5 notícies que has de saber si vols estar ben informat

| 11/01/2019 a les 13:38h
Arxivat a: ACTUALITAT, resum, notícies
 
Imatge il·lustrativa
Cada setmana ens agrada que estiguis informat/a de l'actualitat. És per això que hem fet una selecció de les 5 notícies més destacades d'aquests dies. 

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pagina. 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Donald Trump
#Respect, 11/01/2019 a les 15:11
Interessant
+91
-7
Crec que en Donald Trump hauria de deixar de pensar tant en ell maiteix i començar plantejar-se realment el mal qur està fent, perquè el que fa no només l'afecta a ell (hem dona la sensació de que encara no sap que es el president dels Estats Units i això comporta a ser una persona amb un paper inportant per la política). Ha de pensar que si ell estigues huint de la guerra i la pobresa agrairia molt que l'acollisin en un país on pogués començar de zero una vida millor (es clar en señor Trump te una manca de respecte gegant i aquestes altures és impossible que aprengui valors ètics). També vull destacar ja que heu comentat el tema feminisme, que en Trump precisament no aporta res bo als Estats units en relació al feminisme. Deixant el tema Trump apart, la part bona és que les dones estem guanyant visibilitat i això afavoreix a la lluita per a l'igualtat de gènere. Això si que amb gent com en Trump, Vox, el president de Brasil etc. sembla que enlloc de donar passes endavant les donguem cap enrere.
Bon cap de setmana a tothom ;>
#Respect 😔
jajjaajajj
Anònim, 11/01/2019 a les 21:00
+11
-5
tampoc ho llegira
Molt bona resposta
Anònim, 12/01/2019 a les 14:45
+4
-2
Per mi en Dolad Trumps es un disctador.

Una cosa oblida't dels etc a l'hora de dir quins presidents i politics donen aquest pas enrere jo vull saber totes aquelles persones qui son les que no respecten el femenisme i estan a fxavor del machisme.

#respect #feminisme #LGTB

Per cert mai us heu donat compte de que en catala la e quan escribim feminisme "s'escriu e per fer la a neutra pq la gent era machista? pero em refereixo paraules en femeni que porten e i es pronuncia la a"
Diva secreta
Anònim, 11/01/2019 a les 15:21
+10
-127
No sé, si és que sóc jo o és real, últimament estàs en gran creixement els suposats casos de agressions sexuals, suposo que és veritat sinó les feministes s’ho inventen, i això no estaria gens bé.

Les feminazis fora eh siusplau, no vull gent malalta, com ja he comentat en algun altre article, però tampoc vull violadors, o sigui, que s’ha de protegir a les dones que en pateixen, però no cal inventar, i s’hauria de prohibir els col•lectius feministes radicals, com diu algun polític.

Diva secreta.
Per la diva secreta
Anònim, 11/01/2019 a les 17:27
Interessant
+85
-1
Escolta avui he mirat els teus comentaris a diversos articles i dirte k baixis els fums, ni feminazis ni merdes, si lluiten pels seus drets i per la justicia deixales en pau, i lo de que no es parli tant de sexe... Aviam es una cosa natural i de la que hem de gaudir, no esta prohibit ni molt menys ens n'hem d'avergonyir.
PRODUCTORS
Anònima, 11/01/2019 a les 18:39
+43
-0
SOUSPLAU no hi ha un filtre del que s'escriu als comentaris?? No està funcionant amb aquesta pringada de VOX.

He llegit diversos comentaris de la "Diva secreta" a adolescents.cat i se l'ha de fer fora ja
Diva secreta
Anònim, 11/01/2019 a les 19:33
+3
-43
O sea, m’estàs dient que sóc de VOX, que graciosa, ningú t’ha demanat opinió, si sóc de VOX o no, però si us plau, deixa de ser tan patètica, en canvi jo puc permtre-m’ho, perquè sóc una diva Oaaaaooooo - Catalunya és Espanya o NO, qui sap.

