Ets capaç de respondre aquestes 5 preguntes extremes?

| 05/02/2019 a les 10:55h
Arxivat a: OCI, preguntes extremes
 
Imatge il·lustrativa
Tenim ganes de tornar-vos a posar a prova i us hem preparat unes quantes preguntes extremes. Ja saps que la norma del joc és que sempre has de triar una de les dues opcions proposades!

Preparats?

 



Si no podeu veure el playbuzz, espereu uns segons o torneu a carregar la pàgina. 





Elisabet Casanovas, actriu i una de les protagonistes de la sèrie Merlí, passa per AdolescentsiCat. Parlarem de la seva experiència al món del teatre i també de la seva etapa com a Tània..

Li farem passar algunes proves, per exemple: Recordarà alguns dels diàlegs de Merlí? Serà capaç de parlar de l'obra de teatre que està fent ara després de respirar heli?
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Espanya
Anònim, 05/02/2019 a les 12:11
Interessant
+113
-34
Per que estar a Espanya amb lo malament que està
fggdd
Anònim, 05/02/2019 a les 15:47
+38
-46
ui si tan malament, esta pitjor que Iraq..
Aprecia el que tens
Anònim, 05/02/2019 a les 22:03
+22
-31
Aprecia una mica el que tens, Espanya és un dels països amb més democràtics, segurs, amb més esperança de vida i una infinitat de coses més, Ja m'agradaria veure't viure en un país com Afganistán, desitjaries viure i tenir el que tens ara.

La qüestió és queixar-se de tot sempre.
pel de iraq
anonima independentista i orgullosa🎗💥💋, 05/02/2019 a les 23:47
+38
-11
alli les coses estan fatal pero aqui tambe podrien estar moltissim millor pero hi ha masa politic guilipolles suelto..🤷‍♀️🙄
Malamente
Anoniiiiim, 06/02/2019 a les 08:14
+22
-3
Tra tra
mm
Anònima, 06/02/2019 a les 17:12
+11
-2
ya sabem que hi ha gent paisos pitjors que el nostre, però també hi ha que estan molt millor🤷🏽‍♀️
bueno sopar amb idols
Anònima anna war , 05/02/2019 a les 15:50
+42
-5
no tinc gaire idols pero seria l' hostia un sopar amb la Najwa Nimri, Albert Espinosa..
La última
Anònim, 05/02/2019 a les 22:38
+48
-0
Beus amb una canyeta i ja està 😂🤦
..
Anònim, 06/02/2019 a les 14:43
+6
-1
tb ho he pensat igual
Alba reche
Anònim, 05/02/2019 a les 23:45
+23
-7
Imagineu-vos un sopar amb l’Alba Reche... q guay seria
El 3%
Anònim, 05/02/2019 a les 23:52
+4
-7
Xd ho havia de fer, sorry
Menjar amb els peus
Anònim, 06/02/2019 a les 01:54
+26
-1
Qui cony ha possat menjar amb els peus , esteu fotuts del cap ehh
L'última, wtf
Anònimaaa feliç :3., 06/02/2019 a les 07:00
+15
-0
Menjar amb els peus o veure aigua sense les mans, crec que està clar, no?
(beure aigua sense utilitzar les mans).
Fua
Anònim, 06/02/2019 a les 07:46
+6
-0
La dels idols loko com molaría sopar amb en Santiago Abascal
Sopar amb idols
Anònim, 06/02/2019 a les 07:51
+4
-2
Tae i J-hope s'assenten al meu costat, ja està tot decidit.
siusplau contesteu-me( soc una noia)
Anònim, 06/02/2019 a les 08:30
+5
-0
Cada nit abans de dormir m'obro els llapis de la vulva i començo a donar copets com a una campaneta que tenim les dones a la vulva el qual moviment em transmet moltissim plaer. Algu em podria explicar per que em pasa i dirme si això es una masturbació?
Masturbation
Anònim, 06/02/2019 a les 14:24
+1
-0
es perquè mes o menys és on tenim el punt G osigui el punt de mes plaer les noies, i si, es una masturbacio
Sip
Anònimaa, 06/02/2019 a les 18:19
+1
-0
Basicament pero el que entenc el que Fas es tocarte el clítoris, i akest l'unica funció que te es donar plaer, pero tant sí que t estás masturbant.
Sopar amb ídols
Anònima, 06/02/2019 a les 13:23
+6
-1
Bua seria la hostia un sopar amb Demi Lovato Najwa Nimri Natalia Lacunza Cara Delevingne...
La última
Soc d'esplai i de cau també, 06/02/2019 a les 15:48
+2
-3
Qui vagi a un esplai O a un cau m'entendra, menjar amb els peus és la típica panyora que et fan els monos quan no cantes abans de menjar.✨
sopar
Anònim, 06/02/2019 a les 21:19
+3
-0
Però que cony us passa? Teniu l'opció de poder menjar on vulgueu per sempre més gratis i poseu de menjar un dia amb els ídols?? Ni tan sols podrieu parlar amb tots
Sopar ídols
Anònima, 06/02/2019 a les 23:24
+1
-0
(sóc noia)No sé si sóc l'única que els seus ídols són esportistes menys un o dos. Soparia amb els meus ídols, Gerard Piqué (Messi ni em va ni em ve) Sergi Roberto, Dani Roma, lildami, Isidre Esteve, LAIA SANZ SISPLAAAU, Pau gasol, Theo James, Obama i Núria Pau(esquiadora professional)
Theo James
Theo James, 04/03/2019 a les 12:25
+0
-0
Joder no sabia que hi ha mes gent a part de mi que li agrada en Theo James
llibertat presos politics
patriotaaaaa, 14/03/2019 a les 19:30
+0
-0
la del pais ens a recurdat als exiliats com el presi krls puigdemont.
LLIBERTAT

||*||