Aquesta cançó de Lady Gaga no tornarà a sonar mai més enlloc i aquest és el motiu

| 11/01/2019 a les 11:46h
Arxivat a: FAMOSOS, Lady Gaga, cançó
 
Imatge il·lustrativa
Lady Gaga ha ordenat que la seva cançó "Do What U Want (With My Body)", en què col·laborada amb el raper R. Kelly, sigui eliminada de totes les plataformes. La cantant ha pres aquesta decisió després que el cantant hagi estat acusat per diverses dones d'abús sexual.

"Estic al costat d'aquestes dones al 100%. Les crec, sé que estan patint i sento que les seves veus han de ser escoltades i preses seriosament", ha assegurat l'artista. De fet, la cantant ha volgut remarcar que "Do What U Want (With My Body)" va sorgir durant una etapa "molt fosca de la seva vida": "Encara estava processant els meus traumes", ha detallat en referència a l'agressió sexual que va patir quan tenia 19 anys.


És per aquest motiu que no vol que una cançó en què hi col·labora un presumpte violador estigui disponible enlloc. Bravo!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Molt be
Anònim, 11/01/2019 a les 15:17
Molt interessant
+246
-0
Em sembla genial el que ha fet !
Gràcies
Anònim, 11/01/2019 a les 16:14
Molt interessant
+209
-1
Crec que al món fan falta més cantants així
Diva secreta.
Anònima, 11/01/2019 a les 20:13
+20
-123
M’ho esperava d’ella, gran cantant i actriu, però preferia la Lady Gaga, indiscreta, poderosa i pervertida, i no aquest trosset de pa, grans èxits HA TINGUT, ara ja no.

Diva secreta.
.
Anònim, 11/01/2019 a les 20:27
+43
-2
QUIN TROSSET DE PA ? OSIGUI, POSAR-SE AL COSTAT DE DONES DE LES QUE HAN ABUSAT SEXUALMENT ÉS SER UN TROS DE PA? no ho entenc, diva secreta.😬
Q et creus tu
Anònim, 11/01/2019 a les 20:44
+23
-0
Osigui vas de diva comentant a tots els artciles plis para una xic, ala besis.
...
Anònima, 11/01/2019 a les 20:55
+27
-2
He vist molts de comentaris teus a altres notícies. I si el que vols es llamar l'atenció ho estàs fent negativament. Et recomano que callis perquè no serveix per a res el que estàs dient. Dius coses contràries a la majoria de la ideologia de la gent només per llamar l'atenció. Cosa que crec que es una burrada.
vas de subidita
Anònim, 11/01/2019 a les 23:46
+23
-0
Tu no ets diva secreta, ets diva de merda
Gaga
., 12/01/2019 a les 15:27
+4
-0
La gaga sempre ha sigut un tros de pa, principis de la seva carrera ella tenia un altre tipus de fer la seva feina, i ella ha crescut com a persona i com a cantant i cada àlbum que fa es diferent, ara la gent la comença a entendre com es ella en realitat. I lo de les cançons; ella segueix tenint exit, potser ja no surt tantes vegades les seves cançons a la radio com abans, pero segueix tenint exit.
Presumte
Anònima, 11/01/2019 a les 20:16
+18
-69
Presumte violador pot ser inocent i ella ja l'ha declarat culpable, ara la seva presuncio d'inocencia s'ha anat a la merda
Ella no es ningu per declarar culpable a algo, ara ell per tothom es culpable

Que no dic que no hu sigui pero aquets drets s'han de respectar
Presumte o culpable dona igual aixo
Anònim, 11/01/2019 a les 21:31
+13
-3
El tema q ell sigui presumte o culpable es igual. No sha de possar en dubte un abus sexual, pq elles ho tendrien q inventarse alguna cosa aixi? Els cas esq han sigut varies noies. Ella es liure de dir lo q vulgui i de fer lo q vulgui amb la seva canço tu dius de respecta els drets de R.kelly. ps respecta q ella hagi volgut eliminar la canço
Uau jajaja
Anònim, 11/01/2019 a les 20:39
+22
-1
Ara ve aquí el típic tío (q si fos una tia em semblaria malament igual) q diu #notallmen, i aquestes merdes, i que posa de víctima als tios q se’ls acusa de violació o x i que la justicia o la societat creuen q son innocents “per falta de proves” i no es donen compte de la puta realidad que passem les dones dia a dia i les injusticies a les que ens hem denfrontar. Doneu-vos compte de la realitat si us plau, noies i nois, gràcies.
pensem
Anònim, 11/01/2019 a les 22:02
+3
-2
i si algú la té en disc o descarregada??
Totalment
Anònima , 12/01/2019 a les 17:41
+0
-0
Exacte! Estic d’acord! Imajineu-vos q jo soc fan seva, i tinc totes les seves cançons descargades..
1- jo la tinc, i doncs ja no està borrada de tots els llocs.
2- jo, tingen la cançó, la puc compartir, o pejar-la (la cançó) en algun lloc. I es torna a fer “Vidal” (que la gent la pot escoltar) i ja hi tornem a ser (ceixes...)
3- recordeu q es un exemple, que jo no soc fan ni res de res. Però que passi això es bastant (per no dir molt) possible
4- i per últim, ho sento per les faltes d’ortografia.. 😂🙃😁
Aqui ella no pot fer res
Anònim, 12/01/2019 a les 23:08
+0
-0
Si tens el disc comprat en fisic no pots fer res, escoltala o saltala, si la tens el disc comprat per internet, crec q s'ha eliminat.
Si una persona la penja no es culpa de la cantant, ella ja no pot fer més, ademes molts fans de la Lady Gaga (que me incloc) quan va sortir tot aquest tema vam borrar la canço Do What u want ft. K.Relly per Do What U Want ft.Xtina Aguilera (que me incloc)
De totes formes ella va eliminar la canço de Spotify, Apple Music, Itunes, Yotube, a demes de 3 actuacions que tenia amb ell amb directe, pero si busques els videos amb lyrics encara estan (o estaven),
La Tumblr Feminista
Anònim, 12/01/2019 a les 00:57
+3
-5
Haviam haviam... Em sembla superbé que fagi aquest gest, mentres que no s'aprofiti per destacar, presumir i pujar audiència..
No crec
Anònim, 12/01/2019 a les 23:21
+3
-0
Crec q molta gent te una imatge de Lady Gaga equivocada i els que som fanatics de ella ho notem, ella porta vestits molt extravagants i ja esta, ella te un cor que no li cap al cos, i encara que ultimament s'ha canviat la imatge de ella, molta gent no fan de ella esta equivocada, Lady Gaga ha estat abusada sexualment amb 19 anys.... no crec que ho faci per tenir mes audiencia, destacar y presumir. Ademes si ara per culpa de aquest tema torna a estar en boca de tothom, no es culpa de ella, pq ella nomes ha fet un comunicat.