TEST Quin personatge de dibuixos animats ets?

| 05/02/2019 a les 10:06h
Arxivat a: TESTS, dibuixos
 
Imatge il·lustrativa
Tots hem crescut mirant sèries mítiques del Club Súper 3. Contesteu aquestes preguntes i us direm quina fa més per vosaltres:


 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 




Elisabet Casanovas, actriu i una de les protagonistes de la sèrie Merlí, passa per AdolescentsiCat. Parlarem de la seva experiència al món del teatre i també de la seva etapa com a Tània..

Li farem passar algunes proves, per exemple: Recordarà alguns dels diàlegs de Merlí? Serà capaç de parlar de l'obra de teatre que està fent ara després de respirar heli?
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Espies de veritat
Anonimeetaa, 05/02/2019 a les 11:35
Molt interessant
+193
-1
Quan era petita m'encantava aquesta sèrie. La meva preferida sempre ha sigut la Sam, la verda
X100000000
Anònimaaaaaaa, 05/02/2019 a les 15:19
+26
-1
IGUALLLL!! Sempre mhe agradat la Sam es la mes inteligent i ara em surt que seria una de les espies de veritat!!!! In loveeee😍😍😍😍😍
3 Bessones
Anònima, 05/02/2019 a les 22:11
+2
-0
A mi les 3 bessones!! Eren els meus dibuixos preferits! Sempre les estava veien amb me germana bessona i fins i tot ens barallavem pel capitol que voliem veure (els teniem tots grabats)
Puta vida
Anònim, 05/02/2019 a les 15:04
Interessant
+91
-5
M'ha tocat en Nobita.
L'odïo molt.
Buaaaa
Anònima, 06/02/2019 a les 03:01
+2
-0
A mi tambéee! No s'assembla a mi!!
Soc en Nobita
Anònim, 06/02/2019 a les 21:27
+1
-0
Ho pitjor es que tenen raó.
el nobita😂
Anònim, 05/02/2019 a les 15:08
+22
-1
patosa no gaire ma vd pero estic en tots els merdes real😂
Uauu
Anònim, 05/02/2019 a les 15:12
+23
-1
Espies de veritat era la meva infancia mencanta que ho hagiu possat 😍😍😍
Nobita
Anònim, 05/02/2019 a les 15:22
+17
-1
Jajajajajajajaja, mai m'ho hauria imaginat xd
Igualll
Anònim, 05/02/2019 a les 22:36
+1
-0
Igual tio el nobita
La desicio més important de la meva vida
Noia 16, 05/02/2019 a les 15:46
+25
-3
Tria company de vida: Pepito grillo, Nemo o Mike wasoski em moro
Nobita
Anònima, 05/02/2019 a les 15:56
+8
-2
jajja noooo no pot ser , una cosa a la pregunta de si ha pasat alguna cosa sobra una resposta la de '' faig alguna broma al respecte'' seria una falta de respecte si algu ho fa encara que hagi caigut algu pel carer i s' hagi fet mal o un accident.
Espies de veritat
Anònima, 05/02/2019 a les 16:05
+12
-2
Buaa era la meva serie preferida i m'encantava la clover tot i que la sam i l'alex tambe.
Like si al pati jugaves a aixo jajaja
Detectiu Conan
Cuquipuqui, 05/02/2019 a les 16:13
+13
-0
Qualsevol diria que agradant-me l'anime em sortiria un personatge japonès i amb qualitats que concorden en la meua manera de ser xD
Perquè tu i jo no?
Anònima, 05/02/2019 a les 16:52
+7
-0
Primer he fet el test segons jo, esperant a que em toques el detectiu Conan i no m'ha sortit, després l'he fet tres o quatre cops fent-ho com ho faria en Conan i no m'ha sortit!!!! Perqueeeee!!!!
ULTIMA PREGUNTA
Anònim, 05/02/2019 a les 16:25
+27
-0
L’ultima pregunta no esta ben formulada, potser vols ser alguna cosa relacionada amb art, o amb ensenyament y aixo de “presentar un programa de riure” es molt especific. Se que es un test pero no ho se potser podrien mirar-s’ho millor
.
Anònim, 05/02/2019 a les 18:44
+6
-0
O posar oficis pq eren massa dolents les opcions
Per res
Anònim, 05/02/2019 a les 16:56
+4
-1
No massemblo res al meu personatge,quina decepció
Shin Chan
Anònim, 05/02/2019 a les 17:34
+19
-0
Només dir que l'heu clavat
JAJA el Shin Chan
Anònima, 05/02/2019 a les 18:04
+3
-0
digam que no ets ligon jaja, no ' agrada el pebrot?
Mira tu
Anònima, 05/02/2019 a les 17:53
+4
-0
Doncs res, em dic Anna i resulta que sóc com les tres bessones :)
Detectiu Conan
Anònim, 05/02/2019 a les 17:53
+11
-0
Aaaaaaahhhh!!! M'ha tocat el meu personatge preferit de l'anime i de la meva sèrie preferidaa!!! No tenia nidea de que estigués 😂 ha sigut casualitat❤️
Like si tb t'agrada el Conan😎
Conan
Anònim, 05/02/2019 a les 17:59
+5
-0
pensava que em em sortiria el Nobita ajajajaja pero noo, m'encanta el detectiu conan es de les meves sries preferides
nobita i dhin chan
Anònim, 05/02/2019 a les 18:46
+3
-0
Podrieu fer més llarg el test per poder especeficar més detalls sou un ganduls adolescents.cat

I no m'assemblo gens en Nobita ni al shin chan encara que m'agradava veure-ho per riure una estona. XD
Shin shan
Anònim, 05/02/2019 a les 19:43
+3
-0
M'ha tocat el meus dibuixos animats preferits el shin shan m'agradava molt!!
Les tres bessones
Anònim, 06/02/2019 a les 07:16
+0
-0
Uaa m'han tocat les tres bessones i de petita era fan😂😂
ESPIES DE VERITAT