JO MAI MAI coses que ens passen amb els nostres pares

per Redacció, 10 de gener de 2019 a les 12:54 |
Hem preparat una nova edició del conegut joc del JO MAI MAI.  Si no hi has jugat mai, has de saber que si la situació que s'explica l'ha fet algun cop, has de beure. Si no ho has fet mai, no has de beure.

 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina.





Des d'@AdolescentsiCat Parlem amb la Laura Brunet @laurabrunet—. Comentarem la seva evolució al llarg dels últims anys que l'han portat a tenir més de 250k seguidors. I també li preguntarem com veu el seu futur professional, com porta el tema de l'amor o què mira a Netflix.
 
Arxivat a:
OCI, jo mai mai, amics
Participació
wow
Per Anònimaaa el 10 de febrer de 2019 a les 01:06
0   0
buaa eh begut a TOTES

No cal parella
Per Anònim el 11 de gener de 2019 a les 20:28
1   1
Jo els Hi vaig dir que anava a dormir a casa una amiga i vaig anar a dormir a casa de un pavo amb el que follem a vegades . Bf va cundir moltisim!

Hola familia!
Per Anònim el 11 de gener de 2019 a les 10:01
1   9
Bon dia, Crec que as molt interesting lo debat que estem exercint. El meu punt de mirada, si us sòc sincera, as com el de la majoria d'èssers que sòm acui llegint. Moltes mercès a totes!

lul
Per Anònim el 11 de gener de 2019 a les 15:18
2   0
:v
Gent!!
Per Anònim el 11 de gener de 2019 a les 08:46
10   5
Gent! els pares estan perque ens estimen, per tan, dir que els odies es el pitjor que podries fer, perque, recordatori, ells et van donar la vida, i ara la seva vida ets tu, aixi que intentem respectar i estimar un pelet mes a els nostres pares❤️

Pares
Per Anònima el 11 de gener de 2019 a les 21:30
2   2
Estic d'acord amb tu però digam: ets un pare/mare"infiltrat/da"?😂😂❤
La Tumblr Feminista
Per Anònima el 11 de gener de 2019 a les 00:06
11   0
M'agraden aquests temes... Vosaltres veuríeu si us digués: 1. JO MAI MAI, HE SIMULAT ESTAR MALALTA PER NO ANAR A L'ESCOLA. 2. JO MAI MAI HE DIT QUE ANAVA A UNA PIJAMADA AMB LES AMIGUES I EN REALITAT ANAVEN A LA DISCOTECA. pd. Jo veuria a les 2!🤔 i vosaltres?

Rt
Per Anònim el 11 de gener de 2019 a les 16:22
0   0
Jo també jaja
Rt
Per Anònim el 11 de gener de 2019 a les 16:16
0   0
Jo també jaja
eiii
Per Anònim el 11 de gener de 2019 a les 00:05
2   3
doncs ja som doncs quan penso en ell m'excito començo a posar-me calent per tant em poso de cara al llit i començo a follar amb el llit i pensant que ho estic fent amb ell. La polla se'm calenta poc a poc i uff que excitant ooh si ooh si si si! El trobo a faltar fa 3 anys que no he quedat amb ell.

Jeje
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 23:33
21   2
La que vol k deixem insta Una mica matada no?? K vols likes?😂😂

maremeva
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 18:20
112   18
el de deixar-vos un tros abans perque tenieu vergonya d'ells, hi ha super de gent que ha begut flipo. Teniu vergonya de les persones que us han cuidat i estimat i ho faran tota la vida?

Pares
Per Anònima el 11 de gener de 2019 a les 21:29
1   0
Suposo fa vergonya quan t'has de despedir i normalment et volen fer un petó o així🤔 també depen dels pares, no tots tenim pares super amables.
Penso igual
Per Anònim el 11 de gener de 2019 a les 00:10
10   3
Ossigui m’he quedat igual. Hi ha moltes amigues meves que sempre diuen que els fa vergonya anar amb els seus pares pel carrer. Jo tinc 13 anys i encara els hi dono la mà quan vaig al centre de la ciutat jajaja!
Igual
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 23:43
10   8
E pensat igual... O sigui vergonya dels teus pares ??? Jo crec q els pares aurien de tenir vergonya de les merdes fills q tenen per avergunyarse d'ells...
Jo mai els hi he demanat
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 22:52
12   0
Ells o no podien portarmi o ja es quedaven una mica enrere, es de naturalesa tots els pares han siguat de la nostra edat i saben que moltes vegades ens sentim avergonyits encara que no hauria de ser aixi
Avr
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 21:34
13   19
Xavala q fa vergonya i ia esta . Pero si ets una matada i a tu no ten fa...
vengaaa vengaaaaa
Per Anònima el 10 de gener de 2019 a les 16:46
27   52
segur que els que no eu begut en la pregunta dels diners , segur la majoria ho eu fet jaja

GRACIES
Per Anònima del comentari el 11 de gener de 2019 a les 19:00
3   0
gracies per l' amabilitat :)
ORTOGRAFIA
Per DIEC el 10 de gener de 2019 a les 18:43
26   19
*heu
Omg😯😂
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 14:12
25   0
Excepte els dos últims els altres van hiper igualats😂😂

Hola
Per Anònimiii el 10 de gener de 2019 a les 14:08
245   2
Però que pareja ni que pareja? #lonelyforever

??
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 14:01
283   2
I si no tenim parella?😂😅

aixo mateix jaja
Per Anònima soltera el 11 de gener de 2019 a les 13:19
3   0
X1
woww
Per Anònima el 10 de gener de 2019 a les 13:59
29   115
de veritat que mai heu dit als pares que aneu a casa d'una amiga i us heu anat a casa del noviooo?? flipant em sento malament per ser una de les poques persones. 15 anys... pd:deixeu instass

Soumiiiaa_ per si em voleu seguir XD
Per Anònim el 11 de gener de 2019 a les 22:59
0   0
Dons no ho Heber fet mai persuebnessesitaria parella no? Jajajaj
Eei
Per Anònim el 11 de gener de 2019 a les 07:35
10   2
Jo directament els hi dic que vaig a casa del novio 15 anys
Jjaja
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 23:48
12   0
Si que ho he fet pero dormir no
Distacia
Per Anònim el 10 de gener de 2019 a les 23:41
5   0
Per fer-ho el meu novio i jo hauríem de viure al mateix poble. Tot i que al viure tant lluny, quan anem a veure a l'un o a l'altre ens quedem a la seva casa
Trist
Per Anònima el 10 de gener de 2019 a les 16:19
529   5
Per fer-ho necessitaria tenir un nòvio.