6 consells de Harvard perquè les nostres relacions sexuals siguin millors

| 09/01/2019 a les 11:44h
Arxivat a: SEXUALITAT, consells, sexe
 
Imatge il·lustrativa
Sempre es poden fer coses per millorar la nostra vida sexual. Així ho asseguren els experts de l'Escola de Medicina de Harvard, que han elaborat una llista amb alguns consells per gaudir més de les nostres relacions, són aquests:

[playubuzz]
 


Si no podeu veure el playbuzz, espereu uns segons o torneu a carregar la pàgina. 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Sol per curiositat
Anònim, 09/01/2019 a les 21:15
+7
-2
Als nois com us agraden les noies?
...
Anònim, 10/01/2019 a les 16:06
+4
-0
Soc noi.
Jo no tinc prototip, mentres es cuidi i no sigui tonta ja me val.
M agraden que tinguin autoestima, que siguin dures depen com...
Ns costa molt explicar ho haha
Harvard
Anònima, 09/01/2019 a les 22:09
+11
-1
Ojooo q els consells son de HARVARD hahahah
algu més??
Anònim, 09/01/2019 a les 23:29
+8
-2
No us dona la sensació de que el dia que fagis tot això no arribara mai? (cadascú x els seus motius xd)
AJUDAA!! Siusplau no es bromaa
Anònimaa, 10/01/2019 a les 07:37
+8
-2
Necessito ajuda!!
No se com fer-me per primer cop dits...
Sempre que m’he masturbat ho he fet tocant-me el clitoris, i casi sempre he tingit orgasme.
Pro a l’hora de posar-me els dits dins de la vagina... em fa por de fer-me mal o no fer-ho com toca i tocar a altres llocs.
Algun consell?? Ho agrairia moltiissim
iguaal
Anònim, 10/01/2019 a les 14:49
+2
-0
deu meu em passa el mateix!!
Real
Anònima, 10/01/2019 a les 15:42
+1
-0
Et juru q ami hem pasava el mateix hem feia molta por la veritat solucio m’ho va acabar fent un altre persona per primera vegada
iuaal
Anònim, 10/01/2019 a les 17:42
+2
-0
em masturbo pel clitoris pk posant-me els dits em fa “cosa”
Pregunta
Anònima, 10/01/2019 a les 13:09
+0
-0
A la foto de les joguines, què és aquella mena de pala blanca? Espero que no sigui per ficar-s’ho pel xixi...
No cal que ho llegeixi ningú, però necessito dir-ho
Anònim, 10/01/2019 a les 22:32
+0
-0
Crec que m'agrada una persona, però no estic segura. Si algú per casualitat ha llegit això i sap com sé sap si t'agrada i ho vol compartir em farà un favor. Pensareu que sóc estúpida, però mai he estat amb algú no res semblant. Hi ha més d'una manera en la qual pots sentir alguna cosa sobre una persona i jo no sé que sento cap a ella. Si algú ha arribat fins al final li agraeixo la seva atenció i em disculpo per les galtes i el rollaco que acabo d'escriure.
No em creguis massa, que em trobo igual que tu però...
Anònim, 11/01/2019 a les 20:31
+0
-0
... Jo acostumo a utilitzar la empatia en aquests casos. Si bé és cert que estic bastant sortit, normalment a la que agafo certa confiança amb una persona, tinc clar que, no necessàriament m'ha d'agradar, però que tampoc m'importaria sortir amb ella. Normalment no em paro a pensar si l'altra persona pensarà el mateix perquè sóc la típica persona que no lliga ni en pintura, però potser és cert que podria triomfar més si em deixes anar i matrevis a preguntar si tindrien alguna cosa, però clar. Sóc massa covard com per preguntar a això a "l'amor de la meva vida".

Si et recomanes res basant-me en l'experiència dels demés, és que ho preguntis sense por. Què pot passar? Que digui que no? Però si el no ja el tens!