Aitana penja una «stories» del seu armari i descobrim la seva obsessió

| 11/01/2019 a les 12:11h
Arxivat a: FAMOSOS, aitana, armari, sabates, botes, obsessió
 
Imatge il·lustrativa
L’Aitana va publicar un vídeo als stories del seu compte d’Instagram i hem flipat amb la quantitat de botes negres que té! 

A l’stories hi surt el seu estilista, Jesús de Paula, qui ensenya la col·lecció de sabates de l’Aitana. “Os quiero decir que Aitana tiene zapatos, hay una variedad, una paleta de colores...”, deia l’estilista amb ironia i entre riures.



Per començar hem de dir que potser no caldria tenir tants parells de sabates, però és que el més fort és que totes s’assemblen moltíssim!
T’havies fixat que sempre completa els seus looks amb botins negres? 




Des d'@AdolescentsiCat Parlem amb la Laura Brunet @laurabrunet—. Comentarem la seva evolució al llarg dels últims anys que l'han portat a tenir més de 250k seguidors. I també li preguntarem com veu el seu futur professional, com porta el tema de l'amor o què mira a Netflix.

I com tots els convidats, passarà per l'«Interrogatori Íntim».
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

DIOSSSSSSSSS😍😍😍😍
Anònim, 11/01/2019 a les 14:27
+122
-133
M'encanta literlament l'Aitana es una part de la meva vida suprr important i anire a veure-la😍 morire😍 like si t'agrada l'Aitana
AITANAA IDOOOLAAA
Anònim, 11/01/2019 a les 23:01
+6
-16
Joo igual, pero no la anire a coneixer, ojalaaaaaa😍😍😍😍😍😍
aitana
Anònim, 12/01/2019 a les 20:30
+0
-0
jo la vaig coneixer a la firma de discos de barcelona i era super monaaaaaa
Diva secreta
Anònim, 11/01/2019 a les 15:23
+12
-227
O sea, aquesta Aitana pot ser molt famosa i vestir bé, que m’encanta, però botins, mare meva, solament ho porta la gent paleta, si us plau, Olivia Palermo 100% oaoooo

Diva secreta.
Puta Ama
Anònim, 11/01/2019 a les 20:06
Molt interessant
+283
-4
escolta "diva secreta" hem tens una mica fins al cony amb els teus comments de pija, siusplau et demano que agafis la teva pasta, et rentis el cul amb ella i després la miris pq et veuràs a tu mateixa.
Puta Ama.
A ver...
Anònim, 11/01/2019 a les 21:06
Interessant
+76
-3
Que esta molt be adolescents.cat, pero es que a mi... els botins i botes que tingui l’Aitana me la suden bastant, nose, prefereixo mes test i coses d’aquestes que veure l’armari d’aquesta noia
Per la diva aquesta
Anònim, 11/01/2019 a les 21:08
+41
-0
A veure, no creus q hauries de respectar mes a la gent? Que t'importa si l'Aitana te botins negres, vermells o amb l'arc de Sant Martí?

A més ja he vist uns quants comentaris teus i pel q entenc tot el q vols és cridar l'atenció, perq ni raó tens...

