​10 paraules en català que molta gent diu malament, tu també? [VOL. 2]

| 12/01/2019 a les 10:00h
Arxivat a: RÀNQUINGS, ortografia
 
Imatge il·lustrativa
Hi ha paraules que estem acostumats a dir-les d'una manera concreta des de petits i ja ens surten així. Però això no vol dir que siguin correctes. A continuació et mostrem una llista d'algunes d'aquestes paraules que moltes persones pronuncien i o diem malament. Vota aquella que diguis més.

 


Si no pots veure la llista de Playbuzz, espera una segons o torna a carregar l'article.





Des d'@AdolescentsiCat Parlem amb la Laura Brunet @laurabrunet—. Comentarem la seva evolució al llarg dels últims anys que l'han portat a tenir més de 250k seguidors. I també li preguntarem com veu el seu futur professional, com porta el tema de l'amor o què mira a Netflix.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

casi totes
Anònima, 12/01/2019 a les 10:49
Molt interessant
+147
-3
casi totes les dic malament jaja
Hahaha
Anònima, 12/01/2019 a les 12:32
Molt interessant
+291
-2
Gairebé* hahaha
M
Anònim, 12/01/2019 a les 11:15
+19
-61
A Mallorca hi xerram millor com podeu dir caldo???? I no és cadenat és pany
Mallorca rules
Anònim, 12/01/2019 a les 21:33
+8
-0
I ou frit xd
Jajajaja
Anònim, 12/01/2019 a les 22:12
+11
-1
Que pany i que osties jajaja
aiiii el mallorquinet
Anònimaaaaa, 13/01/2019 a les 09:16
+9
-1
Emmm no hi estic d’acord, he sentit moltes paraules en castellà-català d’allà😂
Per tot hi ha
Anònim, 13/01/2019 a les 15:56
+1
-0
A mallorca podem dir castellanismes aixi com en deis a catalunya, valencia, menorca o a les pitiuses. Venc a dir que totes parlam catala i es el que compta. A més he de dir que no es cert aixo que a mallorca parlam pitjor el catala, simplement es un dialecte. Like si ets de les illes balears.
No soc de Balears
Anònim, 13/01/2019 a les 19:34
+1
-0
No soc ni de Mallorca ni res, pero m'ha fet molta gracia pq parleu com el meu profe que es d'alla jajajaja i em fa gracia (amb carinyo) el seu accent i les paraules que utilitza com: aferrar, xerrar,...
Diva secreta.
Anònima, 12/01/2019 a les 11:16
+13
-376
Tinc una sort si es que ho dic tot bé oaaaaooooo, sóc més intel•ligent que vosaltres, patètics.

Diva secreta.
PESADA
Anònim, 12/01/2019 a les 14:49
Interessant
+99
-3
Que pesada nena🤦🏼‍♀️
Erm...
Anònim, 12/01/2019 a les 15:26
Interessant
+87
-1
Perdona eh, pero eres un poco subnormal, todo lo que tengo que decir.
Puta ama
Anònima, 12/01/2019 a les 16:05
Molt interessant
+175
-13
Ja estem farts De llegir els teus comentaris de de persona immadura, de nena petita. Així que us us proposo una cosa: cada cop que llegim el seu comentari li donem dislike, a veure si així es cansa D escriure i de criticar.
Atentament la puta ama
Ralles
Anònim, 12/01/2019 a les 21:26
+11
-0
Tia ralles molt fots pena creien que ets algu de Gossip Girl
:)
Anònima, 12/01/2019 a les 21:34
+8
-0
Fas massa pena, no t'en adones?
Per la divasa q es creu important:
Anònima, 12/01/2019 a les 21:35
+12
-0
Mira nomes he vist dos comentaris teus i ja estic fins els collons que no tinc de tú.
No ets superior als altres...
Penosa
PERSONA NORMAL Q NO ET SOPORTA , 12/01/2019 a les 21:40
+7
-0
Ns, estic cansada d veure els teus comentaris i no generalitzis. No tothom es com et penses filla d papà

Esq segur q aixo nomes ho fas per sentirte popular anonimament
Esq es patètic
Però cadascú és com és, segur q ni ton pare té més d 100.000 € per 20h per setmana
Ja ho he dit abans, q et vagi bé SOLA


