TEST Quin personatge de dibuixos animats ets?

per Redacció , 5 de febrer de 2019 a les 10:06 |
Tots hem crescut mirant sèries mítiques del Club Súper 3. Contesteu aquestes preguntes i us direm quina fa més per vosaltres:


 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 




Elisabet Casanovas, actriu i una de les protagonistes de la sèrie Merlí, passa per AdolescentsiCat. Parlarem de la seva experiència al món del teatre i també de la seva etapa com a Tània..

Li farem passar algunes proves, per exemple: Recordarà alguns dels diàlegs de Merlí? Serà capaç de parlar de l'obra de teatre que està fent ara després de respirar heli?
 
Arxivat a:
TESTS, dibuixos
Participació
tan el nobita com el shin chan son personatges d 'anime es una humillacio que diguin que son personatgs de dibuixos animats
Per Anònim el 7 de febrer de 2019 a les 13:07
0   2
tan el nobita com el shin chan son personatges d 'anime es una humillacio que diguin que son personatgs de dibuixos animats a mes quest test es una merda

ESPIES DE VERITAT
Per Anònimaa el 6 de febrer de 2019 a les 19:04
0   0
Som aquí, som aquí, les espies de veritat

Les tres bessones
Per Anònim el 6 de febrer de 2019 a les 07:16
0   0
Uaa m'han tocat les tres bessones i de petita era fan😂😂

Shin shan
Per Anònim el 5 de febrer de 2019 a les 19:43
3   0
M'ha tocat el meus dibuixos animats preferits el shin shan m'agradava molt!!

nobita i dhin chan
Per Anònim el 5 de febrer de 2019 a les 18:46
3   0
Podrieu fer més llarg el test per poder especeficar més detalls sou un ganduls adolescents.cat I no m'assemblo gens en Nobita ni al shin chan encara que m'agradava veure-ho per riure una estona. XD

Conan
Per Anònim el 5 de febrer de 2019 a les 17:59
5   0
pensava que em em sortiria el Nobita ajajajaja pero noo, m'encanta el detectiu conan es de les meves sries preferides

Detectiu Conan
Per Anònim el 5 de febrer de 2019 a les 17:53
11   0
Aaaaaaahhhh!!! M'ha tocat el meu personatge preferit de l'anime i de la meva sèrie preferidaa!!! No tenia nidea de que estigués 😂 ha sigut casualitat❤️ Like si tb t'agrada el Conan😎

Mira tu
Per Anònima el 5 de febrer de 2019 a les 17:53
4   0
Doncs res, em dic Anna i resulta que sóc com les tres bessones :)

Shin Chan
Per Anònim el 5 de febrer de 2019 a les 17:34
20   0
Només dir que l'heu clavat

JAJA el Shin Chan
Per Anònima el 5 de febrer de 2019 a les 18:04
3   0
digam que no ets ligon jaja, no ' agrada el pebrot?
Per res
Per Anònim el 5 de febrer de 2019 a les 16:56
4   1
No massemblo res al meu personatge,quina decepció

ULTIMA PREGUNTA
Per Anònim el 5 de febrer de 2019 a les 16:25
27   0
L’ultima pregunta no esta ben formulada, potser vols ser alguna cosa relacionada amb art, o amb ensenyament y aixo de “presentar un programa de riure” es molt especific. Se que es un test pero no ho se potser podrien mirar-s’ho millor

.
Per Anònim el 5 de febrer de 2019 a les 18:44
6   0
O posar oficis pq eren massa dolents les opcions
Detectiu Conan
Per Cuquipuqui el 5 de febrer de 2019 a les 16:13
13   0
Qualsevol diria que agradant-me l'anime em sortiria un personatge japonès i amb qualitats que concorden en la meua manera de ser xD

Perquè tu i jo no?
Per Anònima el 5 de febrer de 2019 a les 16:52
7   0
Primer he fet el test segons jo, esperant a que em toques el detectiu Conan i no m'ha sortit, després l'he fet tres o quatre cops fent-ho com ho faria en Conan i no m'ha sortit!!!! Perqueeeee!!!!
Espies de veritat
Per Anònima el 5 de febrer de 2019 a les 16:05
12   2
Buaa era la meva serie preferida i m'encantava la clover tot i que la sam i l'alex tambe. Like si al pati jugaves a aixo jajaja

Nobita
Per Anònima el 5 de febrer de 2019 a les 15:56
8   2
jajja noooo no pot ser , una cosa a la pregunta de si ha pasat alguna cosa sobra una resposta la de '' faig alguna broma al respecte'' seria una falta de respecte si algu ho fa encara que hagi caigut algu pel carer i s' hagi fet mal o un accident.

La desicio més important de la meva vida
Per Noia 16 el 5 de febrer de 2019 a les 15:46
25   3
Tria company de vida: Pepito grillo, Nemo o Mike wasoski em moro

Nobita
Per Anònim el 5 de febrer de 2019 a les 15:22
17   1
Jajajajajajajaja, mai m'ho hauria imaginat xd

Igualll
Per Anònim el 5 de febrer de 2019 a les 22:36
1   0
Igual tio el nobita
Uauu
Per Anònim el 5 de febrer de 2019 a les 15:12
23   1
Espies de veritat era la meva infancia mencanta que ho hagiu possat 😍😍😍

el nobita😂
Per Anònim el 5 de febrer de 2019 a les 15:08
22   1
patosa no gaire ma vd pero estic en tots els merdes real😂

Puta vida
Per Anònim el 5 de febrer de 2019 a les 15:04
91   5
M'ha tocat en Nobita. L'odïo molt.

Soc en Nobita
Per Anònim el 6 de febrer de 2019 a les 21:27
1   0
Ho pitjor es que tenen raó.
Buaaaa
Per Anònima el 6 de febrer de 2019 a les 03:01
2   0
A mi tambéee! No s'assembla a mi!!
Espies de veritat
Per Anonimeetaa el 5 de febrer de 2019 a les 11:35
193   1
Quan era petita m'encantava aquesta sèrie. La meva preferida sempre ha sigut la Sam, la verda

3 Bessones
Per Anònima el 5 de febrer de 2019 a les 22:11
2   0
A mi les 3 bessones!! Eren els meus dibuixos preferits! Sempre les estava veien amb me germana bessona i fins i tot ens barallavem pel capitol que voliem veure (els teniem tots grabats)
X100000000
Per Anònimaaaaaaa el 5 de febrer de 2019 a les 15:19
26   1
IGUALLLL!! Sempre mhe agradat la Sam es la mes inteligent i ara em surt que seria una de les espies de veritat!!!! In loveeee😍😍😍😍😍