Una servidora
Callat
Anònim, 11/01/2019 a les 21:14
+17
-0
Pesadaaaa en serio nomes valores laitana per si porta botins o no??? Ella es molt mes q aixo... Me huele a envidia. I siusplau para de fer aquests comentaris pijeta
Per la de puta ama
Diva secreta, 11/01/2019 a les 21:28
+3
-43
Mira nena, no es culpa meva que no follis i estiguis enfadada amb el món.
Xapa la boca un rato i dorm un rato que ho nessesites. Envidosa
Amb amor ehhh
...
Lol, 11/01/2019 a les 21:42
+21
-0
Aqui tothom responent malament amb apodos y eso.
Pd: no cal faltar al respecte ;) .
Lol.
Diva secreta
Anònim, 11/01/2019 a les 23:24
+6
-3
Eh m'estas rallan un munt amb els teus comentaris, para ya sisplau
dones asco
creguda, 11/01/2019 a les 23:50
+5
-1
em tens fins el cony, ves a la merda, tu i els teus comentaris
...
Anònim, 12/01/2019 a les 01:09
+2
-0
Mira estic harta de aquesta tal Diva discreta,no tens ni idea de res vas de guay i no saps res,nomes fas que cridar la Atenció
mmmm
Anònima, 12/01/2019 a les 01:54
+7
-0
tu et creus gossip girl o algo?
Pirat
Anònim, 12/01/2019 a les 11:59
+2
-0
Enserio he estat llegint els teus comentaris a altres noticies i ets lo pitjor, que et penses q la gent et te enveja x ser una persona inculta x fer comentaris de merda, x creure’t millor o q?? Venga xapala una estona esuqe si tinguessis rao encara xo no la tens l’unic q fas es pena.
Un kiss penosa.
Molt trist
Anonimeetaa , 11/01/2019 a les 15:41
Molt interessant
+130
-19
Gent morint-se de gana i persones com ella (sé q no és l'única) amb 100 botins iguals. És molt trist.
I que?
Anònim, 11/01/2019 a les 21:09
+17
-23
I que te aveure?? 😂 quina culpa te
aviam
Anònim, 11/01/2019 a les 21:15
+11
-4
ella pot ser a les sabatea i tu a un altre cosa, la gent es gasta diners amb el q li rota i potser tu tens 100 suaderea iguals i ella 100sabatea iguals. Sino es gasta els diners amb això s’ho gasteria amb una altra cosa o sigui q.
No té res a veure
Anònim, 11/01/2019 a les 21:20
+13
-2
Que tingui 100 botins o que en tinguin 2 no farà que canvi la desigualtat econòmica, i no és ella qui ho ha de fer mare meva. Si és que ja es diu qualsevol cosa només per voler criticar.
Pesat de torn
Anònim, 11/01/2019 a les 22:20
+4
-2
Ella es compra el que li surt del cony que per aixo es el seu diner, si et molesta et fots
El penos de torn
Anònim, 11/01/2019 a les 22:26
+1
-1
Ella se compra lo que sale del coño que para eso es su dinero y se lo gana si te jode te aguantas
Emm...
Anònima, 12/01/2019 a les 00:06
+1
-0
La desigualtat econòmica és causada per com els governs gestionen els diners, no per si una persona es vol comprar 50 sabates semblants.
Jo per part t’entemc
Anònim, 12/01/2019 a les 00:12
+7
-0
Pels que dieu que no te res a veure, estic d’acord en que cadascú pot comprarse el que vulgui oviament...Però el que crec que es refereix el que ha posat el comentari es que en comptes de donar els diners a les grans empreses que estan forrades i no necessitem els diners podria donar-los a ONGs o directament donar alguns dels botins que tingui així ina mica més vells a organitzacions com roba amiga o així...que hent que no té diners per permetres ni uns mitjons puguin tenir calçat😊
Per tots els comentaris que s'estan insultant mutuament
Anònima, 12/01/2019 a les 11:35
+2
-0
Siusplau no us insulteu, teniu respecte.
Jo no estic ni amb uns ni amb els altres.
Peró siusplau tingueu respecte, això és lo principal, sense això no anireu a cap lloc.
com se diu
Anònima, 11/01/2019 a les 18:47
+19
-4
ella es adicta a les sabates, cre cque no li calen tans

Anònima💜, 11/01/2019 a les 21:09
+49
-2
Ooh gràcies era super important per a mi saber quantes botes iguals té. Us ho agraeixo moltissim avui dormiré millor (que es noti la ironia)
.
Anònim, 12/01/2019 a les 11:14
+3
-0
Gent tenin 30 parells de sabates i gent que no té ni x menjar
Estem de conya??
Anònim, 11/01/2019 a les 21:43
+33
-1
Enseriu q no passen coses suficienment interessants al món com perquè hagueu de fer un article sobre les sabates de la tia aquesta??
De veritat esq ja canseu amb tant ot i tanta merda🙄. Q a mi no em desagradava pero m'heu cansat, vale q ha molta gent li interessa pero esq un article sobre el calçat d la noia aquesta perdo pero vaya merda.

