TEST: Ets capaç de passar aquesta prova de cultura general? [VOL. 15]

per Redacció, 31 de gener de 2019 a les 10:12 |
Avui us portem un nou test de cultura general perquè poseu a prova els vostres coneixements. No feu servir Google, que sinó no té gràcia. Quantes n'heu encertat?

 

Si no pots veure el playbuzz espera uns segons o torna a carregar la pàgina.



LILDAMI, el cantant de trap, passa per AdolescentsiCat. Parlarem del seu nou disc i també de la seva vida.

Li farem passar algunes proves, per exemple: Com puntuarà de l'1 al 10 la cançó "La Playa" de la Oreja de Van Gogh? I Juan Magan com el valorarà?

A part, com sempre, respondrà les 10 preguntes íntimes. I si en algun moment no vol respondre haurà de fer la prova de l'heli!
Arxivat a:
TESTS, cultura
Participació
Pues encara
Per Anònim el 31 de gener de 2019 a les 20:00
3   1
10/12 Like si tu tambeee

8/12
Per Anònima el 31 de gener de 2019 a les 18:24
2   0
Jo n'he fet 8 de 12.

Wow
Per Anònima el 31 de gener de 2019 a les 17:47
1   1
9/12

....
Per Anònim@ el 31 de gener de 2019 a les 17:22
0   10
2/12 algú mes????

Wtf
Per Anònim el 31 de gener de 2019 a les 17:00
25   2
La foto de la catedral de Girona es el monestir de sant cugat del vallès😂

Hahah
Per Anònim el 1 de febrer de 2019 a les 01:18
0   0
Hahah he pensat el amteix! Al veure’l he pensat que era el monestir de sant cugat! Es identic!
He pensat el mateix
Per Anònim el 31 de gener de 2019 a les 17:59
1   0
Visc a sant cugat i aquell es el monastir
9 de 12
Per Anònim el 31 de gener de 2019 a les 16:59
6   2
Realment la cultura tant catalana com espanyola cau en picat...

Lamentable
Per Anònima el 31 de gener de 2019 a les 15:56
22   11
Felicito a la redacció per no saber escriure ni saber redactar les preguntes.

3
Per Anònim el 31 de gener de 2019 a les 15:23
20   0
3/12 Quan et dones conta que potser ets curteta☺

Xd
Per Anònim el 31 de gener de 2019 a les 13:13
6   113
Like si heu fet servir la calculadora

really
Per Otaku girl el 27 de febrer de 2019 a les 15:57
0   0
En serio no ho podies resoldre amb la ment?
like
Per Anònim el 31 de gener de 2019 a les 15:18
5   5
like si no ho has pillat, despres ho has entès i l has utilitzada
Girona
Per Anònim el 31 de gener de 2019 a les 11:24
53   5
En realitat és una barreja d'estils, no és només gotic... Girona m'enamora!

Girona
Per Anònim el 1 de febrer de 2019 a les 09:53
2   0
Com Girona no hi ha res. Cautivador...(t'ho dic jo que soc de Barna...😂)
5/12
Per Anònima el 31 de gener de 2019 a les 11:17
27   4
ujjaja casi sempre 5 pelat

Perdoni vosté