Com aconseguir que els teus pares et diguin que sí

per Adolescents.cat, 10 de gener de 2019 a les 10:39 |
L’enorme majoria de nosaltres hem viscut aquell terrible moment en què els pares et diuen que no pots anar a aquella festa on va tothom, o que no et volen comprar allò que fa tant temps que demanes. Doncs bé, aquí trobaràs uns quants consells que t’ajudaran a convèncer-los i que et diguin que sí. No oblidis que has de ser digne de la seva confiança, demostrar-los que t’ho mereixes i que ets madur/a!

 
 




Des d'@AdolescentsiCat Parlem amb la Laura Brunet @laurabrunet—. Comentarem la seva evolució al llarg dels últims anys que l'han portat a tenir més de 250k seguidors. I també li preguntarem com veu el seu futur professional, com porta el tema de l'amor o què mira a Netflix.

I com tots els convidats, passarà per l'«Interrogatori Íntim».
 
Arxivat a:
CONSELLS, pares, consells
Participació
....
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 21:48
2   0
El problema ve cuan no tens bona relació amb ells....

ajuda
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 21:46
0   1
doncs ja som doncs quan penso en ell m'excito començo a posar-me calent per tant em poso de cara al llit i començo a follar amb el llit i pensant que ho estic fent amb ell. La polla se'm calenta poc a poc i uff que excitant ooh si ooh si si si! El trobo a faltar fa 3 anys que no he quedat amb ell.

Ajudaaa sisplau
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 21:14
3   0
Quan vaig a la disco amb els meus amics sempre soc la que ha de marxar una o dos hores mes aviat i a sobre el meu crush tambe be mes tard. Com puc convença a els meus pares perque hem deixin mes temps??

Noseenose
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 20:37
9   1
Nosee si aixoo em farà mes favors a mi o als meus pares😂

Ajuda
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 20:30
17   0
Fa temps que les meves amigues surten de nit a discoteques. Tot i que soc una nena responsable, mai hem fico en problemes i trec bones notes els meus pares no hem deixen anar. No se si es que tenen por o algo pero la veritat ja tinc una edat per sortir. Siusplau necesito ajuda per convencels!!!!

Emmm si tranqui
Per Anònim el 16 de gener de 2019 a les 16:26
0   0
A mi no em deixen i soc super responsable i colaboro a casa. Utilitzen l'excusa de que ells encara no sortien als 14, i jo en plan pero tio que anem a la biblio del davant de casa XD. Perque no em deixen ni anar alla.
No valen que et distreguis
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 23:18
0   0
No volen que et distreguis ni qie estiguis per altres coses bolen que et centris amb el que ells creguin que es el que has de fer i ja esta
Tranquila
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 22:27
1   0
Jo també sóc així però mira el2 cop que vaig sortir insistint molt als meus pares he trobat parella poder tenen por a que et trobis algú que et faci mal perquè a les discoteques hi ha molta gent que es varalla
rt
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 21:36
6   0
ami tampoc em deixeen:(( trec bones notes i no faig res dolent, el fet que no em deixin anar em donen ganes de revelar-me i fer coses dolentes per fotrels bueno enfin, si son molt tancats de ment no ho podras aconseguir😔
Mentida
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 20:09
39   11
Si que els hi importa si els hi dius que tothom hi va, almenys als meus pares els hi sap greu si soc la única a la que no la deixen i al final acabo convencent-los. La de vegades que m’ha salvat aquest argument.