7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 342]

| 06/02/2019 a les 10:52h
Arxivat a: OCI, secrets
 
Imatge il·lustrativa
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.


 


Accedeix a tots els SECRETS publicats fins ara




Versió sense playbuzz

Noia, 16 anys
Tinc una mania i és que cada dia abans d'anar a dormir he de revisar tots els armaris i tots els calaixos de casa meva per assegurar-me que no hi ha cap monstre ni cosa rara. Si no ho faig, no puc dormir tranquil·la.

Noia, 15 anys
Em posa molt un profe i un amic meu de la classe. Molts cops els miro als dos i m'imagino que m'empotren per tot l'Institut...el pitjor és que sóc la santeta de la classe.


Noia, 14 anys
Estava mirant si la meva germana gran tenia una samarreta que he perdut i m'agradava molt. Mirant pels calaixos vaig trobar una capsa de preservatius i dos vibradors un que no vibra i l'altre que sí que vibra. Vaig agafar el que vibra, vaig anar al lavabo i un cop allà em vaig intentar posar-me'l, però no m'entrava. Llavors d'on vaig ficar la vibració a tope i me'l vaig començar a passar pel xixi...ufff molt plaer.

Noi, 17 anys
Porto tota la vida enamorat de la meva millor amiga, ja fa un temps que ho sap però ella no sent al mateix, tot i que ja hagi fet el pas de dir-li és una merda no poder fer res més. Veure-la cada dia és dur, però m'he de fer la idea que he d'oblidar-me'n. Necessitava compartir-ho, vull saber si també hi ha més gent.

Noia, 15 anys
Actualment estic en una relació amb un nen que m'estimo molt (és de la meva edat). Ja havíem sortit altres vegades però trobo que ara és millor. La cosa és que tot i tenir-lo a ell, parlo des de fa temps amb un altre, és el típic noi ros amb ulls blaus i té 18 anys. Trobo que està molt bo i és super maco amb mi. Em vindrà a veure d'aquí a uns dies i no sé si ens liarem o què. Per a una part, m'estimo molt el meu nòvio, però per l'altre aquest pavo em posa massa. Trobo que el meu nòvio no es mereix això. No sé què passarà. 

Noi, 14 anys
Em passa una cosa molt, molt rara, i és que em dóna molt de morbo el soroll que fa el retolador de pissarra quan dóna un cop fort a la pissarra. A casa meva tinc una mini pissarra d'aquestes i retoladors i més d'un cop m'he acabat fent-me una palla...

Noia, 15 anys
Una vegada estava al cotxe amb tota la meva família i tenia tant morbo que em vaig posar la jaqueta a sobre i em vaig masturbar allà...ho recomano molt.


Elisabet Casanovas, actriu i una de les protagonistes de la sèrie Merlí, passa per AdolescentsiCat. Parlarem de la seva experiència al món del teatre i també de la seva etapa com a Tània..

Li farem passar algunes proves, per exemple: Recordarà alguns dels diàlegs de Merlí? Serà capaç de parlar de l'obra de teatre que està fent ara després de respirar heli?
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

...
Anònim, 06/02/2019 a les 19:17
Molt interessant
+124
-10
- (pel noi enamorat i no correspost) suposo que si ja saps del cert que no li agrades a la teva amiga no hi pots fer res més. Tot i que, no t has de sentir malament!! Què hi ha més fort que una bona amistat? Ella sap que tu seràs allà quan la necessitis, us enfadareu i, tornareu a estar junts. Noi, si realment sou amics és garantia que no la perdràs mai. Sente't afortunat!!

-(per la santeta) Bueno suposo que tothom té alguna fantasia sexual. ;)

-(per la noia que té la mania de revisar-ho tot) Bueno dir que ha de fer molt pal haver-ho de revisar tot cada dia, tot i que si a tu t ajuda a dormir bé, benvinguda sigui la mania (PD. Imagino que quan perds alguna cosa ho trobes de seguida pk ja deus saber que hi ha a cada armari)

- (la que mira l armari a la germana) ui quin perill obrir la armari d un/a adolescent... Mira, has pogut comprovar que el vibrador funcionava bé. (No han estafat la teva germana. Jajaja)

- al cotxe... En fi, qualsevol lloc va b no??

