Aquesta és la tendència que ha tornat després de molts anys (i no ens agrada)

per Adolescents.cat, 21 de gener de 2019 a les 08:20 |
Sí, sembla ser que es tornaran a posar de moda els pantalons de cintura baixa que ho petaven des de finals dels anys 90 fins a principis dels 2000. 

Els duia absolutament tothom, famoses i no famoses. I t’hem de dir una cosa, ni afavoreixen tant com els de tall alt ni són tan còmodes. Saps allò d’ajupir-te i que se’t vegi tot el cul?

Esperem que això només sigui una falsa alarma, encara que tampoc podem evitar sentir nostàlgia quan veiem imatges de celebrities vestides amb aquests pantalons. T’agraden?

 
 





Des d'@AdolescentsiCat parlem amb el conegut Tomàs Molina. Comentarem com porta la popularitat de sortir durant més de 30 anys per la tele i la seva nova estapa com a instagramer i meme català. També li preguntarem sobre l'amor o què mira a Netflix i què escolta a Spotify
Participació
joder ojala
Per Anònimaaaa98 el 23 de gener de 2019 a les 01:10
0   0
doncs a mi m'encanten i ara és una merda perque no es troben enlloc, en conservo uns de quan encara es venien i tres texans més de ma mare que em van bé, dos de campana i uns amples que són de puta mare. Ara només trobes pantalons que fan que te'ls hagis de descordar quan has menjat una mica perquè fan de faixa. (En veritat d'aquests també en tinc i reconec que depèn de la situació van molt bé jejeje) OPCIONS PER A TOTHOM!

joder ojala
Per Anònimaaaa98 el 22 de gener de 2019 a les 20:06
1   0
doncs a mi m'encanten i ara és una merda perque no es troben enlloc, en conservo uns de quan encara es venien i tres texans més de ma mare que em van bé, dos de campana i uns amples que són de puta mare. Ara només trobes pantalons que fan que te'ls hagis de descordar quan has menjat una mica perquè fan de faixa. (En veritat d'aquests també en tinc i reconec que depèn de la situació van molt bé jejeje) OPCIONS PER A TOTHOM!

...
Per Anònim el 22 de gener de 2019 a les 17:23
0   0
Quan us referiu a “tothom” suposo q voleu dir només noiees super primes...

...
Per Anònim el 22 de gener de 2019 a les 16:33
0   0
Cadascu te els seus gustos pero aveure, si la gent es tan atreviada a portar camisa fins als pits i pantalons curt q semblen caleçes per ensenyar mes, els pantalons awuests tmb son una bona idea, pero alla cadascu, si no els volen portar q no els portin 😂❤️

Enserio
Per Anònim el 22 de gener de 2019 a les 13:59
1   0
A mi personalment aquests pantalons no m'agraden, a part has d'estar bastant prima per a que quedin bé. Personalment jo no es que estigui gaire prima. Jo segueixo fidel als pantalons de tir alt que segons jo favorexen mes la silueta de cualsevol tipus de cos. Pero clar, per a gustos... Porteu el que volgeu si us fa sentir bé

Els odio
Per Anònim el 22 de gener de 2019 a les 07:13
1   0
Directament no magrada k siguin d tiro bajo perq se té veu tot #tiroaltoforever

Tss
Per Anònim el 22 de gener de 2019 a les 05:47
1   0
Pues a quien no le guste que no se los ponga. Que lo lleven famosos no significa que tengamos que llevarlos nosotros también. Di si al estilo propio😂❤️

M'agraden
Per Anònim el 22 de gener de 2019 a les 00:42
1   0
Em sembla que soc de les úniques a qui els agrada... Jo n'he portat tota la vida i sont molt còmodes, molt alts apreten la panxa

Cadascú a la seva
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 22:48
1   0
A aquelles persones que no els hi agradin, que no sels posin xd no estan obligats només per k sigui "la moda". Per altra banda penso que generalitzar MAI és adequat "no ens agraden" cadascú tindrà la seva opinió, no crec que a ningú li hagi d'influir la opinió de cap altra persona. I no és tracta només d'uns insignificants pantalons sino de molts altres aspectes. ;) Free your minds!!

