Així és l'adolescent que cobra 100.000 euros l'any per treballar només 20 hores!

per Redacció , 12 de gener de 2019 a les 12:00 |
Diuen que si ets molt bo en una cosa o tens una habilitat especial, el millor que pots fer és potenciar aquesta faceta. I això és precisament el que ha fet Sam Curry, un noi de 18 anys a qui sempre li han apassionat el món digital i els ordinadors.

La seva dedicació i les hores invertides en l'àmbit de la tecnologia han fet que a dia d'avui aquest jove s'hagi convertit en un dels hackers ètics més coneguts a nivell mundial.

 

Actualment Sam Curry treballa per a grans empreses que li paguen perquè trobi -i arregli- els punts febles en seguretat de les seves pàgines webs i sistemes. De fet, el jove compte amb una companyia de ciberseguretat pròpia, 17security, i també ha impulsat una plataforma educativa per a investigadors d'aquest sector.


"En els últims 12 mesos he guanyat uns 100.000 dòlars treballant unes 20 hores a la setmana", explica a la BBC. Els diners, però, no són el que el motiva. "El que em fa feliç és treballar del que sempre m'ha apassionat", remarca. 
Arxivat a:
ACTUALITAT, feina, motivació
Participació
Dolars
Per Anònim el 13 de gener de 2019 a les 08:45
0   0
Si cobra 100.000 dolars, cobra uns 87.000 dolars

Falta
Per Anònim el 13 de gener de 2019 a les 18:24
1   0
Volies dir €€€
Eing?
Per Anònima el 13 de gener de 2019 a les 15:42
0   0
No ho pillo😆😂
Indirectes
Per Anònim el 13 de gener de 2019 a les 01:41
4   0
INDIRECTES PORFA QUE JO N'HE ENVIAT I NO LES HEU PENJAT ENCARA

Pel missatge q ha fet la diva secreta
Per FY el 12 de gener de 2019 a les 22:20
9   1
No se si soc l'unica q ja veu q aquesta tia s ho esta inventant tot. Tia amb lo del sou del teu pare i lo de Baqueira t has delatat

Guanyar money
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 21:34
3   0
Algu sap com guanyar money amb 16 anys?

Diva secreta.
Per Anònima el 12 de gener de 2019 a les 19:38
4   232
Penós, és un miserable ingrés això, el meu pare amb l’empresa cobra 4 vegades més anualment. Bé, ara entenc tots els que sou patètics que us quedeu soptats amb un ingrés com aquest. Sou pobres, i culpa vostra és. Diva secreta - Des de Baqueira.

