Horòscop del cap de setmana: 12 i 13 de gener

| 12/01/2019 a les 00:14h
Arxivat a: OCI, horòscop
 
Imatge il·lustrativa
Ja tenim aquí l'horòscop del cap de setmana! Si ets dels que creu en els astres i la influència de les estrelles sobre la nostra vida, ja pots llegir si aquests dos dies seran bons i tindràs sort!

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

No vull ofendre, redacors/es.
Anònima, 12/01/2019 a les 10:28
+14
-4
Se que els i les redactorxs, trevallen molt per aquesta pàgina, i no vull ofendre en cap dels casos. Però sempre em surt una pregunta, d’on obteniu l’horòscop? Qui diu que es millor que em quede en casa per si de cas qualsevol cosa ix mal? Cregueu el que vullgau, però si pot ser no deixeu de fer coses per el que diga un horòscop.

Perdó per si hi han faltes, i no vull ofendre a ningú❤️
es veritat
Anònima capricorn, 12/01/2019 a les 11:11
+4
-0
i els horoscops que hi ha als diaris, d' on els treuen? pregunta del millon
moment de la sort?
Anònima capricorn, 12/01/2019 a les 10:31
+0
-0
? el moment de la sort?
Diva secreta
Anònim, 12/01/2019 a les 11:43
+2
-36
Ufff, em sembla que els horoscops estan genials, sóc fangirl dels horoscops, però avui ma tocat mala sort així que a tomar pel cul tot, vaia Ascó em dona osea es molt fort que em passi a mi aixo
DONES FÀSTIC
Anònima, 12/01/2019 a les 14:41
+11
-1
Ets molt pesada Tia, sempre criticant, tingues una mica més de vida social tia
Divassa callat la bocassa
Anònim, 12/01/2019 a les 15:36
+6
-1
Porto ns quants articles aguantant els teus comentaris d merda pero ja mas tocat massa els ovaris.
Que tas pensat q ets la reina cotilla (gossip girl)?? Ps pq ja et dic jo q no
Osigui i mira si per lo menys tinguessis una mica d rao o no faltessis al respecte a ningu ps mira encara saps? Pero no es el cas osigui q si vols fer comentaris d merda dt crees la teva propia pagina i deixes d donarnos pel cul a tots.
(Sense ofendre)

I srry per les faltes❤
La Tumblr Feminista
Anònima, 12/01/2019 a les 13:00
+9
-0
Jajaj, tinc venus al meu signe! Realment no hi crec en els horòscops però soc la típica curiosa..
Adolescents
KARAN, 12/01/2019 a les 15:56
+3
-1
ja que sou vosaltres els que decidiu quns comentaris son els adequats i quins no sis plau podeu treure totes les critiques negatives que fa la gent als altres usuaris?
Gracies!
virgo
Anònim, 13/01/2019 a les 13:18
+2
-0
podeu canviar l'imatge de virgo, sisplau?
Rt
Anònim, 13/01/2019 a les 23:49
+2
-0
Em SI US PLAU, cambieu ja la imatge d virgo, totes les altres son super guais i pues la meva...