TEST Digues com ets i et direm quina cançó d'Eurovisió et representa

per Redacció, 24 de gener de 2019 a les 08:34 |
Fa uns dies vam saber que Miki, amb "La venda", serà l'encarregat de representar Espanya a Eurovisió aquest 2019. És per això que us hem volgut preparar un test sobre el festival. Quina cançó us ha sortit?

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 
Arxivat a:
TESTS, música, Eurovisió
Participació
El meu resultat
Per Anònima el 25 de gener de 2019 a les 18:48
0   0
A mi m'ha tocat "Tu canción" i a la meva germana "Waterloo" d'Abba.

toy
Per Anònim el 25 de gener de 2019 a les 14:02
1   1
odio aquesta cançó

Tu canción
Per Anònim el 25 de gener de 2019 a les 14:00
0   1
In love😍

😂
Per Anònim el 25 de gener de 2019 a les 10:06
0   1
Israel

Ska?
Per Anònim el 25 de gener de 2019 a les 08:58
1   1
A algú li ha sortit alguna cançó d'ska? Jo recordo una que es deia "Alcohol is free" de Koza Mostra, un grup grec brutal!

TOY
Per Anònim el 24 de gener de 2019 a les 23:55
6   1
Doncs no m'identifico gens en aquesta canço!

Tu cancion
Per Anònim el 24 de gener de 2019 a les 21:52
1   3
Que guayyy estic orgullosa😍

euphoria
Per Anònim el 24 de gener de 2019 a les 21:21
0   0
al igual si dieu euphoria pot ser la del jungkook de bts i ningú ho sap 🤠 jajajajaj és conya però anyways busqueu euphoria de bts i no tornareu a veure li vida igual mai més

Heroes
Per Anònim el 24 de gener de 2019 a les 21:21
5   1
Ni hi ha heroes de Mans Zelmerlow?

Flipant
Per Anònim el 24 de gener de 2019 a les 21:15
3   2
M’ha tocat “Eres tu” de Mocedades hahaha Del 1973 Quina merda, no sé ni quina cançó és

Dios
Per Anònim el 25 de gener de 2019 a les 09:33
1   2
A mi igual, però és que és de la prehistoria, jdr
Euphoria
Per Anònim el 24 de gener de 2019 a les 20:44
33   2
sincerament en les cançons epicass era massa difícil jajajaja com podeu ferme escollir entre boig per tu o bohemian rapsodi?

M'ha pasat lo mateix
Per Anònim el 25 de gener de 2019 a les 09:18
3   0
A mi m'ha costat escollir entre flaying free y boheman rapsody
Euphoria
Per Anònim el 24 de gener de 2019 a les 22:00
2   0
Jajaajajaj +1 M'he decantat per bohemian rapsodi pero
Miki
Per Anònim el 24 de gener de 2019 a les 17:51
17   24
Miki té molt talent i és un amor de persona però no m'agrada gens la cançó d'Eurovisió d'aquest any.

gustos culors
Per Anònim el 25 de gener de 2019 a les 10:15
6   1
pero es una canço alegre
toy