Les 6 tendències sexuals del 2019

| 11/01/2019 a les 11:23h
Arxivat a: SEXUALITAT, tendències, 2019, sexuals
 
Imatge il·lustrativa
Durant el 2018 hi ha hagut molts debats en el camp de la sexualitat, com l’assetjament i la igualtat de drets. Aquest 2019 s’espera que hi hagi cada cop més llibertat, igualtat i també noves tecnologies centrades en el plaer.

 
 




Des d'@AdolescentsiCat Parlem amb la Laura Brunet @laurabrunet—. Comentarem la seva evolució al llarg dels últims anys que l'han portat a tenir més de 250k seguidors. I també li preguntarem com veu el seu futur professional, com porta el tema de l'amor o què mira a Netflix.

I com tots els convidats, passarà per l'«Interrogatori Íntim».
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

solters
Anònima, 11/01/2019 a les 15:14
+32
-41
solters perquè així no tindrem fills i la raça blanca desapareixerà mentres que venen persones de fora. Adéu blancs.
Diva secreta.
Anònim, 11/01/2019 a les 16:00
+8
-159
Déu meu, un post una mica inapropiat, la gent no hauria de llegir això, hauríem de tornar al temps que es censurava el que no era d’acord al contingut com això hauria de ser. Sort té Andalusia. Per cert, sóc verge encara i he tingut diferents nobios, si amb 15 anys, però no penso fer-ho fins al matrimoni.

Diva secreta.
Wtf
Anònima, 19, 11/01/2019 a les 18:23
+47
-1
No se jo però el teu comentari, de diva, lo que es diu de diva, no és jajaj
Encara així, em sembla genial que vulguis fer això no tinc res en contra. Jo es que directament ni em casaré perque al pas que vaig 50 gats i apa adeu JAJAJ
???
Anònima, 11/01/2019 a les 18:25
Interessant
+73
-0
Estic flipant molt... Tu ets concient de tot el que comportaria tornar a l'època de la censura, tornar a una dictadura, tota la represió que aixo suposaria per a milers de persones, tota la llibertat que ens seria treta?!?! No entenc com al mon pot haveri persones que pensin que la represio utilitzant la censura es lu correcta. Tota persona, tot esser huma ha de tenir dret a fer el que vulgui amb la seva vida (sense trepitjar, es clar, els drets d'altres humans), tota persona ha de ser lliure.
Visca la llibertat de qualsevol ser huma sigui com sigui!
Puta Ama
Anònim, 11/01/2019 a les 20:20
Interessant
+54
-0
el que passa és que ningú voldria fer-ho amb tu si no saps ni com s'escriu "noVios".
Puta Ama.
Jo
Anònim, 11/01/2019 a les 22:29
+15
-2
No sabia que existia gent com tu
para tdos los q se lo toman en serio
Anònim, 11/01/2019 a les 23:06
+9
-12
dios porfavor q os esta tomando el pelo wachos jajajaj
...
Anònilol, 11/01/2019 a les 23:15
+17
-1
Crec que hauries de llegirte els drets humans, hi ha un article molt interessant sobre la llibertat d'expressió. Si no t'agrada aquest article no el llegeixis guapa.
Pd: La teva opinio m'importa una merda. La respecto, pero nose quina necessitat en comentar cada article amb una tonteria.
Jajajaajaj
Anònima, 12/01/2019 a les 16:26
+6
-0
Diva secreta ets una puta casperrr😂😂😂😂😂😂😂😂
Callat va
Anònim, 12/01/2019 a les 20:45
+1
-0
Pensava qgent com tu s'havia extingit
..
Anònim, 12/01/2019 a les 22:20
+2
-0
Fas fàstic et trobo a molts comentaris `diva secreta` i sempre dius coses incoherents... Vés-te'n a veure Bob esponja una estona
Diva secreta
Anònim, 12/01/2019 a les 11:41
+0
-12
Mira puta ama, m'estàs tocant els ovaris, deixa de fer linvecil osea, eska es super fort, m'estàs copiant lo del sobrenom, em sembla una envidiosa

Puta ama
Aver
Anònim, 12/01/2019 a les 16:01
+5
-0
Tanava a dir aver guapa però crec que no ho ets igualment no ets unica ( llàstima) no és només teu aquestes nom només perquè t'hagis iluminat no vol dir que el nom este te perteneixi aixi que 1 no ens importa la teva opinió si no t'agrada no el miris i 2 mestas tocant els collons que no tinc i com a tia si no et conegués no sé si te suportaria, petons adolescents
la brega cunde
jejeje, 12/01/2019 a les 18:33
+5
-0
nais seguiu aixi ;)
Puta Ama
Anònim, 13/01/2019 a les 00:08
+1
-0
deixaré de fer L'IMBÈCIL quan tu ho aprenguis a escriure.
Puta Ama.
Jolines
Anònima, 12/01/2019 a les 20:16
+2
-0
Ara la majoria de gent prefereix, sexe, lio i tot això a tenir una relació romántica. Jo prefereixo tenir algú a qui estimi de vertitat i no per els títols de novio/a. Tinc amics que diuen que la relació pot començar després del lio. Per a mi es al revés. (ara es quan soc la rara xdxdxdxdxd k sad)