Diva secreta.
.
Anònim, 11/01/2019 a les 19:50
+15
-0
Pfff.... Jo tambe he llegit comentaris teus a altres articles, ehhh para ya que estas fent pena.






Farts
Anònim, 11/01/2019 a les 19:56
+16
-1
Estem de la diva secreta fins adalt! Feu-la fora sisplaaaau!!!!!!!! Enserio es insoportable
Farts
Anònim, 11/01/2019 a les 19:58
+15
-0
Crec q tots estem una mica fins adalt de la diva secreta aquesta, es pensa q es la periodista profesional o que? Enserio es fa insoportable
Puta Ama
Anònim, 11/01/2019 a les 20:09
+9
-14
les dives de veritat estàn ben informades.
Puta Ama
Per a la diva secreta
Feminista, 11/01/2019 a les 20:21
+17
-0
No tinc era més a fer que inventar-me una puta violaciò oí??
Fa mal veure aquestes publicacions perquè aquellos dones están passant-ho malament I tú aquí dient que no “feminazis”. Siusplau, que estem en el segle 21.
Començem amb que el feminista ajuda a tothom! Igualtat no n’hi ha. Dacord, estem molt millor que avans, podem votar, treballar...(només faltaría) pero tot ha sigut gràcies a feministes, dones fortes que busquen el bé comú. Perquè a MI, que tinc 14 anys, m’ha xiulat I mira’t per Carrer. No és normal, I no demaneu que parem, perquè no ho farem, NO! Llavors no is poseu amb: no tots els homes son violadors, no generalitzeu. GILIPOLLADES. Esque, tal qual. Es totalmente masclista.Creus que no ho se?? Pero esque no et penso aplaudir ni Donar les gràcies per no violar-me.
Ho deixo aqui, perquè no hem vull allargar molt, pero estic CANSADA de la gent aixi. Gent discriminativa, gent que nomes pensa en Ella mateixa, perquè que tu no hagis rebut masclisme( tot I que segurament n’has Rebut, pero com que estas acustomada no ho has notat) no vol dit que no existeixi.


MAI PARAREM
.
Anònimaa😘, 11/01/2019 a les 20:35
+12
-0
Es creu Gossip Girl o què?? 😂😂 és una ignorant que no sap el que diu, patèticaa😒😅
Per a la que posa PRODUCTORS
Anònim, 11/01/2019 a les 21:03
+2
-5
A veure hi han moltes coses que potser no comparteixo amb la diva secreta pero tú no ets ningu per dir que han de callar a una persona patetic/a que si no es la teva opinió que pasa que els altres no poden parlar o que ? Segon, tú no ets ningu per posar en una ideologia o en un partit politic a una persona si no la coneixes be vale ? Que no se qui et penses que ets un/una chulo/a
Però...
AnònimaFeminista, 11/01/2019 a les 22:05
+12
-0
No us adoneu que el que vol és això? Polèmica?
Deixeu-la que se'n vagi a pendre per cul i ja s'avorrirà.
Eeee
Anònim, 11/01/2019 a les 15:24
+28
-1
Paso de que hi hagi un mur entre Mexic i USA. També paso de aver de treballlar fins als 67 anys.
Jubilació anticipada
Anònima, 11/01/2019 a les 18:43
+1
-11
Et pots jubila quan vulguis però el govern vol pujar un any més però, saps que si vols et jubiles hasta als 45 i abans?
Pel de jubilació anticipada
Anònima, 11/01/2019 a les 21:55
+1
-0
Sí, et pots jubilar abans però perdent una bona part de la teva pensió.
Per la de Jubilació anticipada
Anònima, 11/01/2019 a les 21:59
+1
-0
No et pots jubilar quan vulguis, has de tenir uns anys cotitzats i altres requisits. I a més et treuen diners per a fer-ho.
totes dolentes meny sla de bohemian
Anònima queen, 11/01/2019 a les 18:03
+26
-4
bohemian mereix tots els premis, like si creus aixi
Bueno
Anònim, 11/01/2019 a les 21:55
+5
-0
I això que s han deixat el cas de l assassinat d una dona a banyoles.
L agressió a un nadó de 2 mesos per sort dels seus pares.
I la violació d'una dona en coma.

