«Com puc saber si vull una relació o no?»

per Redacció, 30 de gener de 2019 a les 11:49 |
A continuació llegiràs la consulta d’una noia enviada al Consultori d’Adolescents.cat. El text és el que ens ha enviat:

Usuari d'Adolescents.cat:


Estic amb un noi des de fa 3 mesos, però no és oficial, és a dir, estem junts pero no som parella. El cas és, que no sé si realment vull estar amb ell, de vegades tinc ganes de veure'l i de vegades no, però no sé per què em passa això. També haig de dir que sóc molt indecisa, però això d'ara si vull i ara no. Em genera molts dubtes i no sé a què es deu.


RESPOSTA:

Hola!

En situacions d'indecisió pots fer dues coses:

- tirar-te a la piscina i acceptar les conseqüències
- prendre't un temps i una mica d'espai per reflexionar-ho.



És probable que aquest noi no et desperti l'atracció que voldries sentir, així que hauràs de veure si és perquè realment no t'agrada la seva manera de ser o bé perquè tens algun tipus de por per si la relació fracassa.

Potser el més important és que intentis veure quina decisió et faria estar millor:

- continuar amb ell encara que no estiguis segura dels teus sentiments
- deixar la relació, acceptar la ruptura i continuar el teu dia a dia sense aquesta persona.

Si sents que seria una alliberació... la resposta és clara, no?

Una abraçada!

Laia Sala

@laiasala.psico

 

 Pots fer la teva consulta al Consultori d'Adolescents.cat aquí





Des d'@AdolescentsiCat parlem amb el conegut Tomàs Molina. Comentarem com porta la popularitat de sortir durant més de 30 anys per la tele i la seva nova estapa com a instagramer i meme català. També li preguntarem sobre l'amor o què mira a Netflix i què escolta a Spotify.

Arxivat a:
CONSELLS, consultori
Participació
😔
Per Anònim el 11 de març de 2019 a les 12:11
1   0
A mi em va passar el mateix vaig estar tres messos amb aquella persona i vaig decidir donarnos un temps. En el meu cas la vaig cagar perque ara gairebé no em parla. En part esta bé perque me’l podre treure del cap peró a l’hira em fot perque m’he adonat que l’estimava i molt pero ja esta fet i no ho puc tirar enrrera.😔

Mas de lo mismo
Per Anònim el 1 de febrer de 2019 a les 16:17
0   0
Vaig començar a sortir amb un noi. Crec q per la pressió de l'altra gent i la seva i també pq era l'únic que em feia cas, q mostrava interes per mi. Vaig estar com uns 3 mesos amb ell. I notava que no tenia ganes de quedar o de parlar per whats amb ell. No era el que buscava, ni m'agradava. Així q vaig deixar-lo. Però hem va saber enredar i vam continuar parlat un munt de temps, vam tornar a anar de lio i tot. Jo no volia i notava q m'estava un poc manipulant. Per això, ves amb conte amb les persones tòxiques, realment t'ho fan pasar malament. Així q pensau bé i sempre q vulgues parar algo; parau de veritat.

ALAAAA A MI HEM PASA OSIGUI EL MATEIX
Per Anònim el 30 de gener de 2019 a les 23:06
0   0
Hem pasa el mateix tio, pero es que a mi m'ha agrada moltísim a vegadas i unes altres penso que alomillor estic jugant amb els seus sentiments i lo millor seria deixar-ho. No se aue fer realment

Tal cual
Per Anònim el 30 de gener de 2019 a les 20:43
3   0
Me acabes de descriure la meva situació, vaig estar 8 mesos amb un noi com si fossim parella porque mai em vaig atrevir a dirli que si volia ser la seva nuvia, porque no estava segura, fa uns dies ho he deixat, perque si no em surt ser la seva novia será per algo, al final tot es toxic, acaves demanat un munt de temps i espai que no t'aclara, ja t'adonaras, aixo si, com a persona creixes que flipas, perque reflexiones, tens temps, et ralles, pero quan veus la solució, al final et treus un pes del damunt. Equivocarse no está malament

2 nois
Per Anònim el 30 de gener de 2019 a les 20:05
5   0
Hem passa lo mateix però no se si vull estar amb ell o no perquè crec que estic pillada per un altre a part d’ell. Alguna ajuda?

el mateix
Per Anònim el 30 de gener de 2019 a les 19:11
9   1
a mi em passa el mateix, estic sortint amb un noi que quan estic amb ell em sento super bé i tal, però a vegades és com que em canso, no ho sé, crec que no m'agrada suficient. :(

A mi tambe em va passar
Per Anònim el 30 de gener de 2019 a les 18:04
15   0
A mi fa uns mesos em va passar el mateix, perquè hi havia alguns dies que si que volia estar amb aquella persona però despres al cap d'uns dies ja no. Al final vam acabar sortint però jo seguia igual o encara pitjor amb aquests dubtes, i finalment ho vam deixar. Però m'han explicat que aquests dubtes són normals i que s'acaben superant; així que jo crec que aquesta persona no era l'adequada per a mi.