Segons un nou estudi, això és el que heu de fer per millorar les notes (i no us costarà gens)

| 11/01/2019 a les 10:50h
Arxivat a: SALUT, son, dormir
 
Imatge il·lustrativa
Millorar les notes és més senzill del que sembla. Almenys així ho assenyala un nou estudi publicat a la revista Scientific Reports. Segons la investigació, la clau per aconseguir més bons resultats a l'institut es troba en les hores de descans.

Per arribar a aquestes conclusions els científics van posar a prova un nou horari en dos instituts dels Estats Units, en els quals l'hora d'inici va passar de les 7.50 a les 8.45. Els investigadors van observar que el fet de retardar els horaris i permetre als joves dormir 30 minuts més havia incidit de manera positiva en els seus resultats acadèmica. En concret, les seves qualificacions havien augmentat de mitjana un 4,5%.

Resultado de imagen de sleep gif

Segons apunta El País, en els darrers 100 anys els nens han perdut al voltant d'una hora de son, fet que els allunya de les 9 hores de descans recomanades. Com sabeu, és essencial que els adolescents dormin un mínim de set hores diàries, ja que la falta de repòs no només afecta en el rendiment acadèmic, sinó que també té efectes a nivell físic. Per tant, intenteu descansar!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Uf gràcies maravellós consell
Anar fent tu..., 11/01/2019 a les 17:17
Molt interessant
+243
-5
Tots sabiem que s'ha de descansar. És obvi. Però tampoc aconseguirem que ens canviin l'horari de l'institut, per tant... Ho sento però ja sabem que s'ha de dormir. I seguirem dormint igual de molt o de poc, després de llegir això. A més, si no fas res a clase, et portes horrible, no escoltes, no fas els deures i no estudies, per molt que descansis ho sento però suspendràs igual.
Apa ja està :) Adéu fans de la pizza bullida.
(Ei una cosa soc jo o mai publiqueu els meus comentaris? :( )
Ojalá...
Anònima, 11/01/2019 a les 17:18
Interessant
+89
-2
A veure... tots volem dormir més... és inhumà despertar-te que encara no ha sortit el sol i anar-te a dormir tardíssim!!! Però el cole comença d’hora i per la nit t’estàs fins les tantes fent deures i estudiant, per tant acabes dormint menys del que voldries!! Si el cole ens deixés entrar més tard... però no!!! Així que a seguir prenent café pels matins i bona sort!!
Q chiste
Anònim, 11/01/2019 a les 17:29
+41
-2
Si jo només tinc temps a dormir 6h i pico
Si clar...
Anònim, 12/01/2019 a les 00:42
+6
-0
Mira, estic fent 1r de BAT i ja hem poso dels nervis de pensar amb la semana de examens del 2n trimestre. Aquest 1r trimestre m'ho he passat fatal. Pot ser també per no saber organitzar-me, pero creieu-me que és molt fàcil dir de dormir 9 hores.
La setmana d'examens et gites tardíssim i t'aixeques prontíssim, i durant la nit els nervis et passen factura.
Pd. Així sóc jo amb els examens, i ja sé que 1r de BAT no es res comparat amb 2n i la uni.

Per cert, algun consell per no agobiar-me tant?😂
Jeje
Anònim, 13/01/2019 a les 07:42
+0
-0
Mira jo faig 2n de Bat i primer es un paseito pel parque. El teu agobio apareix pk tu vols. No deixis que se tacumuli tot. Avança cada dia coses. I preparat per segon, no veuràs el sol en setmanes jeje. 1r trimestre i només dues setmanes sense exàmens de totes
Sembla molt fàcil
Anònim, 11/01/2019 a les 17:53
+35
-1
És molt fàcil dir que descansem però a vegades ens resulta impossible per la cantitat de feina/exàmens/deures que tenim ja que molts professors no miren pels nostres horaris ni per la nostra salut. A part de que l'ensenyament actual basa els nostres coneixements amb només exàmens i es podrien fer milers de coses més per avaluar-nos. No tots tenim les mateixes facultats.
Quina ràbia
Anònim, 12/01/2019 a les 00:45
+11
-2
Em fan ràbia els professors que s'ho prenen com 'no és per a tant'. Perdona? Estem 6h asseguts a una cadira, per després arribar a casa, descansar una mica i tornar a asseure't a una cadira a fer feina i estudiar.
Volem puta vida social
La Tumblr Feminista
Anònim, 12/01/2019 a les 00:54
+4
-1
Haviam, no es que no estigui d'acord, però si acabeu de dir que ens treuen hores de son; com voleu que descansem???
Mentida
Anònima 17 anys, 12/01/2019 a les 11:02
+1
-1
Jo estic fent 2n de batx i aixo es una mentida com una catedral. Jo no dormo una merda i tinc molt bones notes
.
Anònim, 12/01/2019 a les 14:05
+0
-0
L'any passat estava igual, això es així fins que arribes a la uni😂 matrícula a batxillerat, cinc recuperacions de cinc assignatures a la uni✋🏻
És impossible
Anònim, 12/01/2019 a les 11:05
+2
-0
Faig 2n de batxillerat i tinc comprovat que és impossible dormir més de 6h al dia. No parlo només en setmana d’exàmens (en les quals dormo unes dos hores cada nit) sinó que parlo respecte a tot el curs. Si ens manen deures i treballs sense parar, com volen que dormim? Jo durant els dies normals dormo unes 6h i fins i tot així no tinc temps d’acabar tot el que he d’acabar i les coses se m’acumulen. Que reflexionin una mica els professors i que canviïn el sistema educatiu🤷‍♂️
Si es pugues...
Anònim, 12/01/2019 a les 12:55
+2
-0
A mi em sembla be, i ja tots sabiem que per tenir un bon rendiment s'ha de descansar un minim d hores, i jo ho faria, si no fos pk no es pot.
Hi molta gent que te extraescolars les quals acaben tard, hi a mes, despres encara has de fer deures que et posen d avui per dema, i no et posen 2 exercicis, nooooooo, t han de posar 3 fitxes, 2 pagines d exercicis i una exposició oral!🙄😡
IMPOSSIBLE
Anònim, 13/01/2019 a les 21:23
+0
-0
Amb el meu cas es impossible, osigui, em desperto a les 6:15 per tema busos i arribo a classe a les 7:45 (tot i entran a les 8:30) AIXO NOMÉS PEL TEMA TRANSPORT
Després acabo les classes a les 3 i a les 4 he destar a l'hospital, ja que faig pràctiques i acabo a les 8, després, altre cop pel tema busos m'he d'esperar fins les 8:56 fins que passi el bus per anar a casa.
Arribo a les 9:15 a casa i m'he de preparar sola el sopar, he de fer deures, dutxar-me, estudiar... En resum, que jo, personalment, vaig a dormir a les 12:30/1 com a molt aviat...