In luf amb els pantalons😍
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 22:47
0   1
Estic enamorada de com keden akets pantalons els trobo super sexys i sensuals mels posaria pero numes si estiguessim de moda porque em faria vergonya k sigues la unica k porta akesta preciositatt de pantalons enserio me enamorat Like per si tencanten👍🏻😍

Hahahahh
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 22:27
1   0
Son horribles hahahah

Moda..!?
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 22:12
2   0
I què que es posin de moda? Si no t'agraden no els portis!

Buff
Per Anònima el 21 de gener de 2019 a les 21:33
1   0
Tinc mokt complexe de la meva panxa i faig el que puc, amb els pantalons de tir alt em sento bé i maquissima quan els porto amb algo que m agrada; d'altra manera no em sento segura. Ja és difícil trobar uns pantalons que vagin bé i siguin còmodes com perquè a sobre costi trobar-los.

Puta merda
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 21:09
2   0
Putes influencers de merda, ara la gent que volem de tiro alto no en trobarem o ens costaran una pasta.

NO! - miriam rodríguez ft pablo lópez
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 20:17
1   0
EL MEU PITJOR MALSON FET REALITAT NO SIUSPLAU TOT MENYS AIXÒ

🤮🤮🤮
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 19:45
3   1
Siiusplaaau que no tornin aquest pantalons

CICERO DIXIT
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 19:32
2   0
de gustibus non disputamus

Gladiador
Per Anònima el 22 de gener de 2019 a les 14:32
0   0
Ets el mateix que ha deixat un comentari a lo dels 5 crushes? Es que els meus pares no em deixen enviar correspondència a gladiadors i bastards 😅
Pantalons de tiro baix
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 18:59
8   1
Q dieuuu!!! Son lu millor, no puc amb els pantalons de tiro alt, m’apreten molt la panxa, ojala q tornin.... q ma costa molt de trobarne

Sempre diuen la moda de aquest any
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 18:54
4   0
Sempre diuen la mada de aquet anys, la tendencia que es posar de moda etc I al final aixo no hu veus enlloc i es posa de moda cualsevol altra cosa, esq aixo de voler preveir com sera la moda...

Donç no see
Per Patata bullida el 21 de gener de 2019 a les 18:44
1   1
Via a mi m'agrada molt el estil tipo antic, jo vesteixo Casi sempre amb samarretes antigues i nom jeans... Aquest estic ajja però els pantalons així no és que m'agradi gaire JAJA

Aquí algú amb 22 anys...
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 18:34
6   1
Doncs a mi m'encanta, sent dels 90 els he trobat molt a faltar, a mi els que no m'han agradat mai son els de cintura alta. Quan vaig comensar a escollir la roba que volia dur (vull dir que ja no em vestien els papas) era la moda de cintura baixa i són els que sempre he trobat més còmodes. Espero que tornin, encara que sigui per conviure amb els de cintura alta perque porto molts anys buscant pantalons amb cintura baixa i era molt difícil trobar-ne.

.
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 18:18
1   3
La cosa mes lletja que he vist (mai sense ofendre)

La meva opinió
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 18:11
1   0
A mi no m'agradeeen geeents! Però antenc a les persones k els i agrada perk a mi magraden coses rares k a altres no😁

Jo
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 18:02
0   1
Son horrorosos!!!

Mexpliques?
Per Anònima el 21 de gener de 2019 a les 17:57
6   0
Per a gustos colors, per exemple a mi no magraden perque no hi ha forma humana de que aquests pantalons saguantin, o sigui assobre de que et van a laltura del chirri quan tajups set veu tot i si et poses un cinturo et marca tota la chica #cinturaaltaforever

m̤̈ö̤l̤̈ẗ̤ m̤̈ï̤l̤̈l̤̈ö̤r̤̈ ä̤l̤̈ẗ̤
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 17:56
7   2
A mi no m’agraden gens tu , prefereixo mil vegades més els alts , són mes macos i més còmodes !

