Així seran els mòbils que farem servir d'aquí a uns anys

| 10/01/2019 a les 11:46h
Arxivat a: ACTUALITAT, mòbil, fleixble
 
Imatge il·lustrativa
La companyia Royole va presentar aquest dimarts als Estats Units el primer mòbil flexible, el FlexPai, un model que pretén marcar tendència i acabar regnant en el món dels dispositius. Així doncs, d'aquí a uns anys pot ser que tots acabem tenint aparells com aquest.

El més innovador del FlexPai és, sense dubte, la seva pantalla plegable. Tal com podeu veure en el vídeo, el dispositiu es plega com si fos un llibre i pot arribat a tenir tres pantalles diferents: una de principal amb una resolució de 810 x 1440; una de secundària de 720 x 1440 i una de més petita de 390 x 1440. A més a més, aquest nou dispositiu inclou una càmera dual, de 20 i 16 megapíxels, un sensor d'empremta dactilar i un port USB.

 
Com segurament ja suposàveu, fer-se amb un FlexPai no surt barat: el model més bàsic val 1.300 euros! Esperem que amb el temps el rebaixin, i molt.




Des d'@AdolescentsiCat Parlem amb la Laura Brunet @laurabrunet—. Comentarem la seva evolució al llarg dels últims anys que l'han portat a tenir més de 250k seguidors. I també li preguntarem com veu el seu futur professional, com porta el tema de l'amor o què mira a Netflix.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Noooop
Anònim, 10/01/2019 a les 15:55
Molt interessant
+293
-2
No crec que els fem servir, des del meu punt de vista son inutils, son uns toxacos i els movils que tenim ara passant la pantalla ja va be.
Jejeje
Anònim, 10/01/2019 a les 17:40
+31
-4
Deiem el mateix amb les instastoriees i ara es un no acabar 😂😂
Hola hahaha
Anònim, 10/01/2019 a les 21:41
+8
-0
Trobo super lleig aquest mobil ja que es super gruixit i te la pantalla per els dos costats. So prefereixo un com els d’ara que nomes es pantalla per un costat i es mes prim que aquell armatroste.
Si mirem lu gruixut que es, sembla un de l’any 70 o aixi
Ipad?
Anònim, 11/01/2019 a les 00:30
+3
-0
Crec que potser seran les noves tablets o ipads poder
Noooop
Anònim, 10/01/2019 a les 16:07
+37
-4
No crec que els fem servir, des del meu punt de vista son inutils, son uns toxacos i els movils que tenim ara passant la pantalla ja va be.
.
Anònim, 10/01/2019 a les 16:46
Molt interessant
+124
-0
vaya mierda de movil si no te cabe eso y esta doblado
'' si lo ves doblao, mira pa otro lao''
Anònima, 10/01/2019 a les 17:58
+6
-2
emb recorda a una canço del Koala jaja, pero si que es cert que es una me aquest mobil, deura valer com 1000 euros encara que siguis ed la compañia
Sembla
Anònim, 10/01/2019 a les 17:22
+44
-0
Sembla una tablet mes q un movil
AIXO HE DIT AVANS
Anònima, 11/01/2019 a les 17:34
+0
-0
JAJA es veritat, es el que he dit jo al veure la foto, sembla un atablet
Vaia ungles
Anònim, 10/01/2019 a les 17:22
+16
-0
Baia baia
Diva secreta
Anònim, 10/01/2019 a les 17:24
+6
-87
Bé, aquest mòbil no és que sigui gaire estètic, però espero que quan apple, el tregui a la venta sigui més bonic. El preu tampoc és un escàndol, més o menys el que val un iphone xs ara mateix (últim model), el qual tinc i ben bonic és, i gràcies papi. Osigui si algú no s‘ho pot comprar problema seu.
Pija detectada
Anònim, 10/01/2019 a les 20:17
Interessant
+58
-4
Mm no tothom es pot permetre gastar-se 1000€ per un pto mòbil, si t'ho pots enhorabona però no fa falta dir "si no s'ho pot comprar problema seu" quedes com una nena malcriada que seguramen és el que ets.
veste'n
Anònim, 10/01/2019 a les 21:35
+2
-3
veste'n a la puta merda apple es basura fins hi tot no es van atrevir a posra una poma sensera al logo i per aixo se la van menjar BASUUUURAAA!!!
FILL DE PUTA
TOMAA ZASCAA
Anònim, 10/01/2019 a les 21:37
+2
-0
MALCRIADA 🖕🏻✌🏼
?
Anònim, 10/01/2019 a les 22:05
+6
-0
Tu no deus twnir gaires amigues no? Perq amb l'ho repelent queets....
La Tumblr Feminista
Anònima, 10/01/2019 a les 23:07
+2
-3
Jajaj m'encantes.
Obviament pel caràcter no, però sempre vas en contra de les coses i és divertit en cert punt.
Mare meva la presumida aquesta
Anònim, 10/01/2019 a les 23:15
+6
-0
Uyyyy que pijaaa
Noia no cal presumir 🤦 com deia un altre comentari: no tots s'ho poden permetre, jo m'hi afegeixo 🤷
Molt bona JAJAJAJAJAJA
Anònim, 11/01/2019 a les 00:15