Penosos
Per Anònim el 13 de gener de 2019 a les 12:37
0   0
No veieu q aquesta tia us esta trolejant com vol??? Clar q no es veritat q el seu pare cobre 4 vegades lo seu Penseu una mica siusplau
A la diva tonta aquesta
Per Anònima el 13 de gener de 2019 a les 11:58
0   0
Tia que si et vols fer la guay dient xorrades com aquestes fes-ho tu mateixa pero madura i deixa d’infravalorar la gent que aixo no es una serie de TV i no aconseguiras res maca
Per tots els q han contestat a la diva secreta
Per Anònim el 13 de gener de 2019 a les 11:31
2   0
El comentari de la Diva secreta es el que he vist amb més respostes mai a adolescents.cat. No veieu q busca això?? Deixeu d contestarli enserio. Així només feu el q ella vol q feu. No veieu q només diu xorrades? Doncs si li contesteu deixen de ser xorrades.
Wtf
Per Anònimaaaa el 13 de gener de 2019 a les 09:12
1   0
Ara aquesta ens ve amb aquest rollo osigui mare mevajajaja Aveure no t’ho creus ni tu jaja m’agradaria veure’t a gran hermano
Pff
Per Anònim el 13 de gener de 2019 a les 01:31
2   0
Tu diva dela co**ons calla una estona que estem fins el co*y de tu Adeu diva de pacotilla, besis de fresisi Ves a la Mer**
diva secreta t’ostiare
Per Anònima el 13 de gener de 2019 a les 01:17
1   0
des de baqueira t’ostiare les true comentaris sobren molt deixare de seguir a adolescentes.cat només perquè em poses dels nervis amb la teva insolència espero que algun dia es descobreixi qui ets perquè no quedaran restes de tu per ser de VOX i ser com ets chao
Mania
Per Anònim el 13 de gener de 2019 a les 00:28
1   0
Et sents la mes rica del món?
Tia
Per Anònim el 13 de gener de 2019 a les 00:12
3   0
Avera tia, però tu de que vas? Patetics i pobres dius em pixo. Si has nascut a una família amb molts diners enhorabona, i mira maca els pares no els podem triar així que tu vius en aquesta família és per pura sort igual que podries néixer en una de pobre i no seria culpa teva. Prefereixo mil vegades viure sota un pont menjant rates que ser una persona com tu. I ja et dic ara que no em diguis envejosa perque a la meva família es rica i encara que fóssim pobres me l’estimaria igual. Em fas fàstic.
Just for fun
Per Diva secreta (paródia) el 13 de gener de 2019 a les 00:03
5   0
Osigui penosos... El meu pare cobra 4 vegades més amb l'empresa, i jo només m'haig de dedicar a comentar merdes, perquè d'alguna manera m'haig de fer notar 💅. Quina pena no tenir un mínim de 10.000 mensuals, però és el que hi ha plebeus. Ens veiem aviat en un altar article (no puc faltar,ni jo ni els meus dislikes). Diva secreta.
Cada dia em caus millor jaja
Per Anònim el 13 de gener de 2019 a les 00:02
2   1
Abans t odiava pero cada dia em caus mes b. He arribat a la conclusio q ets una tia amb ganes d fer emprenyar a la gent ja que a la minima q dius qualsevol ximpleria la gent salta a la defensiva com imbecils. Entereu vos us esta tocant els cullons nomes perq us piqueu i ella poder sen riure.
Niñata pija
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 23:58
2   0
No vaig dient els dines que tens que a NINGÚ li importa hi ha gente que no te tants diners perque no ha tingut la oportunidad de poder estudiar els meus pares es matan a treballar perque yo em pugi treure un carrera per tenir l'oportunitat de poder treballar del que m agrada y no en una feina asquerosa per un sou de merda y si tan valenta ets digues qui ets i a veure si tens una mica mes d'empatia que aquest noi a aconseguit aquest diners treballant (del que li agrada) pero treballan no xupant de la aixeta del papi (Perdo per les faltes pero tenia la necessitat de dir-ho que es creu que per tenir diners es millor que els altre)
Avere...
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 23:44
3   0
Còpia barata d'en Rafel. No sé perquè et trobo a casa notícia d'adolescents.cat però espero no trobar-te més. No veus què tens cents de "dislikes"? Irrites a la gent...
.
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 23:15
3   0
miserable tu i penós el teu intent de reina cotilla o algo
Hola
Per Anònima el 12 de gener de 2019 a les 22:59
3   0
Ara sabem perque ets així: t'ho han donat tot fet a la vida i et falta un xic d'humiltat eh. Vinga xau
Diva secreta...
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 22:42
3   0
Diva secreta sincerament crec que ets un personatge que ha inventat un graciós perqué de cierta manera no m'entra al cap que hi hagi algú con tu, i en cas de que no, si no t'agrada l'adolescents.cat i/o tens idees més bé del paleolític et demano suposo que en nom de molts seguidors del compte que deixis de seguir-la o al meyos de comentar. Ja canses.
Vale..
Per La que no creu a la diva aquesta el 12 de gener de 2019 a les 22:33
2   0
Eh enserio, fas molta pena. Ossigui vas de guai i tal, però segur que darrera del mobil hi ha una persona amb falta de autoestima, i per això has de fer veure que ets rica, que tothom t’estima... enserio, retira’t
PARATE JODER
Per Anònimaa💜💜 el 12 de gener de 2019 a les 22:29
2   0
mira més d la meitat d coses que dius seguríssim q són mentida chapa ya la puta boca
perdona?
Per indignada i no se perquè el 12 de gener de 2019 a les 22:23
4   0
escolta "Diva Secreta". No és el primer cop que llegeixo un dels teus comentaris. Dubto molt que el teu pare cobri tant com dius, probablement el que estàs fent és per a cridar l'atenció i tenir uns 5 minuts de fama, que ni això. Ens dius patètics a nosaltres? Més patètica ets tu que no tens res més a fer que escriure un comentari penós a cada post que publica Adolescents. cat. A més a més, no es que facis comentaris normals, no, el que fas és criticar tot encara que no hi hagi res a criticar. PD: si tants diners té el teu pare perquè no et dediques a fer alguna altra cosa que no sigui despreciar la feina dels altres eh, guapa. Apa, un besi per tu i el teu pare.
Fins als cullons
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 21:56
2   0
No es el primer comentari estúpid q he vist de aquesta diva secreta i ja mesta començant a tocar els nassos. molt gracios i tot el que volguis, pero ja.
Que tal si li dius als teus papis que et tirin desde dalt del telecadira? Ens faries un favor. ;v
Per Anònimaaa de LLEIDAAAAAAAAAAAA el 12 de gener de 2019 a les 21:53
