7 coses que no sabies sobre la peli de Netflix que ha fet embogir els espectadors

| 09/01/2019 a les 15:47h
Arxivat a: CINEMA I TV , Netflix, Bandersnatch, sèrie
 
Imatge il·lustrativa
Fa dues setmanes Netflix estrenava Bandersnatch, la seva primera pel·lícula interactiva. És a dir, el film permetia a l'espectador decidir sobre la història i el seu final. Com era d'esperar, la producció va revolucionar les xarxes socials, on centenars d'usuaris van compartir els seus dubtes i teories sobre els possibles desenllaços. És per això que avui us portem algunes curiositats sobre aquest film que potser no coneixieu 

 


Si no podeu veure el playbuzz, espereu uns segons o torneu a carregar la pàgina. 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Pregunta
Anònim, 09/01/2019 a les 16:58
Interessant
+51
-0
Aquesta peli es pot veure sense haver vist black mirror? Vull dir es una peli apart o es com un capitol més?
A la de si es pot veure sense haver vist cap capitol
Anònim, 09/01/2019 a les 17:35
+3
-0
Si q es pot! No té res a veure amb la seriee
Resposta
Anònim, 09/01/2019 a les 18:12
+8
-0
Sii! Ho bo de Black Mirror és que cada capítol son uns personatges i historia diferents, així que pots veure-la si vols.
Hola!😀
Anònim, 09/01/2019 a les 18:17
+0
-0
És una pel.lícula que va apart de Black Mirror. No cal que l’hagis vist però si que es veritat que és semblant I que si has vist Black Mirror la podràs entendre millor.

Sóc súper fan d’aquesta pel.lícula jejej
Ho pots veure
Anònim, 09/01/2019 a les 18:18
+2
-0
És totalment diferent. Però black mirror és una sèrie on cada capítol és diferent a l'anterior, són històries independents que pots veure per separat perquè no tenen res a veure.
Resposta
Anònim, 09/01/2019 a les 18:18
+1
-0
És una peli a part, però igualment tots els capítols de Black Mirror són com pelis a part
Resposta
Anònima, 09/01/2019 a les 18:22
+0
-0
Es una peli a part
Per el de la pregunta
Anònim, 09/01/2019 a les 18:34
+3
-0
Jo no he vist Black mirror i pots veure la pel·lícula sense cap problema 😘😘😘
.
Anònim, 09/01/2019 a les 18:35
+1
-0
Es una peli apart
mm
Anònim, 09/01/2019 a les 18:39
+1
-0
tots els caps de black mirror són diferents. La peli inclosa.
Sí que es pot
Anònim, 09/01/2019 a les 18:40
+4
-0
Cap dels capítols de Black Mirror està conectat, llavors et pots veure la peli tranquilament.
suposo
Anònim, 09/01/2019 a les 18:41
+1
-0
jo l’he vist sense haver-me mirat Black mirror i tot be hahahah t’explota el cervell pero e😂
No cal
Anònim, 09/01/2019 a les 18:42
+1
-0
Totes els capituls de black mirror son completament independents lunica realcio que tenen esq expliquen com la tecnologia pot influir en un futur. Es a dir, no cal haver seguit la serie per veurel tot i q ta la recumanu❤️
Hi han faltes ho se😅
Resposta
Anònim, 09/01/2019 a les 18:43
+1
-0
Tots els capítols de Black Mirror no tenen connexió amb la història de personatges, el mateix amb la peli.
Si
Anònim, 09/01/2019 a les 18:48
+0
-0
La pots veure tranquillament, Black Mirror es una serie que cada capítol és una mini peli i que no té re aveure amb la resta.
Va a part
AnònimA, 09/01/2019 a les 18:49
+0
-0
De fet, els capitols tmb son independents
sii
Anònim, 09/01/2019 a les 18:55
+0
-0
és una peli apart que no té res a veure amb els capítols de la sèrie (de fet aquests tampoc tenen cap relació)
resposta
Anònim, 09/01/2019 a les 18:58
+0
-0
peli a part
Si
Anònim, 09/01/2019 a les 18:58
+0
-0
Es pot veure a part jo mai he vist BM i la vaig veure
Resposta
., 09/01/2019 a les 19:02
+1
-0
No cal haver vist black mirror abans, de tota manera els episodis de black mirror son tots independents i no tenen cap relació els uns amb els altres
Per la pregunta
Anònim, 09/01/2019 a les 19:13
+0
-0
Pots veure la pel lícula i qualsevol capítol de Black Mirror sense veure res abans, no tenen cap connexió entre ells.
.
Anònima, 09/01/2019 a les 19:16
+0
-0
es pot veure sense haver vist black mirror sense problema, bueno, en veritat, pots veure qualsevol capítol de black mirror sense haber vist els anteriors
Si, es pot veure
Anònim, 09/01/2019 a les 19:20
+0
-0
Es pot veure sense haver vist cap capitol previament
Ei
Anònim, 09/01/2019 a les 19:29
+0
-0
A part
Apart
Anònima, 09/01/2019 a les 19:30
+0
-0
És una peli apart, de fet, els capítuls de Black Mirror també són independents entre ells, és a dir que pots veurel's saltejats.
vv
Anònima, 09/01/2019 a les 19:33
+0
-0
Es apart. De fet tots el capituls de Black Mirror son apart
Peli
Anònimaa, 09/01/2019 a les 19:44
+1
-0
Jo l'he vist sense haver vist la sèrie i no m'he perdut en cap moment, però sí que he sentit que en moltes parts hi ha referències a la serie, pero no son indispensables per entendre-la.

