10 frases que voldràs posar al teu Instagram

| 23/01/2019 a les 12:02h
Arxivat a: CULTURA, frases, Instagram
 
Imatge il·lustrativa

La música, les pel·lícules, la literatura...ens regalen milers d'històries i versos que es mereixen ser recordats i compartits. És per això que us hem preparat un recull de frases d'autors i artistes catalans.

Ens agradaria que el següent volum que publiquéssim també fos una mica vostre, és per això que al final de l'article us hem deixat un formulari perquè ens escriviu les vostres frases en català preferides. Poden ser tretes de cançons, llibres...o fins i tot poden ser pròpies. D'aquí a uns dies seleccionarem les que més ens hagin agradat i les compartirem amb vosaltres.


 


Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

MAREMEVA
Anònima, 23/01/2019 a les 16:11
+26
-3
la mitat de les frases em semblen pur postureo maremeva
Xfa
Anònim, 23/01/2019 a les 17:17
+10
-1
Postu no xfa
bjdbd
anonimaa, 23/01/2019 a les 17:29
+32
-5
no és res personal però també molarien frases en espanyol o angles
.
Anònim, 24/01/2019 a les 10:05
+5
-2
les pots traduir, saps que existeix un traductor no?
simpatic del traductor
Anònima, 24/01/2019 a les 19:49
+1
-0
Les frases que es tradueixen moltes vegades perden la gràcia ja que s'utilitzen recursos literaris adaptats a la llengua amb la que s'expressen, per tant no em sembla tant extrany que fagi aquesta suggerencia.

Pd: Jo en anglès la meva preferia és "The art of getting by" High sunn, i en castellà "Por mucha pasta que tengas el siglo de oro no se vende en joyerias" o "El amor, la verdad, las caricias que se enredan, cosas que no podras comprar con 30 monedas"
Enquesta
Anònim, 23/01/2019 a les 18:14
Molt interessant
+195
-63
Like independentista
dislike no indepe
Tu fas
Anònim, 23/01/2019 a les 18:48
+9
-1
Just estic escoltant la cançó😂
Mmmm
Anònim, 23/01/2019 a les 18:54
Interessant
+98
-2
Soc la unica que mai posaria aquestes frases a insta?
Guaii
Anònim, 23/01/2019 a les 19:06
+13
-7
Doncs la veritat es q mhan agradat (evidentment no totes), podríeu fer-ho més subint
Moltes frases
Anònim, 23/01/2019 a les 19:21
+29
-1
Una amiga meva (que la trobo moltissim a faltar) em va dir una frase preciosa: SOMRIURE NO ES UNA OBLIGACIÓ, ES UNA DECISIÓ INTEL·LIGENT PER SER FELIÇ
Lol
nikonoesbritanico, 23/01/2019 a les 19:52
+5
-0
Pseudofilosofia, m'imagino a Rousseau patint en la tomba
Mencanta
Anònim, 23/01/2019 a les 20:32
+22
-0
M'encanta aquella frase del merlí bergeron: que les coses siguin d'una manera no vol dir que no es puguin canviar 🤤
Frase nova
Anònim, 23/01/2019 a les 20:34
+23
-0
És trist que aquestes frases vagin destinades a l’instagram i no a la vida real.
Escrit per: Jo

Besus : )
on esta?
Anònim, 23/01/2019 a les 22:31
+7
-0
fa temps qe no llegeixo cap comentari de la diva secreta...
Pregunta
Anònim, 23/01/2019 a les 23:22
+4
-1
Puc preguntar pk sempre hi ha publi indepe? Pero sempre sempre eh
Publi independentista
Anònim, 24/01/2019 a les 17:47
+3
-2
I jo puc preguntar perquè sempre hi ha el pesat de torn queixant-se de l'independentisme? 😥

I ja que et queixes per qualsevol cosa... Visca Catalunya lliure i llibertat presos polítics!!!!!💪💛
frasee
Anònim, 24/01/2019 a les 17:32
+1
-0
aquella estrella de allá, hoy brillara por ti
🎗