Com aconseguir que els teus pares et diguin que sí

| 10/01/2019 a les 10:39h
Arxivat a: CONSELLS, pares, consells
 
Imatge il·lustrativa
L’enorme majoria de nosaltres hem viscut aquell terrible moment en què els pares et diuen que no pots anar a aquella festa on va tothom, o que no et volen comprar allò que fa tant temps que demanes. Doncs bé, aquí trobaràs uns quants consells que t’ajudaran a convèncer-los i que et diguin que sí. No oblidis que has de ser digne de la seva confiança, demostrar-los que t’ho mereixes i que ets madur/a!

 
 




Des d'@AdolescentsiCat Parlem amb la Laura Brunet @laurabrunet—. Comentarem la seva evolució al llarg dels últims anys que l'han portat a tenir més de 250k seguidors. I també li preguntarem com veu el seu futur professional, com porta el tema de l'amor o què mira a Netflix.

I com tots els convidats, passarà per l'«Interrogatori Íntim».
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Mentida
Anònim, 10/01/2019 a les 20:09
+39
-11
Si que els hi importa si els hi dius que tothom hi va, almenys als meus pares els hi sap greu si soc la única a la que no la deixen i al final acabo convencent-los. La de vegades que m’ha salvat aquest argument.
Ajuda
Anònim, 10/01/2019 a les 20:30
+17
-0
Fa temps que les meves amigues surten de nit a discoteques. Tot i que soc una nena responsable, mai hem fico en problemes i trec bones notes els meus pares no hem deixen anar. No se si es que tenen por o algo pero la veritat ja tinc una edat per sortir. Siusplau necesito ajuda per convencels!!!!
rt
Anònim, 10/01/2019 a les 21:36
+6
-0
ami tampoc em deixeen:((
trec bones notes i no faig res dolent, el fet que no em deixin anar em donen ganes de revelar-me i fer coses dolentes per fotrels
bueno enfin, si son molt tancats de ment no ho podras aconseguir😔
Tranquila
Anònim, 10/01/2019 a les 22:27
+1
-0
Jo també sóc així però mira el2 cop que vaig sortir insistint molt als meus pares he trobat parella poder tenen por a que et trobis algú que et faci mal perquè a les discoteques hi ha molta gent que es varalla
No valen que et distreguis
Anònim, 10/01/2019 a les 23:18
+0
-0
No volen que et distreguis ni qie estiguis per altres coses bolen que et centris amb el que ells creguin que es el que has de fer i ja esta
Emmm si tranqui
Anònim, 16/01/2019 a les 16:26
+0
-0
A mi no em deixen i soc super responsable i colaboro a casa. Utilitzen l'excusa de que ells encara no sortien als 14, i jo en plan pero tio que anem a la biblio del davant de casa XD. Perque no em deixen ni anar alla.
Noseenose
Anònim, 10/01/2019 a les 20:37
+9
-1
Nosee si aixoo em farà mes favors a mi o als meus pares😂
Ajudaaa sisplau
Anònim, 10/01/2019 a les 21:14
+3
-0
Quan vaig a la disco amb els meus amics sempre soc la que ha de marxar una o dos hores mes aviat i a sobre el meu crush tambe be mes tard.
Com puc convença a els meus pares perque hem deixin mes temps??
ajuda
Anònim, 10/01/2019 a les 21:46
+0
-1
doncs ja som doncs quan penso en ell m'excito començo a posar-me calent per tant em poso de cara al llit i començo a follar amb el llit i pensant que ho estic fent amb ell. La polla se'm calenta poc a poc i uff que excitant ooh si ooh si si si! El trobo a faltar fa 3 anys que no he quedat amb ell.
....
Anònim, 10/01/2019 a les 21:48
+2
-0
El problema ve cuan no tens bona relació amb ells....