Parlem amb l'Elisabet Casanovas, actriu de Merlí

| 03/02/2019 a les 19:53h
Arxivat a: ENTREVISTES, merlí, elisabet casanovas, entrevista, adolescentsicat
 

L'Elisabet Casanovas, actriu i una de les protagonistes de la sèrie de TV3, Merlí, passa per AdolescentsiCat. Parlarem se la seva experiència al món del teatre i també de la seva etapa com a Tània.


Li farem passar algunes proves, per exemple: Recordarà alguns dels diàlegs de Merlí? Serà capaç de parlar de l'bra de teatre que està fent ara després de respirar heli?

Cada diumenge a les 21h pot seguir per Youtube les entrevistes que fem.



 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

AITANA
Anònim, 03/02/2019 a les 21:29
+17
-21
SIUSPLAU ENTREVISTEU A L’AITANA! SAP PARLAR CATALA! I SI LLEGIU AIXO HEU DE FER CADA SETMANA UN CAPITOL DE LES CONVERSES QUE FEU😍
.
Anònim, 04/02/2019 a les 16:06
+25
-4
Si home 1 don et penses que treuran contactes i diners per fer-la venir?
2 no hos passeu una mica amb aquella tia? Vui dir tampoc n’hi ha per tant😕
.
Anònima, 03/02/2019 a les 22:31
+14
-1
per què és tan guapa?
Experiencia amb ella
Anònim, 03/02/2019 a les 23:38
+20
-1
L’altre dia me la vaig trobar per Barcelona i li vaig preguntar si em podia fer una foto amb ella, ella em va respondre amb un no i amb una cara de egocèntrica, que fliparieu. El dia següent els vaig comentar la meva experiència als meus amics del insti i ells hem van dir que també els havia passat perquè ella estudia teatre per el costat i sempre diu que no i amb una cara...
bueno esque
Anònima, 04/02/2019 a les 10:40
+4
-4
potser no li agrada fer-s efotos amb fans, potser vol vida personal fora de camares i al teatre .
Ns
Anònim, 04/02/2019 a les 21:59
+1
-1
No et dic k no t'hagi passat pero jo un dia la vaig veure es fa fer una foto em va signar i quan va marxa em va dir pel nom.. k raro q sigui aixi...
Hola buenos dias
Anònim, 04/02/2019 a les 10:59
+24
-0
Per què no li heu fet l'interrogatori íntim!?
!!!
Anònim, 04/02/2019 a les 19:37
+7
-0
És necessari!!!
Estic d'acord 🙌
Que tornii
Anònim, 05/02/2019 a les 15:14
+2
-0
Era la millor part
Per la de "hola buenos dias"
Anònim, 05/02/2019 a les 15:16
+0
-0
Totally agree!!
Formulari del consum de roba
4tESO, 05/02/2019 a les 18:50
+0
-2
Hola, ens agradaria que contestessiu aquest formulari, es per un treball de l'institut i ens agradaria saber la vostra resposta.
Gràcies.


F-TCOIZZgJjaABGqCrCEWhDrowaXbiN16HdyE/viewform?edit_requested=true
dona error
Anònim, 09/02/2019 a les 11:16
+0
-0
''Lo sentimos, el archivo que has solicitado no existe.

Asegúrate de que la URL es correcta y de que el archivo existe.

Haz cosas con Google Drive

Las aplicaciones de Google Drive hacen que resulte sencillo crear, almacenar y compartir online documentos, hojas de cálculo, presentaciones y mucho más.

Encontrarás más información en ''
Col•loqui
Anònim, 06/02/2019 a les 12:32
+6
-0
L'altre dia vaig anar amb el meu cole a veure l'obra de teatre que esta fent: La Tendresa. Després de l'obra vam poder fer preguntes als actors sobre l'obra i tal. Si que es veritat que vam ser un públic difícil, ja que erem un munt d'escoles allà i la gent avui en dia no respecta molt. D'altra banda, quan li van fer una pregunta va respondre amb una arrogància que jo em vaig quedar flipant. Me l'esperava més simpàtica i més riallera però tot el contrari. Es va sentar a la cadira com un mico tal cual, i jo flipant... En definitiva, em vaig emportar un gran disgust.
QUINA PREGUNTA?
AnònimaMerlina, 06/02/2019 a les 18:09
+2
-1
depen del que sigui, igual la pregunta no li va agradar gaire