Les 6 tendències sexuals del 2019

per Adolescents.cat, 11 de gener de 2019 a les 11:23 |
Durant el 2018 hi ha hagut molts debats en el camp de la sexualitat, com l’assetjament i la igualtat de drets. Aquest 2019 s’espera que hi hagi cada cop més llibertat, igualtat i també noves tecnologies centrades en el plaer.

 
 




Des d'@AdolescentsiCat Parlem amb la Laura Brunet @laurabrunet—. Comentarem la seva evolució al llarg dels últims anys que l'han portat a tenir més de 250k seguidors. I també li preguntarem com veu el seu futur professional, com porta el tema de l'amor o què mira a Netflix.

I com tots els convidats, passarà per l'«Interrogatori Íntim».
 
Participació
Jolines
Per Anònima el 12 de gener de 2019 a les 20:16
2   0
Ara la majoria de gent prefereix, sexe, lio i tot això a tenir una relació romántica. Jo prefereixo tenir algú a qui estimi de vertitat i no per els títols de novio/a. Tinc amics que diuen que la relació pot començar després del lio. Per a mi es al revés. (ara es quan soc la rara xdxdxdxdxd k sad)

Diva secreta
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 11:41
0   12
Mira puta ama, m'estàs tocant els ovaris, deixa de fer linvecil osea, eska es super fort, m'estàs copiant lo del sobrenom, em sembla una envidiosa Puta ama

Puta Ama
Per Anònim el 13 de gener de 2019 a les 00:08
1   0
deixaré de fer L'IMBÈCIL quan tu ho aprenguis a escriure. Puta Ama.
la brega cunde
Per jejeje el 12 de gener de 2019 a les 18:33
5   0
nais seguiu aixi ;)
Aver
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 16:01
5   0
Tanava a dir aver guapa però crec que no ho ets igualment no ets unica ( llàstima) no és només teu aquestes nom només perquè t'hagis iluminat no vol dir que el nom este te perteneixi aixi que 1 no ens importa la teva opinió si no t'agrada no el miris i 2 mestas tocant els collons que no tinc i com a tia si no et conegués no sé si te suportaria, petons adolescents
Diva secreta.
Per Anònim el 11 de gener de 2019 a les 16:00
8   159
Déu meu, un post una mica inapropiat, la gent no hauria de llegir això, hauríem de tornar al temps que es censurava el que no era d’acord al contingut com això hauria de ser. Sort té Andalusia. Per cert, sóc verge encara i he tingut diferents nobios, si amb 15 anys, però no penso fer-ho fins al matrimoni. Diva secreta.

..
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 22:20
2   0
Fas fàstic et trobo a molts comentaris `diva secreta` i sempre dius coses incoherents... Vés-te'n a veure Bob esponja una estona
Callat va
Per Anònim el 12 de gener de 2019 a les 20:45
1   0
Pensava qgent com tu s'havia extingit
Jajajaajaj
Per Anònima el 12 de gener de 2019 a les 16:26
6   0
Diva secreta ets una puta casperrr😂😂😂😂😂😂😂😂
...
Per Anònilol el 11 de gener de 2019 a les 23:15
17   1
Crec que hauries de llegirte els drets humans, hi ha un article molt interessant sobre la llibertat d'expressió. Si no t'agrada aquest article no el llegeixis guapa. Pd: La teva opinio m'importa una merda. La respecto, pero nose quina necessitat en comentar cada article amb una tonteria.
para tdos los q se lo toman en serio
Per Anònim el 11 de gener de 2019 a les 23:06
9   12
dios porfavor q os esta tomando el pelo wachos jajajaj
Jo
Per Anònim el 11 de gener de 2019 a les 22:29
15   2
No sabia que existia gent com tu
Puta Ama
Per Anònim el 11 de gener de 2019 a les 20:20
54   0
el que passa és que ningú voldria fer-ho amb tu si no saps ni com s'escriu "noVios". Puta Ama.
???
Per Anònima el 11 de gener de 2019 a les 18:25
73   0
Estic flipant molt... Tu ets concient de tot el que comportaria tornar a l'època de la censura, tornar a una dictadura, tota la represió que aixo suposaria per a milers de persones, tota la llibertat que ens seria treta?!?! No entenc com al mon pot haveri persones que pensin que la represio utilitzant la censura es lu correcta. Tota persona, tot esser huma ha de tenir dret a fer el que vulgui amb la seva vida (sense trepitjar, es clar, els drets d'altres humans), tota persona ha de ser lliure. Visca la llibertat de qualsevol ser huma sigui com sigui!
Wtf
Per Anònima, 19 el 11 de gener de 2019 a les 18:23
47   1
No se jo però el teu comentari, de diva, lo que es diu de diva, no és jajaj Encara així, em sembla genial que vulguis fer això no tinc res en contra. Jo es que directament ni em casaré perque al pas que vaig 50 gats i apa adeu JAJAJ
solters
Per Anònima el 11 de gener de 2019 a les 15:14
32   41
solters perquè així no tindrem fills i la raça blanca desapareixerà mentres que venen persones de fora. Adéu blancs.