10 comptes d'Instagram feministes que et faran obrir els ulls

per Adolescents.cat, 10 de febrer de 2019 a les 12:52 |
No ens enganyem, Instagram és un dels nostres principals entreteniments. Ara bé, podem aprofitar totes aquestes hores "perdudes" per seguir comptes que no només ens poden entretenir, sinó que ens poden fer reflexionar i aprendre. 

És per això que avui us volem ensenyar 10 comptes d'Instagram feministes que creiem imprescindibles. Quins seguiu o us criden més l'atenció?

 
 




Elisabet Casanovas, actriu i una de les protagonistes de la sèrie Merlí, passa per AdolescentsiCat. Parlarem de la seva experiència al món del teatre i també de la seva etapa com a Tània..

Li farem passar algunes proves, per exemple: Recordarà alguns dels diàlegs de Merlí? Serà capaç de parlar de l'obra de teatre que està fent ara després de respirar heli?
   
Participació
@srtabebi
Per Anònim el 11 de febrer de 2019 a les 01:23
0   0
On esta??????????

Srta bebi
Per Anònima el 10 de febrer de 2019 a les 16:33
1   0
I la bebi????

...
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 16:21
3   0
I srtabebi?

EI
Per Anònima el 10 de febrer de 2019 a les 15:59
4   0
I la bebi que??? @srtabebioficial És escritora, criminòloga i en les seues històries destacades del instagram hi ha molta informació sobre violència de génere. Dit açò, que Chimuelo descanse en pau.

DAMN
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 15:58
2   1
Ja tardaveu en fer un post com aquest. Thank you. Haurieu de parlar mes de feminisme, fer debats o algo estaria bien.

Emmm
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 15:47
3   0
I la @srtabebioficial que?

Emmm
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 15:44
5   0
I la @srtabebioficial que?

Compte de Instagram
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 15:36
0   0
Tmb mola moltissim @masturbatumente

Feminisme
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 15:29
6   0
Jo em considero feminista fins a cert punt, no vaig a manis ni res però dono suport a aquesta forma de pensar. Anem a lo que vull arribar, se de gent que es considera feminista i escolta trap però en plan Kid Keo o coses així (per fer-vos una idea), el que vull dir és que si ets feminista para i llegeix-te la lletra de la canço, si Us plau. Si que cadascú es lliure de escoltar el que vulgui i fer el que vulgui amb la seva vida NOMES ES UNA OPINIÓ. 😀👍🏻

Diva secreta.
Per Anònima el 10 de febrer de 2019 a les 15:12
0   17
NO FEMINAZIS. Sort d‘avui a Madrid on la concentració hi havia la gent que pensa bé i no radicalisme com aquestes persones, o sea, no. Per cert, he anat amb la meva família i gràcies que hi havia gent normal. Diva secreta.

La millor
Per Anònima💜 el 10 de febrer de 2019 a les 15:05
8   0
@srtabebioficial es la millor, ensenya coses i a la vegada interectua amb els seus seguidors i explica ho que li pasa i coses divertides i diverses sobre ella com si ens conegués de tota la vida.

Decolorlilaa
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 15:03
0   0
@decolorlilaa Una conta feminista!!!

@srtabebi
Per Anònimaaa el 10 de febrer de 2019 a les 14:54
12   0
PERDONEU AMICS PERÒ LA @srtabebioficial TAMBÉ ES FEMINISTA, EXPERTA EN CRIMINOLOGIA I LA PUTA AMA WN GENERAL.

lola vendetta
Per Anònima el 10 de febrer de 2019 a les 14:25
5   0
aquesta noia té publicacións al seu instagram mooolt transfobiques, si heu de posar exemples feministes que siguin interseccionals, y no feminsme blanc y cisgenere.

No.
Per nikonoesbritaniko el 10 de febrer de 2019 a les 13:38
1   20
El feminisme es una moda que infecta les ments de les noies que no saben distingir entre el que está be i malament. Es que ja veig la seguent publicació, "10 comptes d'Instagram comunistes"

Wtf
Per Anònima el 11 de febrer de 2019 a les 00:56
3   0
No pots comparar el feminisme amb una idea politica. El femenisme nomes vol que tots siguem tractats iguals, sense privilegis ni estereotips en cap dels dos sexes. Aixo faria un be comu a la societat, no es una opinio, es un fet.
vergonya
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 13:30
9   1
em preocupa que encara quedi gent que no lluita o com a mínim vol canviar la societat. ser feminista no és una virtut, tothom hauria de ser feminista, i no ser-ho és preocupant. ser feminista és bàsic. dir “no sóc ni masclista ni feminista” vol dir que ets masclista.

M'encanta
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 13:29
5   0
Em sembla molt bé que fiquin els comptes feministes. Encara que jo hi afegiria a la @brunavellaneda i la @vilmacarnurias però molt bé😍💛

@srtabebi
Per Anonimaaaa el 10 de febrer de 2019 a les 13:17
21   0
Que ofensa, me falta ella 🙃

...
Per Anònima el 10 de febrer de 2019 a les 13:15
7   119
Feminisme AKA Concentració de lesbianes

...
Per AnònimaFeminista el 10 de febrer de 2019 a les 19:22
3   0
WTF?
La nocturna
Per La nocturna el 10 de febrer de 2019 a les 15:51
8   1
El teu comentari AKA pensaments d'una retrasada
...
Per Anònim@ el 10 de febrer de 2019 a les 15:18
13   0
Masclisme AKA Concentració d’imbècils
Patètic
Per AnònimA el 10 de febrer de 2019 a les 14:17
12   0
Gràcies per el teu comentari mascliste i homòfob, l’única pega que et posaria és que estem al 2019 no al 1950, arribes un pel tard xata.
FOTS FÀSTIC
Per Anònim el 10 de febrer de 2019 a les 13:40
10   0
Tu tens la menor idea de que es el feminisme? Perq crec que vius a la lluna.