Molt trist
Per cert. En Trump que coi s ha fumat? Els governadors saben que han de servir el poble i no a ells mateixos no???? Ok no ho sembla
pos eso
Anònima del comentari, 12/01/2019 a les 10:30
+1
-0
totes dolentes menys una, igualment, el Ttump esta obsesionat amb el mur
Jubilacio
Anònim, 11/01/2019 a les 18:29
+12
-2
He flipat, o sigui al final ja ni arrivarem a jubilar-nos perque abans ens morim
Es el que hi ha
Anònim, 11/01/2019 a les 19:36
+4
-0
Es la unica manera d'asegurrar que tu puguis rebre una pensio, es el problema de la esperança de vida.
Si..
Anònima, 11/01/2019 a les 22:11
+0
-0
És el que passa que cada cop l'esperança de vida augmenta i els comptes no els hi surten per això han de fer-ho... és una putada això sí per això diuen que és millor que treballis del que et faci feliç😂
BohRha
Anònima, 11/01/2019 a les 21:17
+3
-0
M'encanta la peli de Bohemian Rhapsody 😍😍 es brutaaaal like si tb penseu que es la hostia
Notícies més importants
Anònim, 11/01/2019 a les 23:31
+4
-1
Crec que passen coses molt més importants a aquest pais. Com per exemple que fa dos ahir una noia de 17 adoptada va asesinar la seva mare a ganivetades o que els pressupostos de Pedró Sánchez destinen més recursos a Catalunya. És només una opinió meva, crec que es parla massa del tema feminisme (estic a favor) i es dóna poc als altres. Like si esteu d'acord.
Salutacions desde Cambrils adolescents!
Per el/la de les coses mes importants
Anònim, 12/01/2019 a les 09:12
+0
-0
Estic moolt d’acord amb tu, i jo també soc feminista pero nomes hi han noticies d’aixo, que esta be perque ens adonem de que realment passa, pero hi ha altres coses tambe al mon, i creieume que ens interesen també.
🦋🐻
Anònima, 12/01/2019 a les 09:14
+2
-0
No entenc perque pujen l'any de jubilació si hi ha molts joves que busquen una feina. Crec que això fa que quedin menys llocs de feina no?

Que algu m'expliqui per què ho fan que no entenc molt sobre el tema.
en la meva opinio
KARAN, 12/01/2019 a les 15:20
+0
-0
Haveure ara em sembla que si li dius a algú que esta guapa o guapo ja ho trobeu com a machisme per això crec que ens estem começant a ser massa protectors perquè sembla ser que ara ja no es pot dir-li a ningú piropos per alegra-li el dia o el perquè mira et ve de gust dir. Jo crec que estem començant a exagerar les coses i així després la gent deixará de dir coses boniques o deixara de dir coses perque sembla ser que si dius alguna cosa ja es acós o ja estem sent uns capullos per averli dit algun piropo bonic a algú. Es veritat que hi han molt casos de violencia de genere i sempre es troba una socució pero també s'ha de dir que No tots els nois i noies som iguals i perquè 4 bojos hagin comés un abus sexual se'ns ha de jutjar a tots o totes i ja comencem a generalitar-ho tot. Hauriem de començar a veure que si hi han hagut aquest casos es perquè als acosadors/es són els bojos que ho fan i no tothom ho fará per tant comencem a madurar i deixcar de gnereralitzar-ho tot.
halo
Anònima, 13/01/2019 a les 01:11
+0
-0
e tios no foteu tanta parrafada que no se la llegeix ni deu