+1
-0
Tranquis, no crec que ho digui de veritat (
Puta Ama
Anònim, 11/01/2019 a les 20:30
+5
-0
ei cukii pq no li demanés al teu papi q els hi compri un iphone xs a tota la penya q mira adolescents.cat?
Puta Ama.
Enserio
Anònim, 10/01/2019 a les 17:24
+12
-0
Per tenir aixo dm compro una tablet
Nomagrada
wtf
Anònim, 10/01/2019 a les 17:26
+11
-0
no magrada gens, a mes a mes per portarlo dheu ser incomode i segurament es trencaria molt facilment no?
No m'agrada gens
Anònim, 10/01/2019 a les 17:29
+5
-1
No sé si sóc l'única q pensa q és molt poc pràctic, és gruixut i pesa(segurament) a més a més si es pogués doblegar tot, encara, però crec q si no l'avançent no arribarà a res
Mmm...
Anònim, 10/01/2019 a les 17:37
+11
-0
Cuioons, doncs jo crec que estan prou bé, ara es veuen grossos po segurament aniran avançant i cada vegada seran mes prims i encara mes flexibles. Si han pogut fer aixoo, no crec que els hi costi gaire...
Al fin
Anònim, 10/01/2019 a les 20:46
+7
-0
Algú que aprecia l'avanç tecnològic que hi haurà amb aquest mòbil, evidement nomès és el principi i en treuran de molt millors i prims. Tots aquests que dieu que no els utilitzareu m'agradarà veureu's quan el millor del mercat.
emm..
Anònim, 10/01/2019 a les 17:39
+3
-0
Te futur pero s'ha de treure un model més sense marges perquè sinó nose pq serveix si resulta que realment ho feien per tenir una pantalla per gaudir de la multimèdia.
Bueno encara no esta tot perdut la batalla acaba de començar i Samsung Galaxy X será el telèfon plegable i ho petará i ens deixará amb la boca oberta a tots en el Mobile World Congres 2019 ja ho veureu. El problema es que sera supercar i només els que són "rics' el podrán comprar.
No please
Anònim, 10/01/2019 a les 17:45
+2
-0
A ver no magrada gens 😱
la poma
Anònim, 10/01/2019 a les 18:01
+4
-2
Amb el temps que queda perque nosaltres poguem comprem aquest mobil flexible, apple ja haura tret un model més car que aquest que es flexible, i l'iphone seguira siguent igual (massa car i sobrevalorat)
Quin horror
., 10/01/2019 a les 18:17
+3
-0
Més que un mobil és una tablet plegable. No m'agrada gens massa gran i molt lleg
😑
Anònim, 10/01/2019 a les 18:31
+0
-0
Pq un móvil tan gran si vols una tablet te la compres, això de les plegui per la meitat pitjor quan et cau segur que es trencà per una banda u altra
Molt lleig
Anònim, 10/01/2019 a les 18:41
+2
-1
Mare meva qui comprarà aquest ladrillo
Gjk
Anònim, 10/01/2019 a les 18:47
+2
-0
No m’ agrada🤨
Aneem malament...
Anònim, 10/01/2019 a les 19:25
+5
-0
Pel troç q diu q pots mirar un peli en un costat d la pantalla i una altre a l'altre banda... i el so? Barrejat, no?
sabeu el que semblaa
Anònim, 10/01/2019 a les 20:31
+2
-0
Sembla una llibreta d'aquestes impermeables, pero amb una pantalla davant! Marameva quina cutrada... Ja no saben que inventar..
Mal
Anònim, 10/01/2019 a les 20:34
+1
-0
Anem de mal en peor acabarem fatal🤮
que feos
Anònim, 10/01/2019 a les 22:47
+0
-0
Com els mòbils del futur siguin així em moru. Això és com una tablet que es doblega i a més de estètica és molt lletja
LA TUMBLR FEMINISTA
Anònima, 10/01/2019 a les 23:11
+0
-1
Haviam, doncs jo crec que lo millor del video són les ungles de la noia😍 Aquí tothom parla del mobil, i ningú de les ungles...
____
I, si voleu parlar del mobil:
1. Jo crec que per algún lloc es comença, no? Pot ser que aquest sigui molt lleig i poc pràctic com dieu, però amb l'evolució us podràn acabar agradant.
2. DIOOOS VULL AQUEST MOBIIIL JAAA
quitaquita
Anònim, 10/01/2019 a les 23:56
+0
-0
trobo q es una tonteria i ocupa molt espai
i ara els mobils buscan ser prims
i esteticament es horribles
si vols fer un foto has de desplegar tot el mobil? q incomode
Eheemm
Anònim, 11/01/2019 a les 00:38
+0
-0
Quina merdaa es estaaa, pero aver, ami me cau el putu movil al terra, si no cau dun costat, cau de laltre, no portes funda perque amb aquet toxo no crec que es pugui, hola? Es petaria la pantalla en no res!!! Lamentable
brrrrrrr real hasta la muerte oiteee cabrooon
Anònima, 11/01/2019 a les 09:21
+0
-0
perquè serveix un móbil què es pot doblegar? o sigui wtf pa que ho vull
🦋🐻
Anònima, 12/01/2019 a les 09:31
+2
-0
Crec que serveix més com a tablet per poderla portar al bolso no? Perquè és molt tocho.