El detall feminista de DisneyPixar que tothom està comentant

per Adolescents.cat, 6 de febrer de 2019 a les 10:14 |
Si has vist Toy Story segur que recordaràs a la Betty amb una còfia, un corsé i un vestit de “topos” (en català piquet o lluna) roses amb un cancan. Doncs bé, a la propera pel·lícula de Toy Story la pastora ja no anirà vestida així.

Durant la Superbowl, DisneyPixar va fer un avançament d’un altre tràiler de Toy Story 4, que es preveu que s’estrenarà el 21 de juny. El que més va cridar l’atenció dels espectadors i espectadores va ser l’aspecte del personatge de la betty, que deixa enrere el vestit habitual per lluir pantalons i una capa com una superheroïna!




Amb això es pretén trencar certs estereotips sexistes, és per això que DisneyPixar també ha anunciat que la Betty tindrà més protagonisme més enllà de ser la nòvia d’en Woody i que passarà de ser la nineta per ser un personatge actiu i reivindicatiu!
   



Elisabet Casanovas, actriu i una de les protagonistes de la sèrie Merlí, passa per AdolescentsiCat. Parlarem de la seva experiència al món del teatre i també de la seva etapa com a Tània..

Li farem passar algunes proves, per exemple: Recordarà alguns dels diàlegs de Merlí? Serà capaç de parlar de l'obra de teatre que està fent ara després de respirar heli?
 
Participació
Opino
Per Anònim el 7 de febrer de 2019 a les 18:13
0   0
Des del meu punt de vista, està bé el fet de vestir-la de super heroïna. Però va de rosa, segueixen sexualitzant un color. A més, una noia no és menys feminista portant vestit. Això és SEXUALITZAR

I la cintura que?
Per Anònim el 7 de febrer de 2019 a les 18:13
1   0
Dieu molt dels pantalons pero no os fixeu amb la cintura tan subrealista que te. Indignació.

Wow
Per Anònim el 6 de febrer de 2019 a les 21:40
4   5
Quina tonteria

Em sembla una parida
Per Anònim el 6 de febrer de 2019 a les 21:27
18   3
La joguina aquesta representa una pastora i aquesta va ser l'aparença típica al estats units (entre d'altres països) durant un temps, així que no ho veig cap opressió ni cosa anti feminista, al igual que el Woody és un vaquer i va vestit de forma esteriotipica el mateix passa amb la noia. Què ho han volgut cambiar,doncs de maravella però que això sigui considerat feminista em sembla una parida

VAYA MERDA
Per Anònim el 6 de febrer de 2019 a les 21:23
24   8
Pot ser femenina y anar amb vestit I això no es masclista. O sigui, si una novia vol anar amb un vestit rosa es masclisme? Quina broma es aquesta?

Shan dacceptar les dos coses
Per Anònima el 6 de febrer de 2019 a les 23:09
1   1
El que sesta fent ara es anar una mica cap a laltre extrem i despres sarribara a un punt entremig. Si us fixeu es el que acabem fent sempre.
Hoder q tot s’hagui de explcar
Per Anònim el 6 de febrer de 2019 a les 22:13
6   0
Lo d la roba u trobo prefectissim pro apart de eso també diuen q tindra mes protagonisme i personalitat ;-)
FAN
Per Anònim el 6 de febrer de 2019 a les 20:46
17   3
si abans de veure aquest article era súper fan de disney ara hem considero fan número u. Gràcies disney per col.laborar en el feminisme i per ser pura màgia.

mm
Per Anònim el 6 de febrer de 2019 a les 20:44
36   5
Pots ser femenina i femenista alhora. Trobo que Disney ho està intentant forçant molt amb aquest personatge...+ ara la seva roba es de tela? :/

Societat
Per Anònim el 6 de febrer de 2019 a les 20:19
90   3
Ojalà sigues tant normal, que no hagies de ser noticia... La feminista d'adolescents.cat

Per fi