-(rotulador) ara crec que miraré les pissarres aquestes amb uns altres ulls.

-(la noia que està indecisa) considero que hauries de pendre una decisiò i deixar les coses clares. Aquí només tu pots escollir.
Si vols una relació has de tenir en compte el físic(l atracció entre persones és important) però sobretot caràcter(ja que serà la persona amb qui compartiràs moltes coses)


Passeu un bon dia adolescents(el que queda de dia)
(Sorry per les faltes)
eeee
Anònim, 06/02/2019 a les 23:22
+32
-43
ho has de comentar tot pallús??
Per al eeee, que es creu el malote d'adolescents.cat
Pallusa, 07/02/2019 a les 19:06
+21
-1
Wtf, casi escupo un pulmó amb lo de pallús. En fi, busca't una vida, axò de criticar a la gent per internet està molt vist, et recomano que busquis altres hobbies.
...
La pallussa que ha fet el comentari , 07/02/2019 a les 21:40
+8
-2
Sóc la noia que ha fet el comentari "taaant llarg".
(No m'enrollaré massa pk no se't cansi la vista)

Només dir que comentaré el que em surti del cony i quan em surti del cony.

(Sona molt borde, ho sé, tmapoc és la intenció però volia que quedés clar)

Petooons adolescents, passeu un bon dia😘
Dioos
Anònima, 06/02/2019 a les 19:50
+37
-1
Perfiii la versió sense playbuzz, redactors us estimooo!💛
e
Anònim, 06/02/2019 a les 20:41
+51
-21
per a la del vibrador: quin asco, no??? ta germana ho ha utilitzat, passa't pel xixi o amb seu nòvio...+ hauries de respectar l'intimitat de la teva germana. i si tant et vols masturbar utilitx¡za els dits o comprate'n un....
LA DELS CALAIXOS I ARMARI
Anònim, 06/02/2019 a les 20:54
+23
-2
tinc 14 anys i desde ven petita que miro cada dia sota el llit abans d anar a dormir, es una mania, però no hi ha cap problema hahahhah .
La de revisar-ho
Anònim, 06/02/2019 a les 21:14
+8
-2
Jo porto 3 anys revisant ho que el meu camp visual no veu, cada nit ajusto la porta per poguer veure ho que hi ha fora com ho que hi ha a dintre la habitació.
La dl nòvio i el d 18 anys q esta molt bo etc
Anònima, 06/02/2019 a les 23:11
+12
-1
La infidelitat no és el camí tia despres tn penedeixes. (Basado en hechos reales) Si tens un nòvio és pq et mola i no podràs tenir una sensació de plaer més gran q liarte/follar x amor encara q els altres candidats estiguin molt bons. Espero q encara hi siguis a temps i no enganyis al teu nòvio xfa no val la pena
Totalmente dacordd
Anònim, 07/02/2019 a les 17:20
+2
-0
Li vaig fotre els cuernos al meu ex mentre anava borratxa 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ mai mes.
Sí ages sapigut lo malament ue en sentiría no hages ni quedat nomes amb ell😢 i ara ni eso ja uque en te blokejada i te una altre Novia😞
tens rao
Anònim, 03/04/2019 a les 18:50
+0
-0
jo estava amb el meu novio de aqueis moments i un noi em va convense perkk el dixes i surtis amb ell, despres em va trencar el cor y ara me repenteijo molt...

p.d: sorry per les faltes
?x
Anònimaaa, 06/02/2019 a les 23:12
+7
-2
Ultimamant vaig molt calenta i tinc ganes de ferli una mamada al meu nòvio, pero mai tenim casa sola. Què fem?
Espai públic
Anònim, 07/02/2019 a les 21:42
+1
-0
Aneu al un wc, a casa seva, un vestidor. Nse hi ha molts llocs, deixeu volar la imaginació.

