7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 338]

| 09/01/2019 a les 13:55h
Arxivat a: XARXES SOCIALS, secrets
 
Imatge il·lustrativa
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.

 



Accedeix a tots els SECRETS publicats fins ara


Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Consell per la que diu que és vergw
Anònim, 09/01/2019 a les 15:04
+23
-140
Es una mica complicat però intenta fer-ho amb algú altre i després. Ja ho fas amb ell
Millor digali la veritat
Anònim, 09/01/2019 a les 23:10
+24
-1
Serà el millor
Maremeva
Anònima, 09/01/2019 a les 23:45
Interessant
+73
-3
I el premi al consell de merda de l'any es peeer.....

L'ANONIM D'AQUI DALT!
Un fort aplaudiment siusplau

sinceritat
Anònim, 10/01/2019 a les 00:01
+38
-1
No es gens bon consell, si l'altre persona se'n entrés seria molt pitjor! El millor q pots fer el dirli que et vas posar nerviosa al dirli allò per que t'agrada i no volies q es tirés enrrere, i si confies amb ell fes-li saber, que si tu no tens por, el no n'ha de perquè tenir
Consell per la que diu que és vergw
Anònim, 09/01/2019 a les 15:05
+8
-107
Es una mica complicat però intenta fer-ho amb algú altre i després. Ja ho fas amb ell
.
Anònim, 09/01/2019 a les 16:19
Interessant
+90
-1
I las indirectes pa quando?
Igual
Anònim, 09/01/2019 a les 21:20
+10
-0
Yo tambe vull indirectes,ho necesito 😰.Siusplau🙏🏽
"Para cuando"
Anònim, 09/01/2019 a les 22:30
+8
-21
Para cuando aprendas a escrivir :)
"Para cuando"
Anònim, 09/01/2019 a les 22:32
+2
-25
Para cuando aprendas a escrivir :)
Para “para cuando”
Anònim, 10/01/2019 a les 11:14
+38
-0
Esta persona solo intentaba imitar la canción del anillo, y no sé porqué si estás escribiendo en castellano dice aprende a escribir con uve, con lo cual, vive y deja al mundo correr guapi ;)
Rlly?
Anònima, 09/01/2019 a les 17:53
Molt interessant
+237
-7
El q ven els tangues de sa germana...q coi creus q fas imbécil?? Ostia sort q no tinc un germà com tu, és fastigòs això q fas tiu
🦋
Anònima, 09/01/2019 a les 21:04
Interessant
+57
-4
Mes fastigosa la gent que ho compra
el comerciant d tangues
Anònim, 09/01/2019 a les 23:11
+19
-2
de que cony vas??? nose ni que dir
Comentaari randooom
Noiaaa, 09/01/2019 a les 17:59
+12
-39
A veeeureee...

fa uns dies em vaaaig liaar amb el meu ex .. té noviaaa i ps nose em va posar moolt i a eeell tmbé i doncs que vam acabaar mastuurrbnoos mútuament ..
em va fer dits i em vaa feer molt maaal, és normal?
Encara sóc verge y nss si perdre-la jaa que em va feer maaal.

No sudeis, gracias :)
...
Anònim, 09/01/2019 a les 21:19
+17
-4
Doncs mira que jo crec que potser és el Karma perk tant el que has fet tu com ell em sembla de poca vergonya!!! ANda que dir-ho per aquí en plan " mira esque sóc la puta ama i em tiro a qui vull" quins dos,...
Vull remarcar que la culpa i els imbècils i "guarros aquí" sou tant tu com ell.

