Aquesta concursant d'OT 2017 i aquest cantant, nova parella?

| 10/01/2019 a les 12:32h
Arxivat a: FAMOSOS, Ooperación Triunfo, OT, OT 2017, Míriam Rodríguez, Pablo López
 
Imatge il·lustrativa
Els rumors d'una possible relació entre l'exconcursant d'OT Míriam Rodríguez i el cantant Pablo López no paren de créixer. El shippeig va començar mesos enrere, després que els artistes col·laboressin plegats.


Des de llavors, que els fans de tots dos els han preguntat en diverses ocasions si la seva relació va més enllà de l'amistat. Tot i que la seva resposta sempre ha estat que "no", la imatge que van publicar als seus instagrams fa uns dies ha tornat a encendre els rumors.

A la fotografia es pot veure els dos artistes en un restaurant compartint una copa. En el seu compte d'Instagram Pablo López acompanya la foto amb un text en què dóna les gràcies per haver-se creuat amb Míriam, mentre que la cantant escriu que desitjaria seguir compartint moments al seu "costat sempre". Què en penseu: és una amistat o hi ha alguna cosa més?

 




Des d'@AdolescentsiCat Parlem amb la Laura Brunet @laurabrunet—. Comentarem la seva evolució al llarg dels últims anys que l'han portat a tenir més de 250k seguidors. I també li preguntarem com veu el seu futur professional, com porta el tema de l'amor o què mira a Netflix.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Super fort!
Anònim, 10/01/2019 a les 14:05
Molt interessant
+172
-6
😱😱 jo crec que es una amistat que hi ha tensió i q acabara sent una relació😍
sisisisi!!!
Anònim, 10/01/2019 a les 19:15
+12
-3
penso el mateiiiix!!!!!
Shippeig
Anònim, 10/01/2019 a les 19:57
+20
-2
Els shippejo moltíssim perquè els 2 m'encanten com a cantants i com a persones. Crec que per ara és una amistat però que acabarà amb una relació.
Hi ha algo més sens dubte😍
Anònim, 10/01/2019 a les 14:15
+39
-3
M'encanten tots dos i els shippejo tant...😍😍 Jo crec que sens dubte tenen algo i ho espero realment
PESATS
Anònim, 10/01/2019 a les 15:10
+86
-63
TU A VER SOU UNS PUTOS PESATS OSIGUI DOS PERSONES DE DIFERENT SEXE NO PODEN SER AMICS O QUÈ ÉS QUE SOIS SÚPER PESATS EN SERIO CALLEU-VOS UN ANY
PESAT TU TIO
Anònim, 10/01/2019 a les 19:26
+46
-15
AII DE VERITAT I DOS PERSONES DE DIFERENTS SEXES NO PODEN TENIR UNA RELACIÓ? I DOS PERSONES DEL MATEIX SEXE NO EN PODEN TENIR UNA O QUE? O DOS DEL MATEIX NOMÉS AMICS? MIRA EH SINCERAMENT CREC Q EL PESAT O PESADA ETS TU TIU OSTIA YA, COM LA TINGUIN PENSARÉ EN TU
Pel de pesat tu tio
Anònima, 10/01/2019 a les 21:59
+8
-0
Ahaahahahahahaahahahahahahaahahahah.M ha matat ficant lletres mayuscules perq l altre no es creigues superior.Se q no fa gracia pro jo ric igual.ahhahahahahahahahahahaah
Se suposa
Anònim, 10/01/2019 a les 21:05
+3
-0
Se suposa que no s'ha confirmat res per tant son amics i prou. Com us agrada cotillejar la vida dels demés eh! com no teniu prou amb la vostra heu d'entrar en la dels demés PESAOS BUSCAROS UNA VIDA ENSERIO!!!
ajuda
Anònim, 10/01/2019 a les 21:06
+4
-5
ALGÚ VOL FOLLAR AMB MI?
Jo
Anònim, 11/01/2019 a les 15:39
+2
-0
.
ELS PABLOS JUNTS
Anònima, 10/01/2019 a les 21:19
+2
-1
Haviam gent el Pablo Lopez amb el Alboran best ship ever jsjsj (exepte ragoney que sempre passa per davant)(visca en Ricky)
x el que ha respost
Anònima, 10/01/2019 a les 21:27
+0
-0
el que dius no te sentit la veritat
buah
Anònim, 10/01/2019 a les 21:29
+0
-0
Tot i que es una merda que sembla que no es pugui tindre un amic realment si estiguessin junts en algun moment farian molt bona parella
ESPERA
Anònim, 10/01/2019 a les 23:19
+0
-0
Pero Pablo no tenia parella??? Flipo no sabia res d’això real
Ojala
Anònim, 10/01/2019 a les 23:38
+0
-0
M agradaria que estiguessin junts. Però la Miriam te novio (a no ser que ho hagin deixat cosa que dubto) i el Pablo te novia. So...
Pregunta
Anònima, 11/01/2019 a les 00:16
+2
-0
Pero la Miriam no te novio?? A les fotos i això va sortir amb un noi i se sap que es el seu novio... No lo sé Rick, parece falso
Hola algu a pensat que ella te parella?
Fan d'Ot (i d'ella) , 11/01/2019 a les 00:18
+0
-0
A la gent que li agrada el ship
Sou concients que ella te parella (curiosament el novio es diu Pablo fa gracia y tot) y ella esta molt feliz desde la sortida de l academia pero com ell no es famos prefeix mantenirse al marje
Que no es la unica amb parella despres d'Ot
en Roi la Marina... entre d'altres


Fan tb