Espero haver ajudatt
Crec
Anònim, 09/01/2019 a les 19:45
+0
-0
No la he vist sensera, però em sembla que es una película apart
Sii
Anònim, 09/01/2019 a les 19:46
+1
-0
Es pot perfectament, balck mirror son tot capítulos no relacionats
La pots veure
Anònim, 09/01/2019 a les 19:50
+0
-0
La pots veure sense haver vist la serie. A part que Black mirror es una serie amb capitols una mica independents. Pots entendre la peli perfectament igual que qualsevol capitol de la serie sense haver vist el primer.
Ortografia
Anònim, 09/01/2019 a les 17:51
+10
-1
Cada dia que llegeixo algun article trobo moltíssimes faltes d’ortogtafia. Si us plau, intenteu fer un canvi perquè això (segons vaig llegint) va a pitjor.
hvbb
Anònim, 09/01/2019 a les 18:23
+8
-0
Doncs jo nomes vaig vere 2 finals😂. Em vaig passar tres hores mirant-la i buscant nous finals. Al final em vaig cansar😂
Dubte
Anònim, 09/01/2019 a les 19:08
+1
-3
Tinc un dubte, la película i la sèrie van relacionades, o sigui, primer s'ha de veure una i després l'altra o no cal?
Sisis
Anònim, 09/01/2019 a les 19:44
+0
-0
Sisis i també pots veure capítols pq són tots individuals
Decepcio
Anònim, 09/01/2019 a les 19:47
+17
-2
La veritat es que tenia moltes gans de veure-la per tot aquest rollo de poder anar escollint. Tot i això, me portat una gran decepció amb l’argument.
Es pot veure dos cops?
Anònima, 09/01/2019 a les 20:00
+6
-0
Es pot veure 2 cops? O sigui si la veig i una altre persona la vol veure des de la mateixa compte pot escollir un altre final?
Respostaa
Anònim, 09/01/2019 a les 21:18
+0
-0
Sí que és pot, de fet hi ha una opció que és com resetear-la, i doncs es torna a posar des del principi.
Fionn
Anònim, 09/01/2019 a les 20:36
+2
-0
siii dunkirk es aquella peli q surt el harry styles aix
6é final