Ara si vols ves al ginecòleg guapa perk potser el karma es molt dolent ;)
Vamos a ver...
Anònim, 09/01/2019 a les 21:23
+15
-6
A ver caranalga, no te líes y hagas nada con ese tío ya que tiene novia ok?
Emmm....
Anònima, 09/01/2019 a les 21:42
+18
-1
Noia, primer de tot, no hauries de liar-te amb el teu ex si saps k té novia. Segon, estàs boja si a sobre vols perdre la virginitat amb ell.
Consell
Anònima, 09/01/2019 a les 23:27
+21
-3
Boh no escriguis amb tantes vocals maremeva, sembles imbècil
Para la que se ha liao con su ex
Anònim, 10/01/2019 a les 00:23
+20
-1
Si eres virgen y tu de normal no te masturbas metiendote los dedos es normal. Al principio hay q ir poquito a poco y lubricar bien.
Otra cosa te digo, si el chaval tiene novia y tu lo sabías hostia tia, controlate, que no creo q te gustase q tu novio si tuvieras te pusiera los cuernos con tu ex.
versió sense playbuzz
Anònim, 10/01/2019 a les 00:27
+8
-0
Ja no feu articles sense playbuzz sis feu sense playbuzz
es normal el primer cop pasa pero
Anònim, 10/01/2019 a les 00:29
+5
-2
Mira si ha confiança doncs endavant i si creus que amb ell como que no doncs hi han més peixos en el mar!
Igual
Anònim, 09/01/2019 a les 21:22
+8
-0
Yo tambe vull indirectes,ho necesito 😰.Siusplau🙏🏽
Problema
Anònim, 09/01/2019 a les 21:26
+6
-0
Un molt amic meu m'ha demanat sortir.A mi em cau be.Seria el meu primer novio pero crec
que no estic preparada per tenir relació amb ell.No li vull fer mal.
Que faig?
Parla amb ell
Anònim, 10/01/2019 a les 16:43
+4
-0
Només ho has de comentar amb el teu amic però abans pensa que li dirás. Però si només et cau bé i no estas preparada deixa-ho estar, tingues una relació quan estiguis llesta. Per cert si acabeu sortint, no pensis que li faràs mal i li amagis coses perqué llavors això li farà més mal.
Necessito ajuda 🤯😳🤭
Anònim, 09/01/2019 a les 23:20
+10
-2
Es normal que sexualment només m’ajradin els nois i amorosment els nois I les noies ? Pd: soc un noi
Sexualitats
Anònim, 10/01/2019 a les 23:16
+0
-0
Informat per internet o per altres fonts d'informacio. Pot ser que sexualment tinguis uns gustos i amorosament en tinguis uns altres.
Encara aixi si ets un noi que li molen els tius tan amorosament com sexualment, i les noies nomes amorosament, crec que ets gay i que tens una certa empatía amb les noies (et pots sentir cómode, et pot molar tenir una relacio amb una amiga com si fosiu parella pero que realment no estaríes amb ties) aixo es sobint en nois gays afeminats ( Ho dic desde el respecte i el desconeixsment de la persona, no es res dolentes) rodejan de ties i els hi causa aquesta confusió
Like
Anònima, 09/01/2019 a les 23:30
+14
-0
Like si vols indirectes
Bona nit
Anònima, 09/01/2019 a les 23:33
+23
-12
Like si heu posat 2018 alguna vegada en la data en el que portem de 2019

BONA NIT ADOLESCENTS!!
Hahhaha
Anònim, 09/01/2019 a les 23:35
+15
-1
Avui m’he tirat un pet a castellà i notava que tots posaven cares de fàstic però ningú sabia qui s’ho havia llançat
Doncs he estat jo penya
La Helena M...

Petons
versió sense playbuzz
Anònim, 10/01/2019 a les 00:12
+4
-1
Ja no feu articles sense playbuzz sis feu sense playbuzz
Numero 6
Anònim, 10/01/2019 a les 00:25
+2
-9
Hauries de dir-li el que sents per l'amiga i si ella potser sent el mateix que tu i cap dels dos s'atraveix a donar el pas? haurieu de parlar sobre el tema pq sinó un dia la veuras amb parella a la cara li diras que es content per ella pero saps en el fons t'agradaria estar en el lloc de la seva parella.
Numero2
Quin traume pero com els meus pares son lletjos doncs no m'agradaria trobarme'ls follant.
Si estiguesin bons doncs potser em començaria a masturbarme pensant que estem fent un trio.
Algú m'ajuda?
Anònim, 10/01/2019 a les 00:39
+7
-0
En poc dies he quedat amb el meu crush i mai m'he liaaat algu em pot dir com és un lio pls?? Esq no se com moure la llengua ni la boca
Mersii
.
Anònim, 10/01/2019 a les 15:41
+1
-2
Deixet endur
Tranqui aqui el tt
Anònim, 10/01/2019 a les 16:19
+4
-0
Tu t acostes inclineu el cap en diferents direccions, tanques els ulls, et fas un pico, treus llengua, poses llengua, i mous la llengua fent cercles a la seva. Recorda canviar de direccio i tornes a posar llengua.
Aixo si no ho vols fer romantic eh haha
secret de la noia que es masturba
Anònim, 10/01/2019 a les 07:59
+4
-0
Noia a mi em passa el mateix pero amb el meu millor amic (soc un noi)
hostia
Anònim, 10/01/2019 a les 21:28
+1
-0
doncs ja som doncs quan penso en ell m'excito començo a posar-me calent per tant em poso de cara al llit i començo a follar amb el llit i pensant que ho estic fent amb ell. La polla se'm calenta poc a poc i uff que excitant ooh si ooh si si si! El trobo a faltar fa 3 anys que no he quedat amb ell.
Hablare en castellano porque si y ya :)
Anònim, 13/01/2019 a les 17:40
+2
-0
Tengo un problema, más o menos bueno.

Hay un tio que bueno estuve de lio con el hace nose un mes? Si más o menos..
Todo iba normal ns pero el queria más y bueno yo le dije que esperase un poco más porque no se follar me da un poco de corte porque em me sale demasiado flujo vaginal y no se si es normal emm
Ayuda?

rt
Anònim, 13/01/2019 a les 21:38
+1
-0
a mi em passa el mateix i ns si es nomal, ajuda?
Últim secret
Persona, 20/02/2019 a les 12:14
+0
-0
L’últim secret (noi,15) em dona molta ternura 😂❤️