PERSONA NORMAL Q NO ET SOPORTA
No hi ha remei
Anònim, 12/01/2019 a les 21:43
+15
-0
Jo proposo ignorarla
DIVA SECRETA 😅🖕
Diva secreta 🤔, 12/01/2019 a les 21:48
+28
-0
Like si vols q la diva secreta dexi el seu insta aqui😂
Jajaj
Anònim, 12/01/2019 a les 21:58
+11
-0
No veieu que el que vol és que ens faci pena i li donem dislike
Si passam d'ella s'acabarà cansant o comentará per ella sola amb lo trist que es
haviam
Anònim, 12/01/2019 a les 21:59
+3
-0
no es x res pero trobo que tots els comentaris que poses sobren una mica, que si, que llibertat d'expressió i tot el que vulguis, pero la teva llibertat s'acaba quan comença la de algú altre
Diva secreta
Anònim, 12/01/2019 a les 22:07
+4
-0
Estic de tu fins als ous, matada
pff
Anònim, 12/01/2019 a les 22:27
+3
-0
calla ja imbècila de merda. tots estem farts de tu, no sabem ni com dir-t'ho perquè no ho pilles ni directament. si ets llesta deixaràs aquesta merda.
diva secreta
KARAN, 12/01/2019 a les 22:38
+2
-0
Vale aixo ja es passar-se que insultis a la gent o a la gent que no coneixes. Per altra part mira que t'he defensat quan has escrit en altres articles docns en aquest comentaria t'has passat i fa mal el que has dit i si segueixes axi finalment els adolescents ja no et permetran escriure comentaris.
Sé que tot no pot estar-hi però...
Anònima, 12/01/2019 a les 23:01
+1
-0
Com que està molt generalitzat, em penso qu3 si fessiu un altre artícle així, haurieu d'afegir taixadors/taixedores/taixador, ja qu3 no és correcte tampoc, la seva forma seria taxadors i així. Un salut molt cordial i gràcies per penjar coses així, passeu un bon dia/tarda/nit!!
La que es fa dir la puta ama
Anònim, 13/01/2019 a les 00:16
+6
-0
El millor és no fer-li cas, perquè si aneu donant dislikes ella veurà que li feu cas. Més val ignorar-la i fer com sinó hi fós ( fer un Tortosa).
I N D I F E R E N C I A
Anònim, 13/01/2019 a les 01:33
+6
-0
No veieu que cada dislike o cada critica li donara més ganes de seguir fen-ho? X diossss pensar un poco, INDIFERENCIA y cada uno pa su casa
Sobre la diva secreta
Anònim, 13/01/2019 a les 10:10
+4
-0
Ella el que vol es que la critiqueu, que li presteu atenció. Xe passeu d'ella i deixeu-la ahí sense comentaris ni dislikes i auu ja es cansarà
NO HEU DE FET CAS
Anònima, 13/01/2019 a les 10:51
+2
-0
EL QUE VOL ÉS ATENCIÓ I ÉS EL QUE LI ESTEU DONANT. LI SUDA QUE LA CRITIQUEU, PQ ÉS UN PERSONATGE QUE S'HA MONTAT PER TANT NO LO FEU CAS I DEIXEU DE DONAR DISLIKE I TOT
hahaha
Anònima, 13/01/2019 a les 13:48
+0
-0
la patètica ets tu, calla ja la boca plasta
HAHAHAH
Anònim, 13/01/2019 a les 15:17
+1
-0
Però q no veieu q la divassa aquesta és genial? Jo em parteixo jajajajaj😂😂

Segueix així guapisima q diva se nase no se ase i de su envidia nase tu fama
Emm
Anònima, 13/01/2019 a les 15:46
+1
-0
Com sabem si es realment ella o algu que li ha agafat el nom? 😂 perque es com si jo ara men vaig a una publicacio i poso el que vulgui amb el seu nom😂😂 al final sera mes duna persona😂
Ep!
Anònim, 12/01/2019 a les 11:33
+38
-1
La paraula "Caldo" està acceptada com a sinònim de "Brou"!
nah
Anònim, 12/01/2019 a les 14:39
+2
-13
"caldo" es un castellanisme
ep
Anònima, 12/01/2019 a les 15:53
+15
-0
Cert, caldo està acceptada com a sinònim:

GECART=0149079
Fail
Anònim, 12/01/2019 a les 21:36
+3
-0
Primera vegada que trec un 10/10! SARCASME 🤦🏽
Enserio?
Anònim, 12/01/2019 a les 22:41
+2
-1
Enserio nòvio/a no esta ben dit?
Em...
Anònim, 13/01/2019 a les 10:25
+6
-0
Potser soc jo pero jo pero mai en la vida he dit ou fregit les altres si q les deia però la majoria sabia com es deien ben dites
Ou fregit