Mentre ho deixeu tot com estava i no munteu un escàndol públic....
Poliamor
Anònim, 06/02/2019 a les 23:18
+11
-12
Per la que està amb un tio i també n’hi mola un altre: no passa res, és totalment normal, pots tenir dues parelles, o pots tenir una relació oberta amb el teu nòvio. No caiguem en la cultura de la Monogàmia. No és dolent enamorar-te de dues persones, és totalment normal, tot i que el sistema patriarcal ens hagi imposat que no.
Patriarcat
Anònim, 07/02/2019 a les 20:31
+5
-0
Imposar les teves idees no és la millor decisió. Hi ha gent que no ñi agrada que el seu novio/a es lii o folli amb altres, no és el patriacat ni res, simplement li dones lamor a la persona que desitjes i no et vas fillabt a tothom k tatrau minimament. I en tots abans sacorda
Waaaw
Anònim, 07/02/2019 a les 21:44
+3
-0
Fa taaaant que penso el mateix...
Tampoc dic que el poliamor hagi de ser la millor opció però, està clar que amb la monogàmia la gent no en fa prou. Es necessita altres coses.
La gent inevitablement es pot enamorar de més d una persona.

Jo crec que sempre que ho hagi comunicació, respecte i acord amb la parella, una relació pot ser la mar de divertida
Retolador
Anònim, 06/02/2019 a les 23:28
+13
-0
Deu meu això sí és un fetitxe estrany😂😂😂
M'agrada
Hahaha
Anònim, 07/02/2019 a les 00:04
+10
-16
M’he masturbat i estic escribint aquest comentari sense rentar-me les mans
La que vol fotreli els cuernos al novio
Anònima, 07/02/2019 a les 00:53
+14
-1
Posa’t en el seu lloc, oi que et faria una rabia increíble? Doncs en comptes de dir “no se que passará” tinguis els collons de deixar apart la calentura i conformar-te amb la persona que estimes, pel contrari, el deixes i te’n vas amb l’altre.

UNA MICA DE RESPECTE I EMPATÍA SIUSPLAU.
Noia 15 anys
Anònim, 07/02/2019 a les 12:37
+3
-7
Un dia estava a classe miran el meu crush que hem dona a molt morbo mentres em tocava una miqueta i ens anavem fent miradetes fins que va acabar la classe i ens vem quedar els dos sols i ens vem començar a tocar fins que vem acabar fent-ho a sobre las taulas, estavem tant calents que no ens vem adonar i va entrar un profe i ens va pillar fent-ho vaig passar moltisima vergonya encara que va valer la pena
Jajaj xd
Anònim, 07/02/2019 a les 15:17
+14
-0
Clar, i jo sóc Obama no te digo. Inventa coses almenys que siguin una mica més reals carinyo😂😂
Pel dels retoladors
Anònim , 07/02/2019 a les 15:55
+37
-0
No em puc evitar imaginar una orgia teva:
Ohhh ssi Edding, ohh Stabilo fes-m'ho més lent. Síii així
Eh tu Staedler no et passis que em fas mal
JAJJAJJAJJJA
Anònim, 07/02/2019 a les 16:12
+7
-0
M'has alegrat el diaa😂
M'estic morint JAJAJAJAJAJA
Anònimaaaaa, 07/02/2019 a les 16:56
+4
-0
Brutaaaaaal jajajajjajajajajajajajajajajajajajajajjajajajajajjajajajajajajajajajajajajajajajjajajajajajjajajajajajajajajajajajajaj no puc enserio massa bo xdd
Diits💜
Anònimaa, 07/02/2019 a les 17:26
+2
-0
Adolesceeents!! una cosa jo normalment em masturbo movent el clítoris, pero fa uns dies em vaig intentar ficar els dits i hi ha com coses i fa mal jaja aixo es normal? A vosaltres us va passar la 1ra vegada q ho vau provar? Mercii😂😚
.
Anònim, 07/02/2019 a les 20:31
+1
-0
es totalment normal. al principi yo mai em ficava els dits perque em feia com cosa i mal a la vegada, pero nose a la llarga ho he anat fent i ara cada cop que ho faig em dona mes plaer.
El noi q li mola una amiga
Anònim, 07/02/2019 a les 21:56
+0
-0
A mi em passa el mateix i ella tmb ho sap de fa poc, tranquil amb el temps el dolor es cura i creume que a partir d.ara ja no tornaras a enamorar.te d.un amic o ho evitaras pk sincerament es una merda.
Espero q et vagi beee!!