L'horòscop de l'amor: del 9 al 15 de gener

| 09/01/2019 a les 14:40h
Arxivat a: OCI, horòscop, amor
 
Imatge il·lustrativa
Aquí teniu l'horòscop de l'amor setmanal d'Adolescents.cat. Perquè tots aquells que hi creieu, o els que senzillament us agrada mirar-lo per curiositat, pugueu comprovar si us esperen uns dies de sort en l'amor. Les il·lustracions són de l'Esther Domínguez, @coattika!

Aquest contingut el pots llegir en exclusiva des de l'APP d'Adolescents.cat cada dimecres.

 

Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina.


 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Vaja
Anònim, 09/01/2019 a les 16:16
+7
-1
Crec q estic algo pillada d'un noi q ja ens hem liat un parell de cops, ens portem moltbe i tal, a cops em deix anar com indirectes i hem quedat mes endavant un altre cop pero no sabem el dia ni res encara, nose si vol algo mes o no.. estic molt confusa, li hauria de dir com em sento el dia que ens tornem a veure?
Vaja
Anònim, 09/01/2019 a les 16:45
+2
-0
Si
Vaja
Anònim, 09/01/2019 a les 18:40
+1
-0
Claar q si, et sentiràs molt millor.
Ànims!
AJUDA
Anònima, 09/01/2019 a les 17:31
+7
-1
Estic enamorada de un noi des de fa un any i pico, i es el mes guapo del curs (anda que també me'ls busco...) Per tant té moltes ties al darrere incluida la ex. L'any passat semblava que anés a passar algo pero al final va arribar l'estiu i res. Però aquest any té com moments amb mi i d'esdeveniments que em tornat de vacances de Nadal en noto com més receptiu amb mi en aquest tema, per exemple ens mirem molt a clase esta pendent de mi cada cop que parlo i em mira quan estic rient i em somriu. Tot i que també parlem alguns cops, no sé com fer-li notar que estic molt per ell però sense que sigui massa directe ja que són bastant tímida i més en aquests aspectes. Alguna sugerencia?
La bona indirecta
ANOMIN xd, 09/01/2019 a les 23:09
+0
-0
Si t'hi parles bastant jo crec que és més fàcil,quan parlis amb ell utilitza indirectes i cada cop amb més salsa li pots dir també:em guardes un secret? Tenim bastantes "confis" i suposo que t'ho puc explicar em mola una persona si desperta interès ja saps, i li fas una mena de joc amb pistes i li descrius com és ell i al final ja tindràs el coratge suficient per dir-li O sinó ho haurà entès abans.
Sort!😘
Vaja
Anònima, 09/01/2019 a les 19:38
+0
-1
Per suposat
Problemoon
Anònim, 09/01/2019 a les 20:23
+0
-0
Estic penjat per una noia, en la qual estem barallats. Osigui l'oroscop crec que no ajudara...
Qui
Anònim, 09/01/2019 a les 21:34
+1
-0
Qui es Sagitari ??
Em podeu donar idees pls?
Anònima, 09/01/2019 a les 22:39
+0
-0
Em mola molt un noi desd fa temps. Va al meu curs pero a una altra classe i mai hem tingut una conversa, alguns cops algunes paraules pero res mes... El vull obrir per insta. Sabeu excuses qe li pogues dir?majudarieu moltisim❤️
(Per la d'ajuda)
ANOMIN xd, 09/01/2019 a les 23:12
+2
-0
Què sóc retardat i m'he oblidat de posar a qui responia.
heelpleasee
Anònim, 09/01/2019 a les 23:21
+0
-0
Fa molt que parlo amb un nen que va amb mi a anglès . El problema és que es molt tímid i casi mai em parlat cara a cara. M'ha dit per quedar pro nose que dirli pq serà molt incomode pq costarà tenir tema de conversa i tal. Alguna sugerènca?? mercii xdd
desepció xd