7 lliçons que ens ha ensenyat aquest manifest universitari i que no hauríem d'oblidar

per Redacci , 14 de gener de 2019 a les 12:39 |
Tots hem nascut amb la capacitat de triar i de construir el nostre futur. De vegades, però, la por i les inseguretats ens bloquegen i ens sentim incapaços d'escollir un nou camí i deixar enrere aquell per on havíem caminat.

Quan experimentem aquesta sensació, el millor que podem fer és recordar-nos a nosaltres mateixos que arriscar i fer un pas endavant és el que ens fa créixer. I és que són les nostres accions les que ens acaben definint com a persones.

És per aquest motiu que ens ha encantat el primer manifest universitari que ha publicat la UVic, un vídeo que ens inspira a avançar sense por i a lluitar per allò que sempre hem desitjat. Us deixem amb el vídeo i també amb algunes de les frases que més ens han agradat: amb quina us quedeu?



 
Participació
uu
Per Anònim el 14 de gener de 2019 a les 22:27
1   1
Qui es la noia dels cabells arrisats? mama mia

El Mentalista vs Castle
Per Patrick el 14 de gener de 2019 a les 18:55
5   5
Like = El Mentalista Dislike = Castle

crec
Per Anònim el 14 de gener de 2019 a les 16:17
4   0
Crec que es diu Wynston Shannon. Potser no, però si assembla.

No sé què dir aquí
Per Anònim el 14 de gener de 2019 a les 15:38
17   0
La millor frase hauria de ser: NO BUSQUIS LA FEINA MÉS BEN PAGADA, SINÓ A MÉS ADEQUADA. escrita pel famós... mi. XD Besus: )

siusplaauu
Per anonimaaa el 14 de gener de 2019 a les 13:52
5   0
algú em pot dir com es diu el noi que surt a la portada d'aquest article? em va cridar moltíssim l'atenció, es una passada redacció?? qui siguiiii?? https://adolescents.naciodigital.cat/noticia/37032/secrets/adolescents/catalans/mai/confessat/ningu/vol/294 GRACIESS

asdjfbckadjs