TEST Ets capaç d'encertar quin personatge ha dit cada frase?

| 11/01/2019 a les 13:16h
Arxivat a: TESTS, pel·lícula, sèrie
 
Imatge il·lustrativa
Hi ha actors i actrius a qui recordem per una interpretació concreta. Altres, en canvi, han actuat a tantes pel·lícules i sèries que és difícil relacionar-los només amb un sol personatge. Avui us volem posar a prova: sabeu dir-nos quin personatge, interpretat pel mateix/a artista, ha dit cada una d'aquestes frases?

 


Si no podeu veure el playbuzz, espereu uns segons o torneu a carregar la pàgina. 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Skins
Anònim, 11/01/2019 a les 14:45
+7
-0
On puc veure la serie de skins si no es a Netflix?
Megadede
Anònim, 11/01/2019 a les 15:12
+10
-0
Megadede
Hdfull
Gnula
Skins
Anònim, 11/01/2019 a les 15:20
+5
-0
Al YouTube
Meegadedeee
Anònima, 11/01/2019 a les 15:45
+10
-0
Va d pta mare😛😛
Diva secreta
Anònim, 11/01/2019 a les 15:17
+15
-70
Bé, com alguns ja sabeu em dedico a comentar últimament i dono la opinió als articles des del meu punt de vista, i d’acord aquest, solament puc dir m’heu enganyat, pensava que publicàveu algo de Gossip girl i heu fet un test patètic. Només puc dir, Blair Waldorf - Queen B el meu exemple a seguir.

Diva secreta.
fan blair waldorf
l, 11/01/2019 a les 16:09
+23
-1
soc totalment fan de la blair i el nate i estic dacord amb tu pero el teu intent de fer de gossip girl o reina cotilla es molt trist

ei pero amb amor
L
reponen a la diva secreta
Anònima, 11/01/2019 a les 16:15
+34
-0
De qué vas de reina cotilla o q 😂

hem pixu
ara vas d gossip girl o algo?
Anònim, 11/01/2019 a les 16:25
+24
-0
Jajaja, diva secreta diu
.
Dislike4you, 11/01/2019 a les 17:34
+8
-11
Eh. Caradiva. Que asi te llamas pues vaya nombre jaja...me río porque yo también tengo un nombre de mierda jajajaja. Pero yo me lo permito, porque? Porque te puedo llamar carasepia, vale?

Aquí solo hay un lugar para una y esa soy yo, sino una a una sin camiseta

Besos crack.
Puta Ama
Anònim, 11/01/2019 a les 20:14
+15
-3
a ningú li interessa el teu punt de vista xavala.
Puta Ama.
Per la diva sectreta
investigadors diva secreta, 14/01/2019 a les 09:08
+2
-0
Diva sectrera, o No Diva secreta.
Sabem qui ets xaia, son millors que el put* FBY
ves amb compte pq sabem qui ets Patricia (estrella)
Cuidadin que sevem on treballes (basurera)
Tothom que estigui d'acord que posi like
Emm
Anònim, 11/01/2019 a les 15:18
+30
-6
Sóc jo o totes es la correcta la opció de dalt?
😍😍
Reality with me 😌, 11/01/2019 a les 15:19
+8
-13
Potser mestic vician a les series i Pelis però ho he encertat tot, m’han encantat 😍🤤

Pista: soc morena 🤫❤️
Originalitata siusplau🙄
Anònim, 11/01/2019 a les 15:48
+7
-0
Vaia copiada de lenquesta que van fer ahir per linsta sotey de netflix🙄🙄
Xd
Anònim, 11/01/2019 a les 17:48
+0
-0
Reaaal
.
Dislike4you, 11/01/2019 a les 17:29
+6
-10
Aver...y si hay gente que no tiene mierda de Netflix?! Qué? Nos jodemos o que pasa???

Y siempre habrá el tonto que dice : estem parlant en català , o , estem a Catalunya.
Que si que vale, que muy bien tu opinión, que me importa una mierda por cierto, igual que tú (jajajaja qué graciosa soy) . Si soy chica y soy catalana y escribo en castellano si me da la gana.
Escribiré más caralechugas. Un saludo cracks.
Tontaca que eres
Perdiz, 11/01/2019 a les 20:20
+10
-1
Yo también hablo castellano. También soy chica. Pero... ¿y qué? Es que no entiendo tu comentario. No pinta nada, no tiene sentido. ¡¡Que resentida!!
Respecto a lo de hablar en español..
Anònima, 11/01/2019 a les 21:57
+4
-0
Tu que no pasa nada si hablas en español no hace falta ponerse a la defensiva. Además que todos lo entendemos perfectamente

PD: d'una noia també catalana❤
habla comote d ela gana
Anònima, 12/01/2019 a les 10:53
+3
-0
acaso alguien te esta criticando o atacando por eso? no?pues no pasa nada nique se te fuera a cricificar por dar tu opinion chata
.
Anònim, 11/01/2019 a les 17:32
+3
-0
nse com u he fet xo 8/8
boleo
Anònima, 11/01/2019 a les 17:40
+1
-0
no les sabia pero he fet a boleo y bueno, de sort h eencerta talgunes
6/8
Anònim, 11/01/2019 a les 19:20
+2
-0
No he vist la majoria y n he ensertat 6 (per cert no tothom te Netflix )
SKINS
Anònima, 11/01/2019 a les 19:56
+4
-0
Heu de mirar SKINS!
Enserio, està super bé, la trobareu al Netflix, YouTube, megadede...
És boníssima!
Sensación de vivir (serie)
Anònim, 11/01/2019 a les 20:59
+1
-0
Algú q l’hagi mirat?? Esque es molt poc coneguda i ns si sóc l’única q la coneix o q jajajaj
Exàmens
Anònima, 11/01/2019 a les 21:33
+0
-0
Això sembla un examen d'un llibre de qualsevol llengua. Amb les seves preguntes: "quin personatge diu..?"😆😂😂
7 de 8 sense conèixer ne cap
Anònim, 11/01/2019 a les 23:04
+0
-0
Mirant la foto i el titul de les sèries ere bastant facil
REAL
Anònima guapa, 12/01/2019 a les 10:08
+0
-0
Es veritat, totes les fotos eren la resposta!!!
Sempre fiqueu series del mateix estil
Anònim, 12/01/2019 a les 09:37
+0
-0
Sempre que fiqueu coses de sèries sempre o seu les mateixes com de adolescents però la veritat és que també en veiem d'altres que diria k son més populars i tot com:

Tewalkingdead, los 100, sons of anarchy, la casa de papel (aquesta si hi era) breaking bad o coses aixi
Series
Anònim, 12/01/2019 a les 12:29
+1
-0
Algú pot recomenar series i posar de la plataforma k són? Gràcies❤️🎥
Fotos
Anònim, 13/01/2019 a les 00:10
+0
-0
Sóc la única k no tenia ni idea de la resposta pero ha contestat gràcies a les fotos de dalt??😂😂
upinio
Diva secreta, 14/01/2019 a les 12:45
+1
-0
Hola, com ja sabeu sóc la diva secreta. Cada vegada m'agrada més donar la meva opinió a les xarxes ja que veig que tothom pensa diferent.
Hi han molts hakers sobre mi però més em dona.
crec que tothom té dret a dir la seva opinió.
A qui no li agradi que no canti.
Petons i salutacions, DIVA SECRETA.

XOXO...