7   1
Mira, que el teu pare sigui un forrat ens la pela val?! No n'hem de fer res dels diners que tens o deixes de tenir. Que si has anat a Baqueira segur que es per fer ninotets de neu i no per esquiar perquè segur que més patooo impossible. Així que millor que callis d'acord?! Ens fas moltíssima pena, i patètica, sé que ho sóc però per lo menys jo follo i no com tu que segur que has ficat el comentari al post d'abans per no deprimir-te tant de la merda de vida que tens. Busca't una mica de companyia ;v Lleidetana- Desde un lloc on no ens importa que existeixis. ;v
tu peor pesadilla
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 21:49
2   0
ahi te quedes si na, toma tu propia medicina, que te queda mucho por aprender
Maremeva
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 21:42
3   0
Segur que ets una "niña de papa" que no estudia i que l'unic que fara en aquesta vida és gastar-se els diners de ton pare. I també estas lluïnt una cosa que no ho fas tu, es a dir que això ho gaunya ton pare i no tu, ell potser ha estudiat i s'haurà tret una carrera o algo i tu l'unic que faras (com he dit al principi) és gastar-te els diners que guanya ton pare i no tu.
Penoooosa
Per PERSONA NORMAL Q NO ET SOPORTA el 12 de gener de 2019 a les 21:34
3   0
Que trist q hi hagi gent com tu, espero q amb lo irritant q ets els diners et portin prou felicitat pq no tindràs res ni ningú més fillla de papà PERSONA NORMAL Q NO ET SOPORTA
Xe
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 21:26
2   0
Que collons😒
.
Per Anònima. el 12 de gener de 2019 a les 21:26
4   0
El que realment fa pena no és l'article sinó la teva necessitat de cridar l'atenció amb aquests comentaris que mostren una imatge materialista i superficial de tu.
Però que fas? 😂
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 21:01
2   0
ets conscient dl que acabes d'escriure? Gossip Girl es només una serie, UNA PTA SERIE, ens es igual qui ets, ens la sudes pesada. I a més a més, escrius coses q tu mateixa veus qe estan malament, pro en fi, fes el q vulguis
Temare
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 21:00
2   0
Puahahha ara ja t’entenc ets penosa, no deus tenir vida* i busques polenmica dient coses realment estupides. Baby estaliate-les sobres aqui. Enserio comprat una vida i deixens en pu, si tens tanta pasta.
Jajaja
Per Anònimaa32 el 12 de gener de 2019 a les 20:56
4   1
No ho entes gaire bé, estas dient que el teu pare a l'any cobra 4 vegades més, o sigui 400.000 euros. T'en adones que aquest noi al any conra 1.200.000 euros, que es basicament el triple k el teu papi?
De que vas?
Per Anònima el 12 de gener de 2019 a les 20:54
4   0
En serio, nose massa perque comentes a gairebe a cada article i cada vegada mes creguda i arrogant. Suposo que thas creat un personatge, espero que no siguis/pensis així en la vida real, per que si es aixi, nena la vida et donara pals per totes bandes.
Callat
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 20:47
5   0
No se si et dones compte pero els teus comentaris no agraden a la mayoría de nosaltres porque están una mica fora de lloc i son ofensiva. -B. A
Fins als ovaris de tu
Per Anònimaaaax el 12 de gener de 2019 a les 20:44
7   0
Ets molt plasta tia
Puta ama
Per Anònima el 12 de gener de 2019 a les 20:40
10   1
Com ja intuiem tots, ets una nena malcriada amb uns pares amb diners... Pero q hi farem, hi ha D haver persones de tot tipus en el món. Espero q t adonis q ets una immadura i nena petita, i estic farta de llegir els teus comentaris. I quan continuïs així estaràs més sola q la una, si es q encara no ho estàs, es només un consell, eh.
Per la "diva secreta"
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 20:35
5   0
Haviam, esta be que vulguis fer broma i tot aixo (potser es veritat) pero ja te vist amb més articles i no se si veus que no fa cap gracia. A sobre ens estas "insultant" Si tens tants diners què hi fas aqui, comença a fer articles tu.
.
Per Anònima el 12 de gener de 2019 a les 20:32
4   0
Vaya gilipollada acabes de dir. Ni hauria d'estar perdent el temps amb tu.
Apren
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 20:30
5   0
En comptes de perdre el temps escrivint tanta merda (quan no tens nidea de res), jo de tu estaria aprenent el q vol dir la paraula EDUCACIO i RESPECTE
Ecs
Per Anònima el 12 de gener de 2019 a les 20:30
8   0
Fots fastic Quina pena gent com tu No només per aixo Sino x tot el q penjes als articles Espero q els diners et donguin la felicitat, pq no tindras mai amics així
Per a la diva secreta
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 20:28
9   0
No t'ho creus ni tu
No ho trobo bé
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 20:27
4   0
Doncs molt bé, no cal que ho refreguis per la cara si tens molts diners. Tens sort i pot ser de mal gust per altres persones que no tenen tants diners. No trobo bé el que has dit.
Calla cap gros
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 20:26
12   0
Qui et penses que ets cap de carbassa? El Rafel?? 🤣
Seras pringada
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 20:25
7   1
Has de intentar sobresortir comentant aqui, pq a casa teu no et deuen fer ni cas, ni deus tenir amigues... Mira, nomes acabar de dirte una cosa, a ningu l'importa la teva vida, no et creguis important, perq la merda q he cagat avui m'importa mes q tu.
Fa falta? Nose pregunto
Per Influencer sexy anonima el 12 de gener de 2019 a les 20:24
6   1
No tothom te la sort d tenir uns pares asquerosament rics sbs y cadascú es guanya la vida com pot aixi q comentaris aixi penso q sobren. Una miqueta d humiltat graciesss!!! Venga kissis arroun the world😙
Per la diva secreta
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 20:21
15   1
Mira noia a cada article que publica adolescents.cat estàs tu comentant coses com si tu fossis la millor del món o algo i realment no t’adones de que ens la suda la teva vida osigui calla ya perque ets MOLT pesada. Ho sento per dir-ho així pero esque no t’aguanto
.
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 20:19
7   1
Hipòcrita
aaaaa
Per Anònimus el 12 de gener de 2019 a les 15:05
41   41
QUE EL QUE MÉS EL MOTIVA NO SÓN ELS DINERS DIU....JAJAJAJA ESPERA QUE ME MEO

