​Mor una estudiant de 17 anys en precipitar-se pel forat d'una escala en un col·legi de València

| 10/01/2019 a les 12:44h
Arxivat a: ACTUALITAT, successos, País Valencià, València
 
Imatge il·lustrativa
Una estudiant de 17 anys ha mort aquest dimecres en precipitar-se pel forat d’una escala del col·legi El Pilar de València. La Policia Nacional espanyola investiga les circumstàncies del cas i no descarta la hipòtesis que es pugui tractar d’un suïcidi, segons han informat fonts del cos.

Els fets han passat el matí en aquest centre concertat, situat a l’avinguda Blasco Ibáñez. La menor ha caigut des d’un quart pis del col·legi i ha mort a l’acte, per la qual cosa no ha estat necessària la intervenció dels efectius sanitaris. 


Per part de Creu Roja, un equip de resposta immediata en emergències psicosocial s’ha desplaçat al centre a les 13.30 hores per donar suport a l’entorn de la víctima. La Conselleria d’Educació valenciana s’ha posat en contacte amb la direcció del centre per oferir tot el suport a la comunitat educativa i els recursos previstos en el pla per a la convivència a les aules.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

WOW!
Anònim, 10/01/2019 a les 14:03
+21
-1
Sense paraules
.
Anònim, 10/01/2019 a les 16:00
+23
-0
Si es tracta d'un suïcidi tela però si es algú q l. Ha empenyat( assesinat) com es pot trobar el responsable??
... jaaa
Anònim, 10/01/2019 a les 22:59
+1
-0
I si l han empès: la noia no cridava per demanar ajuda??
Mare meva...
Anònim, 10/01/2019 a les 16:06
+7
-0
Quan menys t'ho esperes... Pf..
#Respect
Anònima, 10/01/2019 a les 16:11
+46
-0
En el cas de que fos un suïcidi, la noia devia estar passant-ho molt malament. Pot ser és per causes familiars o potser és perq a l'institut era assetjada per els seus companys/es. Simplement estic sense paraules i molt decepcionada amb la societat que desgraciadament ens ha tocat viure, i esq està clar que aquest món està podrit fins a la médula. Aquesta noia no es mereixia aquest final, pases el que hagués passat. Aprofito per dir que hauriem de començar a plantejarnos un canvi, perq ningú mereix prendre mal i que els altres s'en fotin, ningú mereix ser assetjat/da, ningú mereix que se'l falti el respecte i molt menys ningú hauria de passar-ho tant malament com arribar al suïcidi. Aquest món està ple d'hipocresia, hem fot que ningú pugui ser ell maiteix per por a ser jutjat/ada. Hem fot que a dia d'avui, que estem al 2019, encara no haguem après a acceptar i respectar les nostres diferències. Per favor! Hauriem de començar a plantejar un canvi, com a minim jo no puc seguir soportant veient diariament: com recurrim a la violència com a primer recurs, com la societat mata per diners, com les víctimes de desigualtat de gènere augmenten cada dia, com la política ens esta enflnsant, veient com els immigrants moren en el mar perquè cap país els vol, com els sense sostre lluiten per aconseguir una llar, veient a l'institut com alguns són assetjats etc. Per favor una mica de consciència. Sóc conscient que per acabar amb tots els problemes socials actuals necessitariem un miracle, però abans de començar a construir un futur actualment utòpic hem de començar conscienciant a la gent. (perdó per aquest textaco). Epero poder veure algun dia com l'utopía d'un món millor passi a ser realitat (tot i que és difícil gairebé impossible)
Des d'aqui dono suport a la família de la víctima.
#Respect 😔
Molt d'acord
Anònim, 10/01/2019 a les 23:38
+5
-0
Estic super d'acord amb la teva opinió. Perquè encara hi ha gent a la que fan sentir tan malament pel seu físic, nacionalitat, etc.?
És una cosa que no entenc, i que no crec que arribi a entendre mai.

Molts d'ànims als familiars i amics de la noia.❤️
joder tu, ja veus
Anònima STOP bullyng, 12/01/2019 a les 11:16
+1
-0
la gent arriba a tal extrem que fan que nois o noies se suicidin perque no poden amb tant patiment, vegeu pelicules com '' cobardes'' hi ha un munt de pelicules on la victima acaba suicidant-se, una llastima, la humanitat pot ser molt cruelle i no s' en adonen del que fan patir als demes
NO SE SAP SI A SIGUT SUICIDI
Anònima, 10/01/2019 a les 17:56
+3
-1
no se sap pero si ha sigut suicidi deu haber pait problemes greus
.
Anònim, 10/01/2019 a les 23:27
+5
-0
M'agradaría pensar que no es va llençar per voluntat propia ni empuchada per algú.