JO MAI MAI coses que ens passen amb els nostres pares

| 10/01/2019 a les 12:54h
Arxivat a: OCI, jo mai mai, amics
 
Imatge il·lustrativa
Hem preparat una nova edició del conegut joc del JO MAI MAI.  Si no hi has jugat mai, has de saber que si la situació que s'explica l'ha fet algun cop, has de beure. Si no ho has fet mai, no has de beure.

 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina.





Des d'@AdolescentsiCat Parlem amb la Laura Brunet @laurabrunet—. Comentarem la seva evolució al llarg dels últims anys que l'han portat a tenir més de 250k seguidors. I també li preguntarem com veu el seu futur professional, com porta el tema de l'amor o què mira a Netflix.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

woww
Anònima, 10/01/2019 a les 13:59
+29
-114
de veritat que mai heu dit als pares que aneu a casa d'una amiga i us heu anat a casa del noviooo??
flipant em sento malament per ser una de les poques persones.
15 anys...


pd:deixeu instass
Trist
Anònima, 10/01/2019 a les 16:19
Molt interessant
+514
-5
Per fer-ho necessitaria tenir un nòvio.
Distacia
Anònim, 10/01/2019 a les 23:41
+5
-0
Per fer-ho el meu novio i jo hauríem de viure al mateix poble. Tot i que al viure tant lluny, quan anem a veure a l'un o a l'altre ens quedem a la seva casa
Jjaja
Anònim, 10/01/2019 a les 23:48
+12
-0
Si que ho he fet pero dormir no
Eei
Anònim, 11/01/2019 a les 07:35
+8
-2
Jo directament els hi dic que vaig a casa del novio
15 anys
Soumiiiaa_ per si em voleu seguir XD
Anònim, 11/01/2019 a les 22:59
+0
-0
Dons no ho Heber fet mai persuebnessesitaria parella no? Jajajaj
??
Anònim, 10/01/2019 a les 14:01
Molt interessant
+277
-2
I si no tenim parella?😂😅
aixo mateix jaja
Anònima soltera, 11/01/2019 a les 13:19
+3
-0
X1
Hola
Anònimiii, 10/01/2019 a les 14:08
Molt interessant
+240
-2
Però que pareja ni que pareja?
#lonelyforever
Omg😯😂
Anònim, 10/01/2019 a les 14:12
+25
-0
Excepte els dos últims els altres van hiper igualats😂😂
vengaaa vengaaaaa
Anònima, 10/01/2019 a les 16:46
+27
-52
segur que els que no eu begut en la pregunta dels diners , segur la majoria ho eu fet jaja
ORTOGRAFIA
DIEC, 10/01/2019 a les 18:43
+26
-19
*heu

GRACIES
Anònima del comentari, 11/01/2019 a les 19:00
+3
-0
gracies per l' amabilitat :)
maremeva
Anònim, 10/01/2019 a les 18:20
Interessant
+110
-18
el de deixar-vos un tros abans perque tenieu vergonya d'ells, hi ha super de gent que ha begut flipo. Teniu vergonya de les persones que us han cuidat i estimat i ho faran tota la vida?
Avr
Anònim, 10/01/2019 a les 21:34
+13
-16
Xavala q fa vergonya i ia esta . Pero si ets una matada i a tu no ten fa...
Jo mai els hi he demanat
Anònim, 10/01/2019 a les 22:52
+12
-0
Ells o no podien portarmi o ja es quedaven una mica enrere, es de naturalesa tots els pares han siguat de la nostra edat i saben que moltes vegades ens sentim avergonyits encara que no hauria de ser aixi
Igual
Anònim, 10/01/2019 a les 23:43
+8
-8
E pensat igual... O sigui vergonya dels teus pares ??? Jo crec q els pares aurien de tenir vergonya de les merdes fills q tenen per avergunyarse d'ells...
Penso igual
Anònim, 11/01/2019 a les 00:10
+8
-3
Ossigui m’he quedat igual. Hi ha moltes amigues meves que sempre diuen que els fa vergonya anar amb els seus pares pel carrer. Jo tinc 13 anys i encara els hi dono la mà quan vaig al centre de la ciutat jajaja!
Pares
Anònima, 11/01/2019 a les 21:29
+1
-0
Suposo fa vergonya quan t'has de despedir i normalment et volen fer un petó o així🤔 també depen dels pares, no tots tenim pares super amables.
Jeje
Anònim, 10/01/2019 a les 23:33
+21
-2
La que vol k deixem insta
Una mica matada no??
K vols likes?😂😂
eiii
Anònim, 11/01/2019 a les 00:05
+2
-3
doncs ja som doncs quan penso en ell m'excito començo a posar-me calent per tant em poso de cara al llit i començo a follar amb el llit i pensant que ho estic fent amb ell. La polla se'm calenta poc a poc i uff que excitant ooh si ooh si si si! El trobo a faltar fa 3 anys que no he quedat amb ell.
La Tumblr Feminista
Anònima, 11/01/2019 a les 00:06
+11
-0
M'agraden aquests temes...
Vosaltres veuríeu si us digués:
1. JO MAI MAI, HE SIMULAT ESTAR MALALTA PER NO ANAR A L'ESCOLA.
2. JO MAI MAI HE DIT QUE ANAVA A UNA PIJAMADA AMB LES AMIGUES I EN REALITAT ANAVEN A LA DISCOTECA.

pd. Jo veuria a les 2!🤔 i vosaltres?
Rt
Anònim, 11/01/2019 a les 16:16
+0
-0
Jo també jaja
Rt
Anònim, 11/01/2019 a les 16:22
+0
-0
Jo també jaja
Gent!!
Anònim, 11/01/2019 a les 08:46
+9
-5
Gent! els pares estan perque ens estimen, per tan, dir que els odies es el pitjor que podries fer, perque, recordatori, ells et van donar la vida, i ara la seva vida ets tu, aixi que intentem respectar i estimar un pelet mes a els nostres pares❤️
Pares
Anònima, 11/01/2019 a les 21:30
+2
-2
Estic d'acord amb tu però digam: ets un pare/mare"infiltrat/da"?😂😂❤
Hola familia!
Anònim, 11/01/2019 a les 10:01
+1
-9
Bon dia,
Crec que as molt interesting lo debat que estem exercint. El meu punt de mirada, si us sòc sincera, as com el de la majoria d'èssers que sòm acui llegint.
Moltes mercès a totes!
lul
Anònim, 11/01/2019 a les 15:18
+2
-0
:v
No cal parella
Anònim, 11/01/2019 a les 20:28
+1
-1
Jo els Hi vaig dir que anava a dormir a casa una amiga i vaig anar a dormir a casa de un pavo amb el que follem a vegades . Bf va cundir moltisim!