Tots els looks de la catifa vermella dels Premis Gaudí

per Redacció, 27 de gener de 2019 a les 22:07 |
L'elegància ha estat la gran protagonista de la catifa vermella dels Premis Gaudí, on hi hem pogut veure alguns dels actors i actrius més destacats del cinema català, com: Anna Castillo, Laia Manzanares, Adrian Grösser....

Aquesta nit, els guardons celebren la seva onzena edició al Palau de Congressos de Catalunya amb més de 1.600 convidats. Amb el Mag Lari com a mestre de cerimònies i sota la direcció, per tercer any consecutiu, de Lluís Danés, els Gaudí tornen a apostar per la màgia com a fil conductor amb una espectacular escenografia plena de miralls.

A més de la màgia, aquesta nit la música també és una de les protagonistes dels premis amb les actuacions de Joan Colomo, Ju, Roger Mas, Alba Carmona, Elena Tarrats i Alfred García! De fet, a alguns d'ells els hem pogut veure a la catifa vermella, com podeu veure en aquest recull de looks que us hem preparat. Quin us agrada més?

 


Si no pots veure el playbuzz, espereu uns segons o torneu a carregar la pàgina. 
Participació
lol
Per Anònimaa el 28 de gener de 2019 a les 21:13
0   0
La llagosta de l'Alfreeeed😂

Alfred García
Per Anònim el 28 de gener de 2019 a les 12:31
8   1
Me gusta mucho su estilo siempre

Qasco
Per Anònimaguapa el 28 de gener de 2019 a les 00:53
3   4
Són horribles

😍😍😍😍
Per Anònim el 28 de gener de 2019 a les 00:53
4   0
Anna castillo casat amb mii

Ajuda plis
Per Anònim el 27 de gener de 2019 a les 23:56
1   6
Aviam necessito que algú em doni un Consell siusplau. Us poso en situació: em vaig liar per primer cap amb un tio que estàvem de lio i a mi m’agrada. Li diríeu que m’agrada? Però no es gaire bona persona perquè quan no estàvem de lio a una amiga meva li va dir la meva nòvia està tope bonaaa o coses així en plan que es un cabron de merda però m’agradaaa. O tipo quan ho vem deixar, estava amb una tia i es va riure de mi a la meva pita cara... i s’ha liar amb moltes de les meves amigues. Finalment: li diríeu que m’agrada o l’olvidarieu?

.
Per Anònim el 28 de gener de 2019 a les 18:33
0   0
Digue-li potser tu ets especial per ell i si no no ho sabràs mai, si et diu algo així lengegues a la merda
Opinió a "ajuda plis"
Per Anònim el 28 de gener de 2019 a les 17:32
0   0
Per la meva opinió, jo li dia que t'agrada, el simple fet que si ell et diu que si endevant i si et diu que no hauras après d'una cosa que et pot servir pel futur. Sempre hem de fer les coses pel que sentim, si ens equivoquem ens haurem equivocat i no passara res, perquè dels errors se n'aprèn.
Lo lo lo lo lo looooo
Per Anònim el 27 de gener de 2019 a les 23:42
7   6
Visca OT cony!!!

La Sexymbol
Per Anònim el 27 de gener de 2019 a les 23:33
12   2
Mare de déu senyor! On haurà comprat aquesta bossa per ficarse-la al damunt tant horrible la Júlia Creus? #bossahorrible

Arte Andante