Chill
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 17:52
6   0
Ami no em desagraden, sempre he portat uns aixi (no tan baixos) pero no fa falta exagerar-ho tant!

Doncs
Per Anònima el 21 de gener de 2019 a les 17:04
37   7
Doncs crec que sóc a l'única persona que li agraden i que li encanta com li queda a la gent jajajaja Trobo que a moltes noies els hi queda molt bé i m'encanta (bueno també pot influir una mica que aquesta part que ensenya aquest pantaló i que els actuals no, es una zona que m'atrau molt en una noia, però igualment es un tipus de pantaló que m'agrada)

Pensó igual
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 23:09
2   0
A mi m’agraden son els que porto i el semblen comodes y’a que els de tir alt si ets molt prima no et va be y els mirla igual de cul et va be pero de cintura es cau pero els de tir baix queden tope de be y zoco no pasa es el meu punt de vista. A qui li pasi aixo de que de cul Lo vagi be pero no cintura k sel’s probi segur que us queden bé
...
Per Anònima el 21 de gener de 2019 a les 16:40
27   1
Doncs es veritat, no li queden bé a tothom, pues com altres peces de roba que no queden bé a tots el cossos. Si la gent se'ls volen posar que ho fagin! Ja veus tu, si a tu no t'agraden no te'ls posis y ya

...
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 19:38
2   0
Ou yes
Noooo
Per Anònima :) el 21 de gener de 2019 a les 16:33
124   5
Nooo si us plau no😭😭😭. Aquestst pantalons són súper incòmodes i personalment no m'agraden gaire. Perquè t'ajups i es veu tot i cauen. A més que et fan més panxeta :v Si es posen de moda, espero que a les botigues hi hagin d'alts igualment.

Pos nada
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 16:11
41   18
Jo sempre en Porto de cintura baixa. En plan que la part més alta del pantaló m arriba casi al melic. A mi m agraden(no com em queden a mi però si en altre gent)

Aver
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 19:10
22   3
Doncs aixo filleta, no es ben be al que es refereix larticle, aixo son uns pantalons de "cintura baixa" dels que hi ha a qualsevol botiga i que en realitat són alts, perquè si tarriben fins el melic doncs estan perfectes, el aue es refereix l'article son aquests pantalons SUPER BAIXOS q literalment a algunes sels beu mig cony i a la minima q et mous set veu tota la raja del cul. Aixi que no, tu no portes aquests horribles pantalons pel què has dit.
Això no és tir baix
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 18:14
27   2
Això és tir mitjà
Joder
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 13:48
182   18
Joder q asco enserio no m'agraden GENS

kalma
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 17:53
57   4
siusplau kalmat
winx
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 13:45
42   92
I perquè no ens agrada? Perquè ensenyin tota la panxa.. no hi ha res dolent en això

Horrible
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 21:58
12   0
No m'agraden gens MORT ALS PANTALONS DE CINTURA BAIXA 😂
.
Per Anònim el 21 de gener de 2019 a les 18:46
57   3
Ademes ara sembla que t’obliguin a ensenyar panxa, perque totes les samarretes que hi ha a les tendes son curtes, i ara comença a haver pantalons com aquests. Jo personalment no m’agrada ensenyar panxa perque no estic agust amb el meu cos, i no em sembla be que perque un famos/a porti una cosa ara tothom hagi de portar allò. Repeteixo, només es la meva opinio, cualsevol altre persona pot opinar diferent que jo i ho respecto.
No es aixo👇
Per Anònima y eso el 21 de gener de 2019 a les 15:16
333   22
A ningú els hi agrada perquè no fan una figura molt bona i perquè són molt feos. No té res a veure el ensenyar la panxa i això. P.D: Jo personalment, crec que no són bonics, i no li senten bé a casi ningú per no dir a ningú directament XD. #TiroAltoForever #NOaLaCinturaBaixa 👖🚫☠
Britney Spears