Perdo per les faltes, si algu critica o algu q sapigueu q mes igual perquè es la meva opinio i no la canviareu😊
HUOLA
Anònima, 11/01/2019 a les 23:33
+15
-1
ME LA SUDEN ELS BOTINS DE L’AITANA PENGEU CONVERSES D’AMIGUES
La Tumblr Feminista
Anònima, 12/01/2019 a les 01:01
+2
-2
Jaja, m'encanta, però també té bambes, de manera que això no són totes les seves sabates... Bueno tampoc m'importa molt així que...

pd. tot i que soc fan 100% de l'Aitiii Ocaña😍
La Tumblr Feminista
Anònima, 12/01/2019 a les 01:02
+0
-1
Jaja, no és que m'interesi molt, tot i que soc fan d'ella (no de les seves sabates)...
💫💫
Anònima, 12/01/2019 a les 09:20
+9
-1
Sé que m'acribillareu però aquesta obsessió per OT cansa molt.

Trobo molt fort que hagin fet un article sobre "a Aitana li agraden els botins negres" i hi hagi gent que li interessi😂😂😂
A mi
Anònim, 12/01/2019 a les 11:30
+1
-2
A mi m’interesa
LA COSA CREC QUE ESTA
Anònima, 12/01/2019 a les 11:28
+0
-1
Es igual si us agraden o no les seves sabates, si us agrada o no OT, si trobeu ridicul fer un article sobre aixo o no, si sou fans, si no, si te masses sabates, etc... EL QUE TROBO FORTISSIM ES, NO QUE S’HAIGI GASTAT LA PASTA EN LES BOTES, (ja que es lliure de gastar els seus diners en el que vulgui) SINÓ QUE PENGI UN INSTASTORIE DEMOSTRANT LA PASTA QUE TE SABENT TOTA LA GENT QUE LA SEGUEIX I QUE QUASI TOTS NO S’HO PODEN PERMETRE. PER EXEMPLE, A MI EM VA OFENDRE. UNES MATREENS VALEN 220€! I ELLA EN TE MES D’UNES I ALTRES BOTES, OSIGUI HOLA? I A SOBRE SE LI DONA DIFUSIÓ A LA PASTA QUE TÉ.
La desigualtat econòmica hi sera sempre, no cal fardar i menys amb la cantitat de seguidors que te.

Petons❤️
Mencanta aitana
Anònim, 12/01/2019 a les 12:45
+0
-1
Mencanta aitana i aquest article pro penso que hi ha coses mes importants en les q gastarse els diners que mil botes iguals😨
Tot i aixi mencanta aitana i no cal tampoc condemnarla per aixo
la meva opinió
KARAN, 12/01/2019 a les 15:43
+1
-0
Jo opino que la Diva secreta dona la seva opinió i no fa falta criticarla ni insultarla quan no estem d'acord amb ella o qualsevol altre persona. Hauriem de deixar que cadascú digui el que vulgui i per aixo aquesta societat te llibertat d'expressio i pq algú no diu el que nosaltres volem escoltar no significa que la tinguem que criticar insultar o el que sigui al reves hauriem de dirli ole tú pels ovaris que tens per trere't l'anonim i dir el que penses sense que t'importi el que pensa la gent de tú!!! ets un exemple a seguir Diva Secreta!. Hauriem de treure'ns l'anonim i posar-nos nom pq aixi es com ens identifiquem amb el nostre nom i cognom i així es com la gent ens coneix.
la meva opinió
KARAN, 12/01/2019 a les 15:47
+0
-0
després no m'estranya que hi hagin suicidis d'aquest tipus. Passa pq tothom critica i no vol deixar que la gent doni la seva opinió i la gent no diu o no esta d'acord amb la seva opinió

LIBERTAT LLIBERTAT!