Flipareu amb els comentaris masclistes que va haver d'aguantar aquesta coneguda actriu

| 09/01/2019 a les 10:50h
Arxivat a: FAMOSOS, sexisme, masclisme
 
Imatge il·lustrativa
El famós xef Gordon Ramsay està rebent una allau de crítiques pels comentaris masclistes que va fer a l'actriu Sofia Vergara durant un programa de televisió. Tot i que els fets van passar el 2010, no ha estat fins ara que les escenes s'han fet virals després que l'usuari Jason Bolaños les recuperés i les compartís.

A les imatges es pot veure com el xef fa comentaris sobre el cos de l'artista i fins i tot sobre el seu comportament al llit. I la cosa no acaba aquí, també li toca la cuixa en diverses ocasions.

Tot i que Sofia Vergara mostra que està incòmoda i li demana a Gordon Ramsay que no la toqui i que la respecti, ell continua amb la mateixa actitud al llarg de tot al programa, tal com podeu veure en els vídeos. Inacceptable!
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

traduccio dels comentaris
Anònima, 09/01/2019 a les 11:34
+46
-7
la traduccios sispli?
Ai l’anglès...
Anònim, 09/01/2019 a les 18:11
+6
-1
1. Sofía Vergara no es mereixia ser tratada així. Això és molt incòmode.

2. Aquest aspecte m’ha matat.

3. Em solia agradar molt Ramsay. Volia convertir-me en ell però ara tot canvia
AVERA
Anònim, 09/01/2019 a les 13:56
+11
-1
Siusplau educacio i empatia
2010, una mica tard
Anònim, 09/01/2019 a les 14:43
+21
-124
Ya estem a 2019, sembla que la gent busqui qualsevol excusa per ficar-se amb algú, de veritat evolucionem ja y deixem el salseo.
Com que excuses??
Anònim, 09/01/2019 a les 16:23
Molt interessant
+112
-4
Ho han dit ara pq ara es quan s'han fet publiques les escenes. Informat. Si creus que l'assetjament sexual i tot aixo es "salseo" i una "excusa" potser ets tu qui necessita evolucionar
No
Anònim, 09/01/2019 a les 16:25
+33
-0
Això no és salseo això és discriminació i igualment que passin 9 anys s'ha de dir igualment
🤷🏽‍♀️
Anònima, 09/01/2019 a les 16:56
+6
-26
si volem avançar com a societat, tenim que centrar-nos en el present i no queixar-nos sobre coses que han passat 9 anys abans. Ya tenim suficients problemes com per haver de queixar-nos d’aixo.
ecolucionem
Anònim, 09/01/2019 a les 17:59
+7
-7
això mateix, evolucionem, deixeu de ser una retrògrades asquerosos
Crítiques
Anònima, 09/01/2019 a les 18:23
+7
-2
Gent, abans de criticar el que fan els altres critiqueu-vos a vosaltres primer. I siusplau, no feu faltes, que això si que és un problema i també fa mal de vista.
Farta
Anònim, 10/01/2019 a les 00:13
+1
-0
De tard res, pot passar com 20 anys, el q va fer aquell home va ser tocar-la quan ella no volia. En serio no remoguem el passat? Llavorens com cony evoluvionem? Q no l'hagués tocat i llavorens no és remouria em passat.
😳
Anònim, 09/01/2019 a les 16:12
+38
-1
Em venen umes ganes de foterli una hostia al retrasat mental del video que flipes joder
Lol
Anònim, 09/01/2019 a les 16:27
+31
-38
A mi em sembla que els 2 estaven de broma xD
Rt
Anònim, 09/01/2019 a les 16:56
+5
-13
Ho fan amb la conya, sino estarien mes serios, s'estan descollonant tots dos
no ho fan en conya
Anònim, 09/01/2019 a les 17:33
+13
-1
estàs veient lo incomoda que está Sofía durant el vídeo, i segurament durant tota la entrevista. a ningú li agradaria que en la seva entrevista una persona fes comentaris inadequats, et toqui...
Wtf
Anònim, 09/01/2019 a les 20:34
+1
-0
Que incòmode si s’està hartan
Tela
Anònima, 09/01/2019 a les 16:35
+32
-0
Algu pensa que els que riuen son els pithors?
Ajuda?
Anònima🚺 (13 anys), 09/01/2019 a les 17:29
+0
-0
Vaig al cau i estic a rangers, total que m’estic començant a pillar molt d’una quel.la meva i tot el dia només penso en ella, igual q si se’m apropa em fico com súper nerviosa tot i q ho intento dissimular al màxim. No li he dit a ningú. Q puc fer?
visca el caaaaau
Anònim, 09/01/2019 a les 22:47
+0
-1
has de oblidarla
hipocesia
Anònim, 09/01/2019 a les 19:23
+5
-9
HIPÒCRITES, coses del 2010. Els temps canvien i amb ell les persones, si mirem enredera tots em fet alguna cosa que no tocava.
No crec que sigui per a tant
Anònima, 09/01/2019 a les 20:39
+0
-2
No crec que sigui per a tant pues si es veritat que potser el noi s'ha pasat una mica però tots dos sestaven rient, incluint tot el public, crec que estaven en plan de broma, si fosi algo mes serio la noia no sestiria rient tot el rato , no se que pensareu vosaltres.
2019
Anònima , 09/01/2019 a les 22:51
+1
-3
A veure amics i amigues entenc perfectament que la seva actitud no era correcta i q el q fa esta malament pero no crec q sigui moment 2019 com per treure ara merda de casi da 10 anys pq ara els dos han evolucionat aixi q si q vale q es masclista i esta malament pero esq si ara busquem totes les coses masclistes que hi ham anys enrere mai acabriem lluitem contra les actuals q bona falta ens fa....
Helou?