TEST Com es divideix la teva personalitat?

| 10/01/2019 a les 10:01h
Arxivat a: TESTS, personalitat, adjectius
 
Imatge il·lustrativa
Tothom és únic i irrepetible. Ara bé, tots tenim coses en comú i adjectius compartits. En aquest test intentarem dir-vos les paraules que us defineixen millor


 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina. 





Des d'@AdolescentsiCat Parlem amb la Laura Brunet @laurabrunet—. Comentarem la seva evolució al llarg dels últims anys que l'han portat a tenir més de 250k seguidors. I també li preguntarem com veu el seu futur professional, com porta el tema de l'amor o què mira a Netflix.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Pacifica i protectora
Anònim, 10/01/2019 a les 15:21
+9
-3
és bastant cert la veritat
Quina mrd
Anònim, 10/01/2019 a les 16:08
+15
-2
Podeu fer tests mes currats no??
Lleial i sabia
Anònima, 10/01/2019 a les 16:09
+20
-2
Ets una persona:
50% Divertida
25% Amable
15% Apassionada
10% Creativa
Mheu alegrat el dia adolescents! Us estimoooooo😍
iguaal
Anònim, 10/01/2019 a les 18:19
+1
-1
tens el mateix q jo 😂😂
El mateixx
Anònima, 10/01/2019 a les 22:46
+0
-0
Tota la estona em surt el puto mateix resultat, sigui desde on sigui(safari, google) i sigui la persona qui sigui surt el mateix .
Em sento enganyada🙃
🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
Anònim, 10/01/2019 a les 16:36
+45
-2
Like si creus que això no et representa...
Help
Anònima, 10/01/2019 a les 16:37
+8
-2
Estic enamorada de un noi des de fa un any i pico, i es el mes guapo del curs (anda que també me'ls busco...) Per tant té moltes ties al darrere incluida la ex. L'any passat semblava que anés a passar algo pero al final va arribar l'estiu i res. Però aquest any té com moments amb mi i d'esdeveniments que em tornat de vacances de Nadal en noto com més receptiu amb mi en aquest tema, per exemple ens mirem molt a clase esta pendent de mi cada cop que parlo i em mira quan estic rient i em somriu. Tot i que també parlem alguns cops, no sé com fer-li notar que estic molt per ell però sense que sigui massa directe ja que són bastant tímida i més en aquests aspectes. Alguna sugerencia?
Help send
Anònima, 10/01/2019 a les 17:54
+6
-0
Tia si trobes que hi ha filling, parla amb ell, i quan trobis el moment exacte en la conver-sa no tinguis por en dir-li el que sents. La veritat esque em va passar algu semblant, i parlant va sortir el tema de qui ens molava i li vaig dir tot el que sentia, ara portem 14 mesos junts xd (no et vui emossionar però encara menys desanimar) ànims!!!!
No m'inporte jaja
Anònim, 10/01/2019 a les 18:03
+0
-4
No et preucupis, no es greu

Anònim, 10/01/2019 a les 18:09
+4
-0
Intenta parlar mes amb ell i ser mes carinyosa i sobretot sigues tu mateixa! Molta sort❤
Em...
Anònima, 10/01/2019 a les 17:22
+0
-4
A la pregunta de la parella jo no en tinc
Que vol dir
Anònim, 10/01/2019 a les 18:04
+0
-2
Dòcil que vol dir?
Dòcil
Anònim, 10/01/2019 a les 21:02
+0
-1
Una persona que és fácil que obeeixi i que fagi cas.
AJUDA
Anònim, 10/01/2019 a les 18:09
+1
-0
fa uns mesos un tio sempre a les enquestes de insta votava que volia ser el meu amic i portarse i tal. Aquest any ens ha tocat junts i ell s’interesava molt per mi sempre m’obria per insta i volia parlar aleshores a mi em va començar a molar i havia filling però ara ell està sortin amb una altre porten casi un mes i encara no s’han liat i les meves amigues diuen que a ell no li agrada ella però no estic segura que faig?
fidel, amable,madura y solitaria
Anònima, 10/01/2019 a les 18:10
+5
-0
Ets una persona:
50% Fidel
25% Amable
15% Madura
10% Solidària
jajajajja
Anònima, 10/01/2019 a les 20:29
+1
-0
una persona que diu k soc madura ma algrat la vida jajajjajaj
Llegir
Anònim, 10/01/2019 a les 21:36
+9
-1
Trobi malament q el màxim d com magrada llegir sigui només un 65%. Per mi seria 210%
He pensat el mateix!!
Elscràtersdelalluna, 13/01/2019 a les 20:10
+0
-0
M'encantaaaa llegir!!

(Així puc viure moltes més vides a banda de la meva. ;) )
Vaja puta merda
Anònim, 10/01/2019 a les 22:04
+1
-0
Vaja puta merda test es caspeja tot aixo
.