Fatal
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 13:26
34   50
Hi ha gent que es mata a treballar de qualsevol cosa horrible només per sobreviure i no cobra ni 400€ al mes, mentre aquest guanya una fortuna. Ho trobo fatal

Per la de que es tracta de estudiar
Per Anònim el 13 de gener de 2019 a les 00:41
5   1
No tothom te les mateixes oportunitats ja gent que no es pot permetre estudiar
Ilegal
Per FtF el 12 de gener de 2019 a les 21:34
3   0
Es total ment ilegal, si veus una empresa que a espanya et paga menys de 900,00 € mensuals es pot denunciar
No és una fatalitat
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 15:33
27   5
Es tracta d'estudiar i aprofitar oportunitats. No es tracta de sort
No estic d'acord amb tu
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 13:49
52   15
El treball que fa ell costa molt fer-ho i si ell es bo fent això pues que ho aprofiti, segurament ell ha fet carrera de universitat i tot i potser les persones que no guanyen més de 400€ al més serà per algo no? Perquè jo crec que si has estudiat i tens una carrera o algo es pot permetre el luxe de treballar amb un lloc on pot guanyar més diners. Perque potser les persones que no guanyen 400€ és perquè no es poden permetre traballar en un altre lloc. Pd: perdó si he fet faltes d'ortografia
Ajudaaa plis!
Per Anònimaaaaaa el 12 de gener de 2019 a les 13:24
11   0
Algú sap algun concurs literari juvenil de Sant Jordi? He estat buscant i no en trobo cap!

Alzina Reclamadora
Per Anònim el 13 de gener de 2019 a les 11:08
2   0
Like perq soc d alla
Jo en se un