es permet se lesbiana em dius on està escrit això ( si hi ha alguna llei que no ho permeti?! )

Apa, adeu
.
Anònima, 09/01/2019 a les 20:52
+14
-1
Jo sóc lesbiana i a mi un cop unes noies del insti em van preguntar: "a quina edat et vas fer lesbiana?" i jo els vaig respondre: "i tu a quina edat et vas fer hetero?" se'm van kedar mirant amb una cara.
🌈
Anònima, 09/01/2019 a les 20:56
+6
-0
Haviam, jo ho sóc, i em va costar moolt sortir de l'armari per culpa d'aquests comentaris. I el problema és que encara m'en fan i per culpa d'això em costa admetre com soc. No sé com els puc evitar!!
El que més em fot
Anònim, 09/01/2019 a les 21:12
+5
-2
El que més em fot es que la gent pensi que quan dos noies estan juntes són lesbianes les dues. Hola? La gent bi existim i no estem confosos. Tot i així ignoro el que diu la gent. A qui li molesti que tingui novia ja pot anar-se'n
Love is love
Lesbiana Orgullosa, 09/01/2019 a les 21:16
+8
-0
Nois i noies, no tingueu por de ser vosaltres mateixos, no vos etiquetesseu, enrollevos i folleu en qui vos apetixigue i sigueu feliços!! Love is love! I qui no ho entengue no es problema nostre!💜🌈
LEOPOLDA!!!
Anònima, 09/01/2019 a les 22:02
+5
-0
M'encanta aquesta noia, entrevisteula!!! i per no parlar de q fa uns vídeos genials, aquest últim em va encantar!
Aaaa
Anònim, 09/01/2019 a les 22:23
+0
-0
Per què no publiqueu?
Ana que fas aquí jajaja
Ale, 09/01/2019 a les 23:12
+3
-0
M'cabo d'entrar que surt la meva tieta jajaj
jo
Anònim, 09/01/2019 a les 23:54
+1
-1
Un dia parlava amb una amiga y li vaig dir que no soc gay pero m'agradria experimentar. em va dir que per experimentar no deixes de ser gay pq t'atrauen els homes en plan de experimentar i saber que se sent i despres li va dir aixo a uns companys de clase i es van riure de mi pq volia experimentar y aixo em converteix en gay i no es veritat soc hetero pero miro homes em plan si estan bons i son guapos ja esta i amb tias faig igual. tampoc soc bi pq amb els nois nomes el hi miro mai m'he liat ni tirat un tiu.
Estic indignat per la reacció de la meva amiga!
Diva secreta
Anònim, 10/01/2019 a les 16:24
+2
-8
Mira nen, ets maricon i punt, fas asco, sort que la teva amoga va salvar als altres, dis-li que contacti amb mi! Sort de gent com ella que descobreixen aberracions com tu.

Fas asquet, jo sóc pija i que?

🏳️‍🌈
Anònim, 10/01/2019 a les 13:01
+3
-1
Jo sóc lesbiana, si m'ho preguntant ho dic, però els meus pares no m'atreveixo a dir-ho. Si algú em pot aconsellar o explicar (si està dins del col·lectiu LGTB) com els hi va dir a els seus familiars per poder-ho dir els meus pares estaria molt agraïda.
Per al de 🏳️‍🌈
Anònim, 10/01/2019 a les 19:52
+0
-1
Jo soc bi, i no els hi vaig dir, simplement quan tinguis novia els hi presentes com la normalitat que es i ja està. No se si la teva familia sera molt religiosa o amb la ment tancada, si es el cas, primer explicali a una amiga/germana/cosina de confiança i ja anireu alleugerant el terreny per a quan vingui la noticia.
Espero que t'hagi pogut ajudar! Petonetss😘
JO
Anònim, 10/01/2019 a les 16:51
+1
-2
Hola!

M'ha agradat molt,es cert que es fan fals mites sobre lagent lesbiana...
Tinc 15 anys i fa mesos que dubto de la meva sexualitat,nose si soc lesbiana o bi.
Algu s'hi ha trobat?que heu fet per saber que es el que realment us agrada?
Moltes gràcies
Mira el que vols
Anònima, 13/01/2019 a les 19:58
+0
-0
Jo em vaig adonar de que era lesbiana avants de liarme amb ningú, ni amb tius ni amb totes, però simplement esk m ensenyes un tiu i penso que és guapo pero no sé no em veig amb un tiu al llit, no m agrada la seva tableta ni res, tampoc m agrada la barba dels tius, i en canvi sí que m imagino amb ties i m agraden físicament apart ara mateix estic molt colada d una del meu curs😳