10 comptes d'Instagram feministes que et faran obrir els ulls

| 10/02/2019 a les 12:52h
Arxivat a: XARXES SOCIALS, feminista, feminisme, instagram
 
Imatge il·lustrativa
No ens enganyem, Instagram és un dels nostres principals entreteniments. Ara bé, podem aprofitar totes aquestes hores "perdudes" per seguir comptes que no només ens poden entretenir, sinó que ens poden fer reflexionar i aprendre. 

És per això que avui us volem ensenyar 10 comptes d'Instagram feministes que creiem imprescindibles. Quins seguiu o us criden més l'atenció?

 
 




Elisabet Casanovas, actriu i una de les protagonistes de la sèrie Merlí, passa per AdolescentsiCat. Parlarem de la seva experiència al món del teatre i també de la seva etapa com a Tània..

Li farem passar algunes proves, per exemple: Recordarà alguns dels diàlegs de Merlí? Serà capaç de parlar de l'obra de teatre que està fent ara després de respirar heli?
   

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

...
Anònima, 10/02/2019 a les 13:15
+7
-119
Feminisme AKA Concentració de lesbianes
FOTS FÀSTIC
Anònim, 10/02/2019 a les 13:40
+10
-0
Tu tens la menor idea de que es el feminisme? Perq crec que vius a la lluna.
Patètic
AnònimA, 10/02/2019 a les 14:17
+12
-0
Gràcies per el teu comentari mascliste i homòfob, l’única pega que et posaria és que estem al 2019 no al 1950, arribes un pel tard xata.
...
Anònim@, 10/02/2019 a les 15:18
+13
-0
Masclisme AKA Concentració d’imbècils
La nocturna
La nocturna, 10/02/2019 a les 15:51
+8
-1
El teu comentari AKA pensaments d'una retrasada
...
AnònimaFeminista, 10/02/2019 a les 19:22
+3
-0
WTF?
@srtabebi
Anonimaaaa, 10/02/2019 a les 13:17
+21
-0
Que ofensa, me falta ella 🙃
M'encanta
Anònim, 10/02/2019 a les 13:29
+5
-0
Em sembla molt bé que fiquin els comptes feministes. Encara que jo hi afegiria a la @brunavellaneda i la @vilmacarnurias però molt bé😍💛
vergonya
Anònim, 10/02/2019 a les 13:30
+9
-1
em preocupa que encara quedi gent que no lluita o com a mínim vol canviar la societat.
ser feminista no és una virtut, tothom hauria de ser feminista, i no ser-ho és preocupant. ser feminista és bàsic.
dir “no sóc ni masclista ni feminista” vol dir que ets masclista.
No.
nikonoesbritaniko, 10/02/2019 a les 13:38
+1
-20
El feminisme es una moda que infecta les ments de les noies que no saben distingir entre el que está be i malament.
Es que ja veig la seguent publicació, "10 comptes d'Instagram comunistes"
Wtf
Anònima, 11/02/2019 a les 00:56
+3
-0
No pots comparar el feminisme amb una idea politica. El femenisme nomes vol que tots siguem tractats iguals, sense privilegis ni estereotips en cap dels dos sexes. Aixo faria un be comu a la societat, no es una opinio, es un fet.
lola vendetta
Anònima, 10/02/2019 a les 14:25
+5
-0
aquesta noia té publicacións al seu instagram mooolt transfobiques, si heu de posar exemples feministes que siguin interseccionals, y no feminsme blanc y cisgenere.
@srtabebi
Anònimaaa, 10/02/2019 a les 14:54
+12
-0
PERDONEU AMICS PERÒ LA @srtabebioficial TAMBÉ ES FEMINISTA, EXPERTA EN CRIMINOLOGIA I LA PUTA AMA WN GENERAL.
Decolorlilaa
Anònim, 10/02/2019 a les 15:03
+0
-0
@decolorlilaa
Una conta feminista!!!
La millor
Anònima💜, 10/02/2019 a les 15:05
+8
-0
@srtabebioficial es la millor, ensenya coses i a la vegada interectua amb els seus seguidors i explica ho que li pasa i coses divertides i diverses sobre ella com si ens conegués de tota la vida.
Diva secreta.
Anònima, 10/02/2019 a les 15:12
+0
-17
NO FEMINAZIS. Sort d‘avui a Madrid on la concentració hi havia la gent que pensa bé i no radicalisme com aquestes persones, o sea, no. Per cert, he anat amb la meva família i gràcies que hi havia gent normal.

Diva secreta.
Feminisme
Anònim, 10/02/2019 a les 15:29
+6
-0
Jo em considero feminista fins a cert punt, no vaig a manis ni res però dono suport a aquesta forma de pensar.
Anem a lo que vull arribar, se de gent que es considera feminista i escolta trap però en plan Kid Keo o coses així (per fer-vos una idea), el que vull dir és que si ets feminista para i llegeix-te la lletra de la canço, si Us plau.
Si que cadascú es lliure de escoltar el que vulgui i fer el que vulgui amb la seva vida NOMES ES UNA OPINIÓ. 😀👍🏻
Compte de Instagram
Anònim, 10/02/2019 a les 15:36
+0
-0
Tmb mola moltissim @masturbatumente
Emmm
Anònim, 10/02/2019 a les 15:44
+5
-0
I la @srtabebioficial que?
Emmm
Anònim, 10/02/2019 a les 15:47
+3
-0
I la @srtabebioficial que?
DAMN
Anònim, 10/02/2019 a les 15:58
+2
-1
Ja tardaveu en fer un post com aquest. Thank you. Haurieu de parlar mes de feminisme, fer debats o algo estaria bien.
EI
Anònima, 10/02/2019 a les 15:59
+4
-0
I la bebi que???

@srtabebioficial

És escritora, criminòloga i en les seues històries destacades del instagram hi ha molta informació sobre violència de génere.

Dit açò, que Chimuelo descanse en pau.
...
Anònim, 10/02/2019 a les 16:21
+3
-0
I srtabebi?
Srta bebi
Anònima, 10/02/2019 a les 16:33
+1
-0
I la bebi????
@srtabebi
Anònim, 11/02/2019 a les 01:23
+0
-0
On esta??????????