10 preguntes incòmodes que pots fer als teus amics i amigues [Vol. 1]

| 10/01/2019 a les 12:01h
Arxivat a: OCI, preguntes, incòmoda, amics, amigues
 
Imatge il·lustrativa
Si estàs de festa amb els teus amics i amigues i tens ganes de riure, o si tens ganes de conèixer més una persona (encara que li fassis passar vergonya), li pots fer algunes d'aquestes preguntes! T'atreveixes?

 
 




Des d'@AdolescentsiCat Parlem amb la Laura Brunet @laurabrunet—. Comentarem la seva evolució al llarg dels últims anys que l'han portat a tenir més de 250k seguidors. I també li preguntarem com veu el seu futur professional, com porta el tema de l'amor o què mira a Netflix.

I com tots els convidats, passarà per l'«Interrogatori Íntim».
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Més
Anònim, 10/01/2019 a les 17:58
Interessant
+64
-10
Mees d'aquests siusplau
De veritat ?
Anònim, 10/01/2019 a les 22:49
+31
-12
Com us pot agradar aquesta merda de preguntes ?


A partir d’ara seré una persona que sempre comentare tot. Seré la... cada dia us diré una pista 🤫❤️

Em diré: Reality with me 😌

(No només faré comentaris negatius faré tamb positius)
Reality with me
Anònim, 11/01/2019 a les 16:53
+26
-1
Ens dona igual
El anonim contra realy with me
FtF, 11/01/2019 a les 21:14
+1
-3
Ets un egocentric de kk, nomes pq a tu no tinteresi creus que a ningu li interesara? Creus de debo qje la teva opinio es tan important?





Pd: dispensin les faltes
Pregunta
Anònim, 10/01/2019 a les 22:15
+14
-0
Mai he fet un peto i no tinc ni idea con es dona algun hem podria dir consells de com fer-hola
Per la de que mái a fet un peto
Anònim, 11/01/2019 a les 15:46
+2
-0
Pots practicar amb la ma, fiques el sur gros i el del costat con si sigues una boca
Jooo
Anònim, 11/01/2019 a les 19:39
+2
-4
Si vols jo t'en ensenyo... 😉
Meeeees
Anònim, 10/01/2019 a les 22:30
+8
-2
Meees siusplau que despres jugant a jocs daquets ningu sap que preguntar
La Tumblr Feminista
Anònima, 10/01/2019 a les 23:18
+3
-0
Gent!!Aquest article és molt bo. Em recorda al joc de Verdas O Reto.
Parlant d'aquest joc... Demà vaig de festa i m'agradaria molt que qui en sàpiga, que em digui preguntes per la verdad i retos siusplau! Merci people!us adoro
picolo
Anònim, 11/01/2019 a les 18:24
+1
-0
jo et recomano una aplicacio que es diu Piccolo. Et va proposant jocs i preguntes per beure i es molt guaii per quan no saps que preguntar o quin joc fer per beure